مدل مانتو مازراتی شیک زنانه؛ بهترین مانتویی که این روزا میتونی بپوشی و یه استایل شیک داشته باشی

مدل مانتو مازراتی شیک زنانه

مدل مانتو مازراتی کوتاه

وقتی می‌خواهیم از “مدل مانتو مازراتی شیک زنانه” صحبت کنیم، باید بگیم که این مدل‌ها یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های مانتو هستن که تو بازار موجوده. مانتوهای مازراتی به خاطر پارچه‌ی خاصی که دارن، همیشه ظاهر شیکی دارن و خیلی راحت می‌تونن تو هر موقعیتی که می‌خواید ازشون استفاده کنید. این مدل‌ها برای استفاده روزمره هم عالی هستن و می‌تونید با پوشیدنشون همیشه خوش‌تیپ و جذاب باشید.

مدل مانتو مازراتی بلند

****

مدل مانتو مازراتی دکمه دار بلند

****

مدل مانتو مازراتی جلو باز بلند

حالا برسیم به “مانتو مازراتی دکمه دار”. این مدل از مانتوها به خاطر دکمه‌هایی که دارن، خیلی خاص و جذاب به نظر می‌رسن. دکمه‌ها علاوه بر اینکه ظاهر مانتو رو شیک‌تر می‌کنن، یه جورایی حس راحتی و کاربردی بودن رو هم بهتون القا می‌کنن. شما می‌تونید بسته به سلیقه‌تون دکمه‌ها رو باز یا بسته بذارید و هر بار یه استایل جدید داشته باشید. این مدل مانتوها خیلی مناسب استفاده روزمره هستن و می‌تونید باهاشون تو خیابون، محل کار یا حتی مهمونی‌های دوستانه حاضر بشید.

مدل مانتو با پارچه مازراتی طوسی

****

مانتو مازراتی جلو بسته

****

مدل مانتو با پارچه مازراتی گلدار

“مانتو کرپ مازراتی” یکی دیگه از مدل‌های محبوب و شیک مانتو هست که خیلی از خانم‌ها بهش علاقه دارن. پارچه‌ی کرپ مازراتی یه جور پارچه‌ی نرم و لطیفه که خیلی خوب روی بدن می‌شینه و ظاهری خیلی شیک و مجلسی داره. این مدل مانتوها خیلی مناسب برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و حتی روزمره هستن و می‌تونید باهاشون تو هر جایی که می‌رید، بدرخشید.

مدل مانتو مازراتی گلدار

****

مدل مانتو مازراتی ترند

****

مانتومازراتی گلدوزی شده

اگه از اون دسته خانم‌هایی هستید که به مانتوهای کوتاه علاقه دارید، “مانتو مازراتی کوتاه” می‌تونه انتخاب خیلی خوبی براتون باشه. این مدل مانتوها با طول کوتاهی که دارن، خیلی مناسب فصل‌های گرم سال هستن و می‌تونید با پوشیدنشون حسابی خنک بمونید. از طرفی، مانتوهای کوتاه معمولا یه ظاهر خیلی شیک و جوان‌پسند دارن و می‌تونید باهاشون تو هر موقعیتی که می‌خواید حاضر بشید.

مدل آستین مانتو کرپ مازراتی 1403

****

مانتو مازراتی جدید

****

مدل آستین مانتو کرپ مازراتی

اگه به مانتوهای بلند علاقه دارید، “مانتو مازراتی بلند” یه گزینه‌ی عالی براتون محسوب می‌شه. این مدل مانتوها با طول بلندی که دارن، یه ظاهر خیلی شیک و مجلسی دارن و می‌تونید باهاشون تو مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی هم حاضر بشید. مانتوهای بلند معمولا از پارچه‌های نرم و لطیف دوخته می‌شن که خیلی خوب روی بدن می‌شینن و یه جلوه‌ی خاص و متفاوت بهتون می‌دن.

مدل مانتو مازراتی دکمه دار

****

همچنین بخوانید:  15 مدل شلوار زنانه تابستانی که باید در کمد لباس شما باشد
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.