تزیین میز تولد لاکچری و شیک + مدل های ساده و کم هزینه خانگی

تزیین میز تولد

تزیین میز تولد بزرگسال

تزیینات یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های تولد است. میتوانید با کمی سلیقه و خلاقیت یک دیزاین تولد عالی در هر مکانی برای عزیزانتان فراهم کنید. میز های تولد که اغلب با استفاده از خوراکی ها و غذاهای مختلف دیزایین و تزیین میشوند، یکی از دغدغه های مهم در زمان برگذاری جشن تولد هستند. در این مطلب قصد داریم چند ایده در زمینه تزیین میز تولد را در اختیار شما قرار دهیم.

تزیین میز تولد ساده و کم حجم

تصویر متعلق به یک میز تولد تزیین شده به شکلی فوق العاده شیک و لاکچری است. پر شده با فست فود های مختلف مثل پیتزا، کالباس، ناگت و نوشیدنی و همچنین میوه آرایی.

تزیین میز تولد ساده خانگی پسرانه

یک تزیین میز تولد بسیار زیبا با دیزاین ظرف های پایه دار و شمع همراه با انواع غذاها و سالاد ها. مناسب برای تولد هم خانم ها و هم اقایان.

تزیین میز تولد پسرانه ساده

تزیین میز تولد مناسب برای خانم ها شامل شمع، گل های رز صورتی و گل های ژیپسوفیلای سفید رنگ. غذاها و میوه آرایی بسیار متنوع باعث ایجاد یک دیزاین فوق العاده جذاب برای جشنی به یاد ماندنی شده.

تزیین میز تولد پسرانه

عکس میز دیزاین شده برای جشن تولد با استفاده از انواع میوه ها و ساندویچ ها. خوراکی هایی بسیار متنوع و رنگارنگ. این دیزاین هم برای آقایان و هم خانم ها مناسب است.

تزیین میز تولد مردانه

یک میز تزیین شده بسیار شیک و ساده با استفاده از انواع میوه ها و خوراکی های خوشمزه. این دیزاین برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی و مناسب است.

تزیین میز تولد دخترانه

یک دیزاین مناسب برای افراد بزرگسال پر شده با مینی ساندویچ همبرگر، سوسیس سوخاری و ناگت. این میز با استفاده از گل های مختلف در بین غذاها تزیین شده.

تزیین میز تولد ساده

یک میز تولد با دیزاینی فوق العاده شیک و لاکچری با  استفاده از انواع مینی ساندویچ ها و سالاد ها. این تزیین با استفاده از یک سبد گل بسیار زیبا تکمیل شده.

تزیین میز تولد دخترانه ساده و کم هزینه

دیزاین میز تولد با استفاده از غذاها و میوه های بسیار خوشمزه مثل سالاد ماکارونی، اسلایس های پیتزا و میوه. مناسب برای افراد بزرگسال.

تزیین تولد ساده

این تزیین برای فضاهای بزرگ و جادار بسیار مناسب است. دیزاین میز تولد با استفاده از انواع میوه ها، مینی ساندویچ همبرگر، نوشیدنی و خوراکی های متنوع. دیزاین این میز با استفاده از شمع و گل های سفید تکمیل شده.

تزیین میز تولد پسرانه ساده و کم هزینه

این دیزاین میز تولد مناسب برای کودکان و بزرگسالان. این میز با استفاده از خوراکی های متنوع، انواع ساندویچ، نوشیدنی و شکلات آماده شده.

تزیین میز تولد ساده و کم هزینه ایرانی

تصویر متعلق به یک میز تزیین شده برای تولد با تعداد نفرات کم است. نوشیدنی ها و میوه های متنوع در این میز آن را به یک دیزاین کم هزینه ولی در عین حال جذاب تبدیل کرده.

تزیین میز تولد دخترانه ایرانی

یک دیزاین میز تولد ساده و شیک با استفاده از ساندویچ، میوه، کیک و خوراکی های متنوع. تزیین این میز با استفاده از گل و بادکنک تکمیل شده.

میز تولد لاکچری دخترانه

یک مدل تزیین میز تولد با میوه آرایی به شدت ماهرانه. این دیزاین هم برای آقایان و هم خانم ها مناسب است.

تنقلات میز تولد

یک تزیین میز تولد بسیار شیک و لاکچری با استفاده از انواع غذاهای فست فودی، سالاد ها و میوه ها. این میز با دیزاین خیره کننده خود یک جشن تولد به یاد ماندنی برای شما و عزیزانتان رقم میزند.

 میز تولد لاکچری

آخرین تصویر مربوط به یک مدل تزیین تولد بسیار جذاب با استفاده از انواع میوه ها، ساندویچ ها، خوراکی و نوشیدنی ها است.یک انتخاب فوق العاده خیره کننده و لاکچری.

همچنین بخوانید:  تزیین بالکن با ساده ترین وسایل | معرفی ایده های جذاب برای تزیین بالکن
تاریخ انتشار: شنبه 10 تیر 1402

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. مرضیه جولای 4, 2023 at 7:44 ق.ظ

    خیلی ایده های جالب ومتنوعی بود که میتونه به ما خلاقیت بده عالی بود

  2. لیلا آگوست 1, 2023 at 1:46 ب.ظ

    همچین ارزون قیمت و کم هزینه هم نیستا!

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.