بافت مو کف سری | کلی مدل های ترند و بسیار شیک دخترانه

بافت مو کف سری

بافت مو کف سری باکلاس

سلام دوستان! امروز می‌خوام درباره یه چیزی خیلی جالب و کارآمد صحبت کنم: بافت مو کف سری. این مدل بافت‌ها می‌تونن موهاتونو از سادگی دربیارن و یه استایل خاص بهشون بدن. بافت مو کف سری علاوه بر اینکه زیباست، خیلی هم کاربردیه و می‌تونه توی مهمونی‌ها و مجالس مختلف به کارتون بیاد. پس اگه دوست دارین موهاتونو خودتون بافت کنین و در مهمونی‌ها بدرخشین، حتماً ادامه مطلب رو بخونین.

بافت مو کف سری خوشگل

****

بافت مو کف سری ساده

****

بافت مو کف سری زیبا

بیایین اول با یه بافت کف سر ساده شروع کنیم. بافت کف سر ساده یکی از راحت‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های بافته که می‌تونید امتحان کنین. برای این کار فقط کافیه موهاتونو به چند قسمت تقسیم کنین و هر قسمت رو به صورت جداگانه ببافین. می‌تونید از سه رشته برای بافت استفاده کنین و اونا رو به صورت کلاسیک با هم ترکیب کنین. این مدل بافت برای همه نوع مو مناسبه و به راحتی می‌تونید توی خونه انجامش بدین.

بافت مو کف سری شیک

****

بافت کف سر دوتایی

****

بافت کف سر موی کوتاه

برای بافت کف سر ساده، اول موهاتونو خوب شونه کنین تا گره‌ها باز بشه. بعد از اون، موهارو به چند قسمت مساوی تقسیم کنین. حالا هر قسمت رو به سه رشته تقسیم کنین و بافتن رو شروع کنین. بهتره از پایین به بالا شروع کنین و هر رشته رو به صورت متقاطع از روی دیگری رد کنین. وقتی به بالا رسیدین، با یه کش مو کوچیک بافتتونو ببندین تا باز نشه.

آموزش بافت کف سر برای خود

***

اموزش بافت کف سر

حالا می‌رسیم به یه چالش بزرگتر: آموزش بافت کف سر برای خودتون. شاید فکر کنین این کار خیلی سخته، ولی باور کنین با کمی تمرین می‌تونین توش استاد بشین. برای بافت کف سر برای خود، نیاز به یه آینه دارید که پشت سرتونو خوب ببینید. بهتره از دو آینه استفاده کنین تا نمای کامل‌تری داشته باشین.

اموزش بافت کف سر برجسته

****

آموزش بافت کف سر

****

بافت کف سر ساده

اگه موهای کوتاهی دارین و فکر می‌کنین نمی‌تونین بافت کف سر انجام بدین، سخت در اشتباهید! بافت کف سر موی کوتاه هم می‌تونه خیلی زیبا و جذاب باشه. برای این کار، باید موهاتونو به قسمت‌های کوچکتری تقسیم کنین و بافتن رو شروع کنین. حتی می‌تونین از بافت‌های ریز و جزئی استفاده کنین تا یه استایل متفاوت داشته باشین. اول موهاتونو خوب شونه کنین تا گره‌ها باز بشه. بعد موهارو به قسمت‌های کوچکتر تقسیم کنین. حالا هر قسمت رو به سه رشته تقسیم کنین و بافتن رو شروع کنین. بهتره با کمک انگشتانتون، رشته‌ها رو به صورت متقاطع از روی هم رد کنین و بافتتونو محکم کنین. وقتی به بالا رسیدین، با یه کش مو کوچیک بافتتونو ببندین تا باز نشه.

بافت کف سری ژورنالی

****

بافت کف سر

****

بافت مو کف سری

یکی از مدل‌های محبوب بافت کف سر، بافت دوتاییه. این مدل بافت خیلی شیک و جذابه و می‌تونه به استایل شما یه حس خاص بده. برای بافت کف سر دوتایی، موهاتونو به دو قسمت مساوی تقسیم کنین و هر قسمت رو جداگانه ببافین. این مدل بافت می‌تونه به شما یه ظاهر متفاوت و جذاب بده. اول موهاتونو خوب شونه کنین تا گره‌ها باز بشه. بعد موهارو به دو قسمت مساوی تقسیم کنین. حالا هر قسمت رو به سه رشته تقسیم کنین و بافتن رو شروع کنین. بهتره با کمک انگشتانتون، رشته‌ها رو به صورت متقاطع از روی هم رد کنین و بافتتونو محکم کنین. وقتی به بالا رسیدین، با یه کش مو کوچیک بافتتونو ببندین تا باز نشه.

همچنین بخوانید:  رفع سیاهی و تیرگی زیر چشم با ماسک خانگی + طرز تهیه
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.