مدل بافت مو برای موهای بلند دخترانه | جدیدترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل بافت مو برای موهای بلند دخترانه

چند مدل بافت مو

خب، بیاید اول از همه بافت موی بلند ساده رو بررسی کنیم که تو خونه راحت می‌تونید درست کنید. این مدل بافت مو برای موهای بلند دخترانه خیلی ساده‌ست و در عین حال شیک و مرتب به نظر میاد. برای این مدل، فقط کافیه موهاتون رو خوب شونه کنید و بعد به سه قسمت تقسیم کنید. از بالا شروع کنید و سه بخش رو به صورت معمولی ببافید. همین که به انتها رسیدید، با یه کش مو جمعش کنید. این مدل هم برای روزای عادی خوبه هم وقتی عجله دارید و می‌خواید سریع موهاتون رو مرتب کنید.

چند مدل بافت مو دخترانه

****

انواع مدل بافت مو

****

انواع مدل بافت مو مجلسی

اما اگه یه مهمونی یا مراسم خاص در پیش دارید و می‌خواید یه کم بیشتر وقت بذارید، بافت موی بلند مجلسی گزینه خیلی خوبیه. این مدل یه کم پیچیده‌تره ولی واقعا ارزش وقت گذاشتن رو داره. یکی از این مدل‌ها، بافت دوتایی هلندی هست. برای این کار، موهاتون رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. از بالای سر شروع کنید و هر قسمت رو به صورت هلندی (برعکس بافت معمولی) ببافید. یعنی هر بار که یه قسمت رو به مرکز میارید، از زیر بقیه قسمت‌ها ردش کنید. اینجوری بافت شما برجسته و خیلی شیک به نظر میاد.

مدل بافت مو برای موهای بلند دخترانه زیبا

****

مدل بافت مو برای موهای بلند دخترانه شیک

****

مدل بافت مو برای موهای بلند دخترانه

اگر دنبال مدل بافت مو جدید هستید، مدل بافت حبابی (Bubble Braid) رو امتحان کنید. این مدل خیلی جالب و مدرنه و هرکسی رو تحت تأثیر قرار می‌ده. برای این مدل، موهاتون رو به صورت معمولی ببافید و هر چند سانتی‌متر یه کش ببندید. بعد، قسمت‌های بین کش‌ها رو با دست کمی بیرون بکشید تا شبیه حباب بشن. این مدل هم برای مهمونی‌ها خیلی مناسبه و هم برای روزای عادی که می‌خواید یه کم خاص‌تر به نظر بیاید.

مدل بافت مو جدید

****

چند مدل بافت مو دخترانه شیک

****

چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس

حالا بریم سراغ انواع مدل بافت مو مجلسی. یکی از محبوب‌ترین‌ها، بافت ماهی (Fishtail Braid) هست که ظاهر خیلی لوکسی داره. برای این مدل، موهاتون رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و از هر قسمت یه تکه نازک بردارید و به قسمت دیگه اضافه کنید. این کار رو تا انتهای موهاتون ادامه بدید. نتیجه یه بافت خیلی ظریف و شیکه که مخصوصا با لباس‌های مجلسی خیلی خوب ست می‌شه.

بافت مو بلند ساده

****

بافت مو بلند ساده در منزل

****

بافت موی بلند مجلسی

برای مهمونی‌ها هم یه مدل بافت مو دخترانه خیلی باحاله به نام بافت آبشاری (Waterfall Braid). این مدل خیلی رمانتیک و زیباست و به هر مهمونی و مراسمی میاد. برای این مدل، از یه طرف سر شروع کنید و یه بخش کوچیک از موهاتون رو بردارید. اونو به سه قسمت تقسیم کنید و شروع کنید به بافت معمولی. اما هر بار که به بخش سوم رسیدید، اونو ول کنید و یه تکه جدید بردارید و به بافتتون اضافه کنید. این کارو تا وسط سر ادامه بدید و بعد اونو با یه سنجاق فیکس کنید.

مدل بافت مو دخترانه برای مهمانی

****

مدل بافت مو دخترانه

****

همچنین بخوانید:  آموزش گام به گام میکاپ چشم؛ ریمل زدن در میکاپ چشم رو چطور انجام بدیم؟
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.