آویز های فانتزی قاب گوشی | بهترین ها برای خانم های خوش سلیقه و شیک پسند

آویز های فانتزی قاب گوشی

آویز های فانتزی قاب گوشی خاص

آویز های فانتزی قاب گوشی یکی از اون چیزاییه که هرکی می‌بینه، یه لبخند روی لباش میاد. آخه واقعاً چقدر می‌تونن بامزه و جذاب باشن؟ از همون لحظه‌ای که اولین آویز رو به گوشی‌ام وصل کردم، دیگه نتونستم بدونش زندگی کنم. این آویزها نه تنها گوشی‌ات رو از اون یکنواختی در میارن، بلکه یه حس خاص و شخصی بهش میدن. دیگه هرکی گوشی‌ات رو ببینه، می‌فهمه که این گوشی مال کیه و چقدر صاحبش سلیقه داره.

آویز های فانتزی قاب گوشی ساده

****

آویز های فانتزی قاب گوشی جذاب

****

آویز های فانتزی قاب گوشی ساده

یه چیزی که خیلی به چشم میاد، اینه که آویزهای فانتزی چقدر متنوع هستن. از مدل‌های کلاسیک گرفته تا شکل‌های عجیب و غریب، همه جور آویزی پیدا میشه. مثلاً یکی از آویزهایی که خیلی دوست دارم، یه گربه کوچولوی بامزه‌اس که وقتی گوشی رو تکون می‌دی، دمش تکون می‌خوره. یا اون یکی که شکل یه کاپ کیک خوشمزه‌اس و همیشه یادآور شیرینی و خوشگذرونیه. واقعاً هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تونه یه آویز پیدا کنه که عاشقش بشه.

آویز های فانتزی قاب گوشی زیبا

****

آویز های فانتزی قاب گوشی جدید

****

بند گوشی خفن

بند گوشی فانتزی هم یکی دیگه از اون اکسسوری‌های جذابه که این روزها خیلی مد شده. این بندها نه تنها کاربردی هستن و باعث میشن گوشی‌ات از دستت نیفته، بلکه می‌تونن یه استایل خاص بهت بدن. مثلاً فکر کن یه بند گوشی داری که با لباس‌ها و اکسسوری‌هات ست میشه. دیگه چی بهتر از این؟ از بندهای چرم و فلزی گرفته تا بندهای پارچه‌ای رنگارنگ، همه جور مدلی پیدا میشه.

بند گوشی فانتزی دخترانه

****

آویز گوشی فانتزی

****

بند گوشی فانتزی دیجی کالا

برای دخترای خوش‌سلیقه هم بند گوشی فانتزی دخترانه واقعاً یه چیز دیگه‌اس. این بندها معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و دخترونه طراحی میشن. از پاپیون‌ها و گل‌ها گرفته تا شخصیت‌های کارتونی محبوب، همه جور طرحی پیدا میشه. این بندها نه تنها گوشی‌ات رو زیباتر می‌کنن، بلکه یه حس دخترونه و لطیف بهت میدن. هر بار که گوشی‌ات رو از کیف در میاری، یه حس خوب بهت دست میده و انگار دنیا رو با یه عینک صورتی می‌بینی.

آویز گوشی کیوت

****

آویز های فانتزی قاب گوشی

بند آویز گوشی فانتزی هم یه چیزیه که خیلی به درد می‌خوره. این بندها معمولاً به گوشی وصل میشن و یه آویز کوچیک و بامزه دارن. مثلاً یه بند با یه ستاره کوچیک و براق، یا یه قلب کوچولو که همیشه یادآور عشق و دوستی‌اس. این بندها نه تنها گوشی‌ات رو قشنگ‌تر می‌کنن، بلکه باعث میشن همیشه بدونی گوشی‌ات کجاست و هیچ وقت گمش نکنی.

آویز های فانتزی قاب گوشی شیک

****

بند اویز گوشی فانتزی

****

بند گوشی فانتزی

آویزهای فانتزی قاب گوشی واقعاً می‌تونن زندگی‌ات رو رنگی‌تر کنن. هر بار که به گوشی‌ات نگاه می‌کنی، یه حس خوب و شاد بهت دست میده و همیشه یادت می‌مونه که زندگی پر از لحظات خوش و زیباس. این آویزها و بندها باعث میشن همیشه با یه لبخند زندگی کنی و هیچ وقت حس یکنواختی بهت دست نده. پس اگه تا حالا امتحانشون نکردی، حتماً یه بار امتحان کن و از جذابیت و زیباییشون لذت ببر.

همچنین بخوانید:  مدل تاتو مینیمال روی دست؛ خاص ترین مدل ها برای خانم هایی با سلیقه منحصر به فرد
تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.