مدل شینیون دم اسبی | سادگی و زیبایی را با این مدل ها داشته باشید

مدل شینیون دم اسبی

مدل مو دم اسبی مجلسی جدید اینستاگرام

مدل شینیون دم اسبی، یکی از اون مدلای شیک و مجلسیه که توی مراسم عروسی حسابی به کار میاد. این مدل مو که همیشه جذاب و شیک به نظر می‌رسه، می‌تونه استایل شما رو به یه سطح دیگه ببره. مدل موی دم اسبی شیک برای عروسی، خیلی ساده و در عین حال بسیار الگانته. اگه دنبال یه مدل مو هستی که هم شیک باشه و هم راحت، حتماً باید مدل شینیون دم اسبی رو امتحان کنی. حالا فکر کن که یه مدل دم اسبی داری که با یه تزئین زیبا و یا یه اکسسوری خاص، مثل یه گل طبیعی یا مصنوعی، زیباتر شده باشه. اینجوری همه نگاه‌ها به سمت تو خواهد بود و تو می‌تونی با اعتماد به نفس کامل توی مراسم بدرخشی.

مدل موی دم اسبی برای صورت گرد

****

مدل مو دم اسبی با فرق کج

****

مدل مو دم اسبی جلو خامه ای

یه مدل مو دم اسبی که همیشه توی مجالس و مهمونی‌ها طرفدار داره، مدل دم اسبی جلو خامه‌ای هست. این مدل مو خیلی راحت و سریع درست میشه، ولی نتیجه‌ش فوق‌العاده شیک و جذابه. جلو موها رو با خامه‌ای بالا می‌بریم و بقیه موها رو به یه دم اسبی پشت سر جمع می‌کنیم. حالا تصور کن که این مدل رو با یه لباس مجلسی شیک ست کنی، حسابی می‌درخشی! این مدل مو، به خصوص برای کسایی که می‌خوان هم راحت باشن و هم شیک، خیلی مناسبه. خامه‌ای جلو موها به صورت یه حجم زیبا و خوش فرم روی پیشونی قرار می‌گیره و باعث میشه که صورتت بازتر و جذاب‌تر به نظر بیاد.

مدل موی دم اسبی نیمه باز

****

مدل شینیون دم اسبی

****

مدل شینیون دم اسبی 1403

مدل مو دم اسبی با فرق کج، یکی دیگه از اون مدلای شیک و مدرنه که برای هر مراسمی مناسبه. این مدل مو خیلی راحت و سریع درست میشه، ولی نتیجه‌ش خیلی شیک و مرتب به نظر می‌رسه. برای این مدل مو، کافیه فرق موهاتو به یه سمت کج کنی و بعد موهاتو به صورت دم اسبی ببندی. این مدل مو به خصوص برای کسایی که صورت گرد دارن، خیلی مناسبه، چون فرق کج باعث میشه که صورت کشیده‌تر به نظر بیاد. حالا اگه بخوای یه خورده بیشتر به این مدل مو جلوه بدی، می‌تونی از اکسسوری‌هایی مثل گل سر یا بند موهای شیک استفاده کنی.

مدل مو دم اسبی م

****

مدل موی دم اسبی شیک برای عروسی

****

مدل موی دم اسبی شیک

مدل مو دم اسبی برای صورت گرد، یکی از بهترین گزینه‌هاست. این مدل مو باعث میشه که صورت گردت کشیده‌تر و باریک‌تر به نظر بیاد. حالا اگه بخوای این تاثیر رو بیشتر کنی، می‌تونی از مدل مو دم اسبی با فرق کج استفاده کنی. این مدل مو خیلی راحت درست میشه و در عین حال خیلی شیک و مجلسیه. برای درست کردن این مدل مو، کافیه فرق موهاتو به یه سمت کج کنی و بعد موهاتو به صورت دم اسبی ببندی. اینجوری هم موهات از صورتت دور میشه و هم صورتت کشیده‌تر به نظر میاد. حالا اگه بخوای یه خورده بیشتر به این مدل مو جلوه بدی، می‌تونی از اکسسوری‌هایی مثل گل سر یا بند موهای شیک استفاده کنی.

مدل مو دم اسبی مجلسی

****

مدل شینیون دم اسبی 2024

****

مدل شینیون دم اسبی شیک

مدل موی دم اسبی نیمه باز، یکی دیگه از اون مدلای شیک و جذابه که برای هر مناسبتی مناسبه. این مدل مو خیلی راحت درست میشه و در عین حال خیلی شیک و مرتب به نظر می‌رسه. برای درست کردن این مدل مو، کافیه قسمتی از موهاتو به صورت دم اسبی ببندی و بقیه موهاتو باز بذاری. اینجوری هم یه مدل مو شیک و مجلسی داری و هم موهات آزاد و راحتن. حالا اگه بخوای یه خورده بیشتر به این مدل مو جلوه بدی، می‌تونی از اکسسوری‌هایی مثل گل سر یا بند موهای شیک استفاده کنی.

مدل مو دم اسبی مجلسی جدید

****

مدل موی دم اسبی

****

همچنین بخوانید:  طرح ناخن جذاب رنگین‌کمانی | تصاویر 15 مدل ناخن رنگین‌کمانی که این روزا ترند شده‌اند!
تاریخ انتشار: سه شنبه 2 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.