شمع دکوری تزیینی | مدل های مناسب برای استفاده روی میز

شمع دکوری تزیینی

شمع دکوری تزیینی

همه‌مون می‌دونیم که وقتی پای شمع دکوری تزیینی وسط میاد، یه حس خاص و آرامشی به خونه میاد. این شمع‌ها نه تنها برای روشنایی خوبن، بلکه با طراحی‌ها و رنگ‌های جذابشون می‌تونن یه دکوراسیون عالی هم به خونه‌مون اضافه کنن. مثلا وقتی توی یه شب زمستونی تو خونه نشستی و شمع‌های دکوری تزئینی روشن کردی، حس و حال اون شب به کل عوض می‌شه. این شمع‌ها با عطر و بوی خوشی که دارن، فضا رو پر از حس خوب و آرامش می‌کنن.

شمع های لاکچری دیجی کالا

****

شمع فانتزی دخترانه

****

شمع تزیینی از کجا بخرم

یکی از بهترین جاها برای قرار دادن شمع‌های تزئینی، روی میزه. وقتی شمع‌های خوشگل و شیک رو روی میز می‌ذاری، ناخودآگاه جذابیت و زیبایی میز رو چند برابر می‌کنی. تصور کن یه شام رومانتیک یا حتی یه دورهمی دوستانه، وقتی شمع تزئینی روی میز باشه، چقدر فضا رمانتیک‌تر و خاص‌تر می‌شه. این شمع‌ها می‌تونن حتی ساده‌ترین میز رو هم تبدیل به یه نقطه توجه کنن.

مدل شمع های جدید

****

شمع دکوری تزیینی شیک

****

شمع دکوری تزیینی ساده

حالا بیاید درباره شمع‌های لاکچری صحبت کنیم. این شمع‌ها یه چیز دیگه‌ان! طراحی‌های منحصر به فرد، رایحه‌های خوشبو و جنس عالی‌شون باعث می‌شه که این شمع‌ها واقعاً خاص باشن. شمع‌های لاکچری معمولاً با جزئیات زیادی ساخته می‌شن و هر کدومشون می‌تونن یه اثر هنری واقعی باشن. وقتی یکی از این شمع‌ها رو روشن می‌کنی، حس می‌کنی که توی یه هتل پنج ستاره هستی!

شمع دکوری تزیینی زیبا

****

شمع تزیینی روی میز

****

شمع های تزئینی خارجی

برای دخترا و کسایی که عاشق چیزای بامزه و فانتزی هستن، شمع‌های فانتزی دخترانه عالی‌ان. این شمع‌ها معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و جذاب ساخته می‌شن و می‌تونن هر اتاقی رو تبدیل به یه فضای شاد و پر انرژی کنن. از شمع‌هایی با طرح حیوانات بامزه گرفته تا شمع‌های رنگارنگ و معطر، همه‌شون می‌تونن به یه دکوراسیون خاص و منحصر به فرد کمک کنن.

شمع دکوری تزیینی خاص

****

شمع دکوری تزیینی خوشگل

****

شمع دکوری تزیینی جدید

یکی از بهترین چیزها در مورد شمع‌های تزئینی اینه که می‌تونی اون‌ها رو با دکوراسیون خونه‌ات ترکیب کنی و یه فضای منحصر به فرد بسازی. مثلاً اگه دکوراسیون خونه‌ات مدرنه، می‌تونی شمع‌هایی با طرح‌های ساده و مینیمال انتخاب کنی. اگه فضای خونه‌ات بیشتر سنتیه، شمع‌هایی با طرح‌های کلاسیک و رنگ‌های گرم می‌تونن عالی باشن.

شمع دکوری تزیینی ساده

****

شمع های تزئینی

****

همچنین بخوانید:  تاثیر تابلو چند تکه دکوراتیو با تصاویر زیبا در ایجاد فضای شیک و مدرن
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.