دیزاین ناخن فرنچ رنگی | مدل های بسیار شیک برای خوش سلیقه ها

دیزاین ناخن فرنچ رنگی

مدل ناخن فرنچ جدید

تابستون که میاد، همه دوست دارن یه تغییر کوچیک توی ظاهرشون بدن. یکی از این تغییرات جذاب و ساده، دیزاین ناخن فرنچ رنگی هست. این مدل ناخن‌ها نه تنها کلاسیک و شیک هستن، بلکه با اضافه کردن رنگ و طرح‌های جدید، می‌تونن خیلی مدرن و جذاب بشن. اگه دوست داری ناخن‌هات همیشه تو چشم باشن و براق و خوشگل به نظر بیان، پس بهتره با مدل‌های مختلف فرنچ آشنا بشی. تو این مقاله، می‌خوام برات از چند مدل فرنچ ناخن تابستونی، مربعی، اکلیلی و بهاری بگم تا بتونی بهترین انتخاب رو برای خودت داشته باشی.

فرنچ رنگی ناخن

****

مدل ناخن فرنچ تابستانی

****

مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

یکی از مدل‌های محبوب و شیک فرنچ، فرنچ رنگی روی ناخن‌های مربعی هست. این مدل به خاطر شکلی که داره، خیلی خاص و جذابه. ناخن‌های مربعی از قدیم الایام بین دخترها و زن‌ها محبوب بودن و حالا با اضافه کردن رنگ به نوک ناخن‌ها، این مدل حتی جذاب‌تر هم شده. فکر کن یه ناخن مربعی با نوک صورتی یا آبی روشن، چقدر می‌تونه توی مهمونی‌ها چشم‌گیر باشه. رنگ‌های تابستونی مثل زرد، نارنجی و سبز نئونی هم می‌تونن به این مدل یه حس خنکی و تابستونی بدن. ترکیب این رنگ‌ها با هم و بازی کردن با طرح‌های مختلف می‌تونه نتیجه‌ای خیلی جذاب و شیک بده.

دیزاین ناخن فرنچ رنگی

****

مدل ناخن فرنچ

****

دیزاین ناخن فرنچ رنگی جدید

مدل ناخن فرنچ همیشه به عنوان یکی از شیک‌ترین و کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن شناخته می‌شه. اما اگه می‌خوای یه کمی خلاقیت به خرج بدی و مدل ناخن‌هات رو از حالت کلاسیک در بیاری، می‌تونی از رنگ‌ها و طرح‌های جدید استفاده کنی. به عنوان مثال، استفاده از رنگ‌های مات یا متالیک می‌تونه یه تغییر اساسی توی ظاهر ناخن‌هات بده. یا مثلاً می‌تونی با اضافه کردن نگین یا طرح‌های هندسی، یه حالت شیک و مدرن به ناخن‌هات بدی. این مدل‌ها نه تنها برای مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی مناسبه، بلکه توی روزمره هم می‌تونه خیلی جذاب و دوست داشتنی باشه. برای اینکه ناخن‌هات همیشه شیک و مرتب به نظر بیان، بهتره هر هفته یه بار بهشون رسیدگی کنی و لاک جدید بزنی.

دیزاین ناخن فرنچ رنگی خاص

****

دیزاین ناخن فرنچ رنگی ساده

****

دیزاین ناخن فرنچ رنگی زیبا

اگه عاشق درخشندگی و براق بودن ناخن‌هات هستی، مدل فرنچ اکلیلی دقیقاً همونه که دنبالش می‌گردی. این مدل با اضافه کردن اکلیل به نوک ناخن‌ها، یه حس براق و شیک به ناخن‌هات می‌ده. رنگ‌های مختلف اکلیل مثل نقره‌ای، طلایی، صورتی و آبی می‌تونن به ناخن‌هات یه حالت خاص و مجلسی بدن. این مدل برای مهمونی‌ها و مراسم‌های خاص خیلی مناسبه و می‌تونه ناخن‌هات رو توی جمع برجسته کنه. ترکیب فرنچ کلاسیک با اکلیل‌های رنگی می‌تونه یه حس خاص و منحصر به فرد به ناخن‌هات بده. اگه دوست داری ناخن‌هات همیشه تو چشم باشن و بدرخشن، این مدل رو حتماً امتحان کن.

فرنچ رنگی بهاری

****

فرنچ رنگی ناخن مربعی

****

ناخن فرنچ شیک

بهار که میاد، همه چیز رنگ و بوی تازه‌ای می‌گیره. چرا ناخن‌هات هم با این تغییر همراه نشن؟ مدل فرنچ رنگی بهاری با استفاده از رنگ‌های شاد و پر انرژی مثل صورتی، آبی، سبز و زرد، می‌تونه ناخن‌هات رو خیلی جذاب و شاداب کنه. این رنگ‌ها با طرح‌های گل و برگ‌های بهاری، یه حس تازه و سرزنده به ناخن‌هات می‌دن. فکر کن چقدر خوب می‌شه وقتی ناخن‌هات با طبیعت بهار هم‌خوانی داشته باشن. این مدل برای کسایی که دوست دارن همیشه انرژی مثبت و شادی رو به خودشون و دیگران منتقل کنن، عالیه. می‌تونی با استفاده از رنگ‌های مختلف هر هفته یه دیزاین جدید به ناخن‌هات بدی و همیشه توی اوج مد باشی.

مدل ناخن فرنچ اکلیلی

****

دیزاین ناخن فرنچ رنگی شیک

****

همچنین بخوانید:  تقویت ناخن در خانه با راه های ساده + روش خانگی
تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.