مدل شومیز ساتن ساده ترک + شیک ترین مدل ها از جنس ساتن ابریشم

مدل شومیز ساتن

 مدل شومیز با ساتن امریکایی

شومیز های ساتن از آن دسته لباس هایی هستند، که هیچ وقت از مد نمی افتند. این شومیزها در تمام مهمانی و مجالس کاربرد دارند. شومیز های ساتن اغلب با پارچه ساده تهیه و تولید میشوند، اما مدل های طرح دار آنها نیز موجود است. این شومیز ها به دلیل پارچه لطیفی که دارند ظرافت و درخشندگی خاصی به استایل شما می بخشند. در ادامه با همراهی شما به بررسی چند مدل شومیز ساتن زنانه می پردازیم. با ما همراه شوید.

شومیز ساتن طرحدار

تصویر مربوط به یک مدل شومیز زنانه بسیار شیک به رنگ سفید، جلو باز و کوتاه است. ست شده با شلوار ساتن مشکی و کتونی سفید مشکی. دیزاین شده با آستین چین دار مچی.

شومیز ساتن ترک

شومیز ساتن زنانه گلدار، کوتاه و جلو بسته دکمه دار. این شومیز یکی از جدید ترین و زیباترین ها است. مطابق تصویر میتوانید این شومیز را با جین طوسی ست کنید.

شومیز ساتن امریکایی

مدل شومیز با زمینه سفید و خطوط رنگی. شومیز جلو بسته همراه با آستین مچی و دوخته شده از پارچه ساتن، ست شده با شلوار سبز رنگ.

شومیز ساتن دخترانه

تصویر مربوط به یک مدل شومیز ساتن، جلو بسته و کوتاه است. این شومیز در سه رنگبندی سبز، صورتی و مشکی در دسترس قرار دارد.

شومیز ساتن کیمونو

یک شومیز فوق العاده زیبا به رنگ سبز کوتاه و با دیزاین گره ای. ست شده با شلوار سفید. مناسب برای خانم های خوش استایل.

مدل شومیز با پارچه ساتن ابریشم

یک مدل شومیز زنانه به شدت شیک سفید رنگ از جنس پارچه ساتن، جلو بسته و همراه با آستین مچی. یک انتخاب عالی برای داشتن استایلی فوق العاده در دورهمی و مهمانی ها.

شومیز ساتن با دامن

شومیز بسیار خوشرنگ از جنس پارچه ساتن جلو بسته، نارنجی رنگ و با دیزاینی فوق العاده ساده و شیک، ست شده با شلوار بگ سفید. مناسب برای خانم های طرفدار سادگی.

مدل شومیز ساتن جدید

این شومیز یک انتخاب مناسب برای خانم های خوش سلیقه و شیک پوش است. شومیز سبز رنگ ساتن ست شده با یک شلوار پارچه ای سفید.

مدل شومیز ساتن مجلسی

عکس مربوط به یک مدل مانتو اسپرت با رنگ بندی بسیار زیبا در طیف رنگی آبی، سبز و سفید است. ست شده با شلوار جین آبی مناسب برای دختر خانم های جوان و خوش استایل.

مدل شومیز ساتن مجلسی

شومیز سبز ساتن زنانه جلو بسته و کوتاه با دیزاین آستین مچی و جیب بر روی سینه. این شومیز با شلوار و کیف سفید ست شده. برای خانم های علاقمند به استایل های منحصر به فرد و طبق مد روز بسیار مناسب است.

مدل شومیز ساتن گلدار

شومیز فوق العاده شیک و لاکچری به رنگ بنفش، جلو بسته همراه با آستین مچی دکمه دار. این شومیز با چین در قسمت سینه دیزاین شده است.

مدل شومیز ساتن ابریشم

مدل شومیز ساتن زنانه مجلسی به رنگ کرمی با دیزاین مچ در آستین ها و چین در قسمت یقه. این شومیز زیبا با یک دامن ساتن بلند ست شده. انتخابی عالی برای داشتن یک استایل خاص و به یاد ماندنی.

مدل شومیز ساتن دخترانه

آخرین تصویر متعلق به یک شومیز آبی تهیه شده از پارچه ساتن ترک، ساده و بسیار شیک است. شومیز با لگ مشکی شاین ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل شومیز خوشگل و ساده؛ با این مدل ها حسابی خیره کننده باشید
تاریخ انتشار: پنج شنبه 8 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.