مدل مانتو آبرنگی شیک و جدید + بهترین مدل تابستاتی

مدل مانتو آبرنگی

مدل مانتو آبرنگی ساده

در این مطلب انواع مختلف مدل مانتو آبرنگی را برای شما جمع آوری کرده ایم. این مانتو ها نمادی از زیبایی و رنگ های تابستانی در کنار هم هستند. مانتو های آبرنگی به صورت رسمی و اسپرت و اغلب با پارچه های لنین تولید میشوند. با پوشیدن این سبک مانتو برای خود یک استایل خاص و تابستانی بسازید. ما در این مطلب از سایت یتو قصد داریم به بررسی مدل های مختلف و متنوع این مدل مانتو بپردازیم. با ما همراه شوید.

مدل مانتو آبرنگی اسپرت

تصویر مربوط به یک مدل مانتو آبرنگی اسپرت دخترانه است. این مانتو به رنگ مشکی و نارنجی جلو بسته همراه با کش در قسمت کمر و مچ. مناسب دختر خانم های جوان.

مدل مانتو آبرنگی لنین

یک مدل مانتو جلو باز، کوتاه و آبرنگی بسیار جذاب دیزاین شده با طرح های فانتزی و رنگ های تابستانی. ست شده با یک شلوار جین بگ روشن و کتونی های سفید رنگ.

مدل مانتو آبرنگی دخترانه

مانتو تابستانی آبرنگی کوتاه و جلو بسته با دیزاین زمینه سفید و گل های آبی و سرمه ای ست شده با یک جین جذب سفید رنگ.

مدل مانتو آبرنگی جدید

مدل مانتو بسیار شیک و به روز با طراحی آبرنگی، کوتاه، جلو بسته و ست شده با جین آبی روشن و شال زرد رنگ. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو آبرنگی جدید دخترانه

مانتو کیمونو جلو بسته دوخته شده با پارچه آبرنگی جلو بسته و کوتاه. ست شده با یک شلوار جذب طوسی. مناسب برای خانم هایی با استایل خاص و به روز.

مدل مانتو آبرنگی جدید تابستانی

یک مدل مانتو کوتاه، جلو باز و  آبرنگی به رنگ آبی و نارنجی. دیزاین آستین های مچی و ست شده با شلوار لی جذب آبی و شال مشکی.

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

عکس متعلق به یک مانتو کوتاه، جلو بسته و آبرنگی با ترکیب رنگ سفید و مشکی. این مانتو را می توانید مانند تصویر با یک لگ و شال مشکی ست کنید.

مدل مانتو آبرنگی فوق العاده شیک و جدید

این مانتو پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک استایل شیک و منحصر به فرد است. مانتو کوتاه، جلو باز و تهیه شده از پارچه آبرنگی باعث ایجاد استایلی زیبا و چشم پیر برای شما میشود.

مدل مانتو آبرنگی جدید و به روز

مدل مانتو آبرنگی دخترانه با ترکیب رنگ سفید و مشکی، کوتاه و جلو باز. دیزاین شده با جیب بر روی سینه لباس و کش در قسمت مچ دست.

مدل مانتو آبرنگی جدید جلو بسته

یک مدل مانتو جلو بسته کوتاه و شیک از پارچه آبرنگی. دیزاین شده با کش در قسمت آستین و چین در بخش جلویی لباس. ست شده با شلوار جذب و شال مشکی.

مدل مانتو آبرنگی شیک و باکلاس ساده

مانتویی آبرنگی و بسیار دیدنی در دو رنگبندی متفاوت، کوتاه و جلو بسته. این مانتو آبرنگی با یک لگ و کفش پاشنه دار مشکی رنگ ست شده است.

 مدل مانتو آبرنگی شیک و باکلاس

تصویر مربوط به یک مدل مانتو آبرنگی مشکی و زرد است. این مانتو کوتاه، جلو باز و دارای آستین های مچی است. مانتو را می توانید با یک شلوار لی جذب و کتونی و شال مشکی ست کنید.

مانتو آبرنگی بنفش

مانتو تابستانی و راحت با پارچه آبرنگی، کوتاه و جلو بسته ست شده با یک جین زاپ دار روشن و صندل های پاشنه بلند. انتخابی شیک و زیبا برای خانم های خوش پوش.

 مانتو آبرنگی دیجی کالا

آخرین عکس مربوط به یک مانتو آبرنگی، کوتاه و جلو بسته است. این مانتو با دو عدد جیب و کمربند دیزاین شده. برازنده خانم های جوان و امروزی برای داشتن یک استایل خیره کننده.

همچنین بخوانید:  مدل بلوز مجلسی خوشگل؛ مدل های ترک و با کیفیت امروزی
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.