مدل مانتو شیمر ساده و مجلسی جدید + خاص ترین مدل ها با پارچه براق

مدل مانتو شیمر

 مدل لباس شیمر ساده

شیمر یکی از پارچه های محبوب تابستانی است که شباهت بسیاری به پارچه ابر و بادی دارد. این پارچه شاین به دلیل سبکی و خنکی برای دوخت انواع مانتو، شومیز و شلوار بسیار مناسب است. مانتوها و لباس های تهیه شده از این پارچه با استقبال بالایی رو به رو میشود. شیمر در طیف رنگی بسیار گسترده ای در دسترس شما قرار میگیرد. امروز در این مطلب از سایت یتو قصد داریم به بررسی انواع مدل مانتو شیمر بپردازیم با ما همراه شوید.

مدل شومیز با پارچه شیمر

مانتو مشکی شیمر، جلو بسته و کوتاه آستین ها دوخته شده به سبک کیمونو و دیزاین شده با کش در قسمت کمر. یک مانتو دخترانه و عروسکی بسیار زیبا.

مدل لباس شیمر مجلسی

تصویر یک مدل مانتو شیمر مجلسی، آبی رنگ، کوتاه و جلو باز. این مانتو با شلوار بگ کوتاه سفید، تیشرت جذب سفید، شال سفید و کفش پاشنه بلند ست شده.

مدل مانتو شیمر با پارچه براق جدید

ست مانتو و شلوار ورزشی تهیه شده از پارچه شیمر به رنگ طوسی و صورتی، دمپا شلوار و مچ آستین مانتو این ست با کش دیزاین شده. مانتو این ست کلاه دار و همراه با دوجیب در کناره ها است.

 مدل مانتوشیمر شیک و باکلاس ساده

یک مانتو شیمر دخترانه عروسکی فوق العاده جذاب، به رنگ سبز درباری و دارای کش در قسمت کمر. یک انتخاب عالی برای دختر خانم های خوش استایل و باکلاس.

مدل مانتو شیمر شیک و باکلاس جلو بسته

مدل مانتو شیمر بسیار با کلاس و شیک به رنگ صورتی، بلند و جلو بسته. آستین های این مانتو مچی و چین دار است. مانتو با لگ و شال مشکی ست شده.

مدل مانتو شیمر فوق العاده شیک و جدید

عکس مدل مانتو صورتی رنگ مجلسی بلند، با آستین ها کش دار و جلو باز. این مانتو برای خانم های خوش سلیقه که به دنبال داشتن استایلی خیره کننده هستند بسیار مناسب است.

مدل مانتو شیمر شیک و باکلاس مجلسی

مانتو تابستانی لیمویی رنگ بلند و جلوباز تهیه شده از پاچه شیمر ترک دوخت چند تکه به صورت چین و آستین های ساده. این مانتو را مانند تصویر می توانید با یک استایل سفید ست کنید.

مدل مانتو شیمر جدید و به روز

این مانتو برای خانم های طرفدار استایل های ساده انتخاب مناسبی است. مانتو طوسی رنگ و جلو باز با استین های ساده ست شده با لگ و کفش مشکی.

مدل مانتو شیمر شیک و باکلاس بلند

ست مانتو و شلوار سفید رنگ از جنس شیمر. مانتو بلند، جلو باز همراه با آستین های آزاد که با تیشرت جذب مشکی و کیف و کتونی سفید ست شده.

بهترین مدل مانتو شیمر

مانتو باکلاس و شیک زنانه به رنگ کرمی، بلند و جلوباز همراه با چاک در قسمت پشتی مانتو. دیزاین شده با یک ردیف دکمه

مدل مانتو شیمر جدید بلند

مانتو اسپرت به رنگ مسی مناسب برای دختر خانم های خوش سلیقه. جلو باز، بلند و با دیزاین جیب های پاکتی. دیزاین شده با کش در قسمت مچ.

مدل مانتو شیمر دکمه دار

یک استایل فوق العاده شیک و خواستی مناسب برای خانم های شیک پوش. مانتو سبز رنگ جلو باز دوخته شده به شکل کیمونو ست شده با شلوار بگ طوسی رنگ و صندل لژ دار نقره ای.

مانتو شیمر

عکس متعلق به یک مدل مانتو سنتی آبی رنگ دیزاین شده با تکه دوزی سنتی و لبه دوزی طلایی رنگ. ست شده با شلوار و شال سفید و کیف طلایی رنگ.

همچنین بخوانید:  مدل لباس برای خانم های میانسال؛ مدل های جدید ۱۴۰۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.