مدل گردنبند ۳ لاین طلا و استیل + مدل باکلاس و جدید

مدل گردنبند ۳ لاین

 مدل گردنبند سه لاین ماری

این مطلب مناسب برای خانم هایی است که به اکسسوری و زیورآلات ترند و مد علاقه دارند. دنیای مد دائما در حال تغییر است و زیورآلات هم بخشی از این دنیای بسیار جالب و هیجان هستند. در حال حاضر یکی از بهترین و به روز ترین زیورآلات انواع مدل گردنبند ۳ لاین هستند. این گردنبند ها تشکیل شده از سه عدد زنجیر در سه سایز بندی و همگی از یک جنس اند. ما در این مطلب به بررسی بیشتر این گردنبند های جذاب میپردازیم. با ما همراه شوید.

مدل گردنبند سه لاین کارتیر

استفاده از گردنبند های چند لاین همراه لباس هایی با یقه باز یک انتخاب فوق العاده است. دو لاین زنجیر کارتیر همراه یک زنجیر با پلاک ویکتوریایی.

 گردنبند سه تیکه

از انواع مدل گردنبند ۳ لاین می توانید در تمامی مهمانی ها استفاده کنید. این گردنبند دارای یک به شکل ماری، یک لاین زنجیر کارتیر و یک زنجیر همراه با پلاک است.

گردنبند سه لاین دیجی کالا

این تصویر مربوط به یک مدل گردنبند ۳ لاین فوق العاده جذاب با رنگ ثابت است. گردنبند تشکیل شده از دو لاین زنجیر با پلاک هایی به شکل خط صاف و ویکتوریایی و یک لایل زنجیر ماری.

گردنبند سه لاین صلیب

مدل گردنبند چند لاین که بسیار ظریف و زیبا است. این گردنبند از سه لاین زنجیر همراه با پلاک هایی به شکل خط صاف، مثلث و منحنی ساخته شده.

گردنبند سه لاین طلا

گردنبند سه لاین موجود در این تصویر با هر استایلی مچ میشود. تهیه شده از دو لاین زنجیر با پلاک های مثلثی و دایره ای، همراه یک لاین تهیه شده از بند چرمی با پلاکی منحنی شکل.

 گردنبند سه لاین الیزابت

مدل گردنبند چند لاین به رنگ طلایی با رنگ ثابت که دو لاین کوتاه تر و یک لاین زنجیری بلند را شال میشود. قابل استفاده در استایل های خاص و کژوال.

گردنبند سه تیکه

گردنبندی سه لاین تهیه شده از سه عدد گردنبند کارتیر در سایز بندی های مختلف. یک انتخاب عالی برای هدیه به عزیزان.

گردنبند سه لاین ماری

این مدل گردنبند باعث ظریف تر نشان دادن گردن شما می شود. دارای دو لاین زنجیری  همراه با مهره هایی در بین آنها و یک زنجیر با پلاک قلبی.

گردنبند سه لاین نقره ای

استفاده از این گردنبند سه لاین حتی برای عروس خانم ها نیز انتخاب جذابی است. شامل یک لاین کارتیر، یک لاین ماری و یک زنجیر با پلاک ویکتوریایی.

گردنبند سه لاین دیجی کالا

یک ست فوق العاده شیک شامل انگشتر، دستبند و گردنبند سه لاین. یک گردنبند با سه زنجیر طلایی و پلاک هایی به شکل مروارید، پر و سکه نقره ای رنگ.

گردنبند سه لاین صلیب

این عکس مربوط به یک گردنبند سه لاین حاوی زنجیری بسیار باریک، زنجیری درشت و نوار طلایی رنگ با پلاک نقره ای است. از این گردنبند برای زیباتر کردن استایل های روزمره خود استفاده کنید.

گردنبند سه لاین طلا

یک مدل گردنبند که برای استفاده در کنار لباس هایی با یقه باز انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. تهیه شده از دولاین زنجیری همراه یک پلاک ویکتوریایی و یک پلاک به شکل گل و نوار طلایی رنگ.

 گردنبند سه لاین الیزابت

تصویر آخر مرتبط با یک گردنبند سه لاین بسیار خیره کننده است، که از دو زنجیر با پلاک هایی به شکل سکه ویکتوریایی و گوی طلایی در کنار یک رشته زنجیر پهن تشکیل شده.

همچنین بخوانید:  مدل دستبند نقره لوکس؛ خاص ترین دستبند های نقره ای که میتونی پیدا کنی اینجان
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 مرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. داود جولای 27, 2023 at 5:01 ب.ظ

    خوب گر بندها طاب دخترانهای خوبی است موفق باشند

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.