مدل مانتو حریر تابستانه ساده و شیک + مدل های مجلسی و اسپرت

مدل مانتو حریر

مدل مانتو حریر گلدار

حریر یکی از پارچه های مناسب برای فصل بهار و تابستان است. این نوع پارچه به دلیل لطافت، خنکی و ظرافتی که دارد اغلب با استقبال بسیار زیادی رو به رو میشود. از حریر بیشتر در تهیه لباس های مجلسی و شومیز های زنانه استفاده میشود، همچنین مانتو هایی که با استفاده از پارچه حریر دوخته میشوند از محبوبیت بسیار زیادی بین خانم های امروزی برخوردار هستند، زیرا سبکی پارچه های حریر باعث ایجاد حس راحتی در زمان پوشیدن این مانتو ها میشود. با ما همراه شوید تا به بررسی تعدادی از انواع مدل مانتو حریر بپردازیم.

مدل مانتو حریر بلند

یک مانتو حریر سبز رنگ، جلو باز و بلند همراه با آستین های مچی، و ست شده با شلوار جین آبی، کتونی سفید، شال و تیشرت مشکی.

مدل مانتو حریر کوتاه

مانتو حریر بلند و جلو باز به رنگ سبز این مانتو با یک پیرهن عبایی شیری رنگ ست شده که باعث ایجاد یک استایل تابستانی فوق العاده زیبا برای شما میشود.

مدل مانتو حریر کرپ

تصویر مربوط به یک مدل مانتو جلو بسته دوخته شده از پارچه حریر است. قسمت جلویی مانتو از قسمت عقبی آن کوتاه تر و آستین ها نیز سه ربع و بند دار هستند. ست شده با کیف، شلوار و شال مشکی. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو حریر دکمه دار

یک مدل مانتو عبایی جلو باز مشکی دوخته شده از پارچه حریر و دیزاین نوار طلایی در قسمت لبه ها. میتوانید مطابق تصویر این مانتو را کفش، شال و تیشرت مشکی ست کنید.

مدل مانتو حریر جدید

یکی از خاص ترین مدل مانتو های حریر بلند، جلو باز و به رنگ سبز. ست شده با لگ و کیف مشکی، کفش و شال سبز. یکی از به روز ترین مدل ها مناسب برای خانم هایی با سلیقه امروزی.

مدل مانتو حریر جدید

مدل مانتو حریر بلند، مشکی رنگ و جلو باز همراه با آستری و برجسته دوزی بر روی پارچه مانتو. مناسب برای خانم های میانسال.

مدل مانتو حریر مشکی

مانتو کیمونو آبی و جلو بسته تهیه شده از پارچه حریر آبی همراه با آستین مچی. بسیار ساده و شیک ست شده با یک جین آبی و شال طوسی.

مدل مانتو حریر مجلسی

یک مدل دخترانه بسیار دلبر به رنگ یاسی، جلو باز و کوتاه. این مانتو حریر با یک جین بوت کات آبی رنگ، کتونی، شال و تیشرت سفید یک استایل جذاب ایجاد کرده.

مدل مانتو حریر مشکی جلو باز

یک مانتو فوق العاده جذاب مشکی تزیین شده با لبه دوزی های طلایی رنگ. این مانتو برای خانم های طرفدار استایل های ساده بسیار مناسب است.

مدل مانتو حریر اسپرت کوتاه

یک مدل مانتو حریر مشکی با برش و دوختی فوق العاده خیره کننده، جلو باز و کوتاه. مانتو با یک استایل تمام مشکی ست شده. انتخابی مناسب برای خانم هایی با سلیقه شیک و منحصر به فرد.

مدل مانتو کرپ حریر جلو بسته

عکس مل مانتو حریر دو رنگ صورتی و مشکی، جلو باز و بلند. ست شده با شال تیشرت و شلوار مشکی.

مدل مانتو کرپ حریر تابستانه

مانتو مجلسی حریر با تزیین منجوق دوزی. مشکی رنگ، بلند و جلو بسته همراه با آستین های آزاد. مانتویی فوق العاده زیبا و راحت.

مدل مانتو تابستانی حریر مشکی

مدل مانتو حریر مشکی، بلند و جلو باز با آستین های سه ربع و تزیین شده با منگوله های سفید و تکه دوزی.

مدل مانتو کرپ حریر ساده و شیک

یک مانتو حریر دخترانه با رنگی بسیار دلنشین. جلو بسته کوتاه و سرخابی رنگ دوخته شده به سبک کیمونو و ست شده با یک شال سفید رنگ. مناسب برای دخترخانم های جوان و شیک پوش.

 مدل مانتو حریر جلو باز جدید

تصویر یک مدل مانتو حریر زنانه سبز رنگ با آستین های مچی، جلو باز و کوتاه. دیزاین شده با منگوله در قسمت آستین. این مانتو با لگ و کفش مشکی و شال سبز ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل لباس نامزدی لاکچری؛ بهترین مدل ها برای خانم های تازه عروس
تاریخ انتشار: شنبه 10 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.