دیزاین ناخن فانتزی | کلی ایده های کیوت و دوست داشتنی

دیزاین ناخن فانتزی

دیزاین ناخن فانتزی

وقتی می‌خوای ناخن‌هات رو دیزاین کنی، شاید دنبال یه دیزاین ناخن فانتزی باشی که هم شیک و هم کیوت باشه. مخصوصاً اگه توی اینستاگرام پرسه بزنی، کلی ایده و طرح ناخن دخترانه کیوت و فانتزی می‌بینی که دلت می‌خواد همه رو امتحان کنی. از طرح‌های عروسکی گرفته تا طراحی‌های ناخن شیک و باکلاس، همه‌شون یه جورایی جادویی و جذابن. حالا بیا با هم یه سفری داشته باشیم توی دنیای دیزاین ناخن و ببینیم چه طرح‌ها و ایده‌هایی می‌تونیم برای خودمون پیدا کنیم و توی خونه انجام بدیم.

طرح ناخن دخترانه

****

طرح ناخن دخترانه کیوت

****

طرح ناخن دخترانه عروسکی

اول از همه، طرح ناخن دخترانه کیوت رو باید معرفی کنیم. این طرح‌ها معمولاً با رنگ‌های پاستلی و شکل‌های عروسکی یا کارتونی همراهن. مثلاً یه طرحی که خیلی محبوبه، طرح‌های یونیکورن یا تک‌شاخه. این طرح‌ها با رنگ‌های ملایم مثل صورتی، بنفش و آبی کم‌رنگ کار می‌شن و معمولاً با یه کمی اکلیل یا نگین تزئین می‌شن تا بیشتر بدرخشن. اینجور طرح‌ها رو می‌تونی به راحتی توی خونه با یه کمی تمرین و حوصله پیاده کنی.

 

دیزاین ناخن فانتزی شیک

****

دیزاین ناخن فانتزی

****

دیزاین ناخن فانتزی

حالا بریم سراغ طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام. توی اینستاگرام پر از ایده‌های جذاب برای طراحی ناخنه. از طرح‌های گل‌دار گرفته تا طرح‌های پیچیده‌تر مثل ماربل یا همان طرح سنگ مرمر. یکی از ترندهای اخیر، طراحی‌های ژئومتریکه که با رنگ‌های نئونی و خط‌های تیز و صاف کار می‌شن. این طرح‌ها نه تنها شیک و مدرنن، بلکه خیلی هم راحتن برای انجام توی خونه. فقط کافیه یه نوار چسب باریک داشته باشی و باهاش خطوط مختلف رو روی ناخنت ایجاد کنی و بعد از خشک شدن لاک، نوار رو برداری.

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام

****

کاشت ناخن دخترانه

اما اگه دنبال یه چیزی خاص‌تر و فانتزی‌تر می‌گردی، کاشت ناخن دخترانه فانتزی عروسکی می‌تونه گزینه خوبی باشه. این مدل ناخن‌ها با مجسمه‌های کوچولو و شکلک‌های عروسکی تزئین می‌شن. مثلاً می‌تونی از شکلک‌های مینیون، شخصیت‌های دیزنی یا حتی میوه‌های کوچولو استفاده کنی. برای اینکار معمولاً از ناخن‌های مصنوعی استفاده می‌شه که روی اون‌ها این مجسمه‌های کوچولو رو می‌چسبونن. البته این مدل‌ها کمی وقت‌گیرن ولی نتیجه‌شون واقعاً شگفت‌انگیزه.

کاشت ناخن دخترانه فانتزی عروسکی

****

طرح ناخن دخترانه شیک

****

طرح ناخن شیک

یکی دیگه از طرح‌هایی که همیشه جذابه، طرح ناخن دخترانه شیکه. این طرح‌ها معمولاً با رنگ‌های خنثی مثل سفید، سیاه و نود (رنگ پوست) کار می‌شن و با یه کمی جزئیات مثل نگین یا خط‌های طلایی تزئین می‌شن. این طرح‌ها هم برای روزمره و هم برای مهمونی‌های رسمی مناسبن. مثلاً می‌تونی یه طراحی فرنچ ساده با یه خط طلایی روی لبه ناخن‌هات داشته باشی که خیلی شیک و باکلاسه.

دیزاین ناخن فانتزی 2024

****

دیزاین ناخن فانتزی 1402

****

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل های رژ لب اکلیلی نود دخترانه | مدل های خیره کننده
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.