مدل صندل کنفی شیک و مروارید دار + صندل کنفی لژ دار و تخت

مدل صندل کنفی

صندل کنفی مرواریدی

صندل ها یکی از آیتم های مورد علاقه بانوان خصوصا در فصل های گرم سال هستند. تنوع صندل ها بسیار بالاست به گونه ای که به صورت پاشنه دار، تخت، مجلسی، اسپرت،کنفی،مکرومه و چرمی تولید میشوند. اما در این مطلب قصد داریم با شما در رابطه با صندل های کنفی صحبت کنیم. این نوع بسیار زیبا از صندل طرفداران زیادی دارد و اغلب با کیف های همجنس ست میشود. در ادامه انواع مدل صندل کنفی را بررسی میکنیم. با ما همراه شوید.

صندل کنفی رنگی

تصویر مربوط به یک مدل صندل زنانه کنفی لژ دار دارای بند در قسمت مچ پا و دیزاین شده با چند ردیف نگین در قسمت رویی صندل است.انتخابی بسیار شیک و زیبا برای خانم هایی با سلیقه به روز.

خرید صندل کنفی

یک مدل صندل لژ دار تهیه شده از جنس کنف همراه با بند در قسمت مچ، این صندل با رویه ضربدری و دیزاین شده با نگین به انتخابی فوق العاده شیک و جذاب برای تکمیل کردن استایل تبدیل شده. این صندل با کیف کنفی دایره ای شکل ساده ست شده.

صندل کنفی دخترانه

صندل های کنفی تابستانی با دیزاینی بسیار خاص و متفاوت. صندل ها لژ دار هستند و رویه آن از جنس پلاستیک نامرئی است. انتخابی مناسب برای افراد طرفدار استایل های متفاوت و جذاب.

صندل کنفی لژدار دیجی کالا

عکس یک مدل صندل کنفی شیک و زیبا با دیزاین گلدوزی سبز رنگ و مروارید دوزی. مناسب برای مهمانی و دورهمی ها.

صندل کنفی جلو بسته

صندل کنفی دخترانه بسیار شیک با لژ کم و دیزاین شده همراه با بند کنفی در قسمت مچ. این صندل با یک کیف کنفی همجنس صندل ها ست شده.

قیمت صندل کنفی

یک جفت صندل مجلسی کنفی لژدار دیزاین شده با مروارید و نگین در قسمت رویی صندل همراه با دیزاین بند در قسمت دور مچ پا.

مدل صندل کنفی زنانه

یکی از زیباتری و لاکچری ترین مدل های صندل کنفی مربوط به این تصویر است. کنفی پاشنه دار با دیزاین نگین در قسمت رویه صندل و ست شده با یک کیف کنفی گرد.

صندل کنفی لژ دار

عکس متعلق به یک جفت صندل فانتزی دخترانه، لژدار با بند در قسمت مچ پا و دیزاین شده با بند های بافته شده رنگی. یک انتخاب مناسب برای دخترخانم های خوش سلیقه.

صندل کنفی دیجی کالا

صندل های کنفی بسیار راحت بدون بند با لژ صاف و دیزاین نگین های مربعی دوخته شده بر روی قسمت رویی صندل.

صندل کنفی زنانه

این صندل ترکیبی از کنف و قلاب دوزی است. صندل با لژ بلند و کنفی همراه با بند در قسمت مچ پا، این صندل با رویه قلاب دوزی شده زیبایی خیره کننده ای به استایل شما اضافه میکند.

صندل کنفی مرواریدی

یک جفت صندل کنفی لژ دار با دیزاینی بسیار خاص و رویه از جنس پلاستیک نامرئی تزیین شده با نگین های مخروطی شکل.

صندل کنفی زارا

تصویر متعلق به یک جفت صندل کنفی بدون لژ همراه با بند پیچیده شده در قسمت ساق پا و رویه پاپیونی شکل. یک انتخاب عالی برای دختر خانم های خوش استایل.

صندل کنفی پاشنه دار

مدل صندل کنفی فوق العاده جذاب از به روز ترین مدل ها. صندل لژ دار با رویه دیزاین شده به شکل ضربدری.

 صندل کنفی دیجی کالا

آخرین تصویر مربوط به یک جفت صندل کنفی لژ دار زنانه، رویه به شکل پاپیونی همراه با دیزاین نگین. یک انتخاب عالی برای خانم هایی با سلیقه امروزی.

همچنین بخوانید:  مدل کفش مجلسی زنانه؛ مدل های پاشنه بلند و شیک زنانه
تاریخ انتشار: جمعه 9 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.