طراحی ناخن زنانه | خفن ترین مدل ها با رنگ های پاستیلی که این روزا خیلی مد شده

طراحی ناخن زنانه

طرح ناخن شیک و باکلاس

سلام دوستان! امروز می‌خوایم در مورد طراحی ناخن زنانه صحبت کنیم و بهتون چند تا ایده برای داشتن ناخن‌های شیک و باکلاس بدیم. چون می‌دونم همه‌ی ما دوست داریم همیشه دستامون زیبا و مرتب باشه، به خصوص وقتی که توی مهمونی‌ها یا محیط‌های رسمی هستیم. پس اگه دنبال طرح‌های جذاب و منحصر به فرد برای ناخن‌هاتون هستین، تا آخر این مقاله با من همراه باشین.

طراحی ناخن اسپرت شیک

****

طراحی ناخن اسپرت

****

طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه

وقتی صحبت از ناخن‌های شیک و باکلاس میشه، همیشه سادگی و ظرافت حرف اول رو می‌زنه. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن ناخن‌های شیک و باکلاس، استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید، نود، طوسی و مشکیه. این رنگ‌ها نه تنها همیشه مد هستند، بلکه به راحتی با هر لباسی ست می‌شن. برای اینکه ناخن‌هاتون از سادگی خارج بشه، می‌تونید از دیزاین‌های مینیمال مثل خطوط نازک طلایی یا نقره‌ای، نقاط کوچک یا حتی یه ناخن با طرح مرمری استفاده کنید. اینجوری هم شیکه و هم خیلی چشم‌نواز.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

*****

طرح ناخن شیک

اگر دوست دارید ناخن‌هاتون یه کم بیشتر به چشم بیاد، می‌تونید از رنگ‌های پررنگ‌تر مثل قرمز یا بژ استفاده کنید. اما یادتون باشه که طراحی باید همچنان ساده و بدون شلوغی باشه. یه ایده‌ی خوب اینه که یکی از ناخن‌ها رو با یه طرح خاص مثل گل یا نگین تزیین کنید و بقیه رو ساده نگه دارید. اینجوری هم یه تغییر کوچیک دادین و هم از شیک و باکلاس بودن ناخن‌هاتون کم نکردین.

مدل ناخن جدید

****

طراحی ناخن زنانه خاص

****

طراحی ناخن زنانه ساده

برای اونایی که طرفدار استایل‌های اسپرت و راحت هستن، طراحی ناخن اسپرت شیک می‌تونه یه انتخاب عالی باشه. توی این سبک، می‌تونید از رنگ‌های پرانرژی و شاد مثل آبی، سبز، زرد و قرمز استفاده کنید. این رنگ‌ها نه تنها حس خوبی بهتون میدن، بلکه با استایل‌های اسپرت و کژوال هم حسابی هماهنگ می‌شن. اگه می‌خواید ناخن‌هاتون بیشتر به چشم بیاد، می‌تونید از طرح‌های گرافیکی مثل خطوط موازی، شکل‌های هندسی یا حتی طرح‌های آبستره استفاده کنید.

طراحی ناخن زنانه زیبا

****

طراحی ناخن زنانه

*****

مدل ناخن جدید ۱۴۰۳

یه نکته‌ی دیگه برای داشتن ناخن‌های اسپرت شیک اینه که از رنگ‌های مات استفاده کنید. رنگ‌های مات هم خیلی مدرن و جذابن و هم با استایل‌های اسپرت خیلی خوب هماهنگ می‌شن. مثلا یه رنگ آبی مات با یه طرح هندسی سفید روی یکی از ناخن‌ها می‌تونه یه ترکیب خیلی جذاب باشه. همینطور اگه اهل ورزش هستین، می‌تونید طرح‌های مرتبط با ورزشی که دوست دارین رو روی ناخن‌هاتون پیاده کنید. مثلا توپ فوتبال یا بسکتبال می‌تونه یه طرح خاص و جذاب باشه.

طرح ناخن شیک

****

طرح ناخن مجلسی

****

همچنین بخوانید:  توصیه های مفید برای درخشانی موهای بلند؛ این مطلب مفید رو از دست نده
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.