دستبند بافتنی ساده | مدل های ظریف و خوشگل برای خانم های با سلیقه

دستبند بافتنی ساده

دستبند بافتنی ساده شیک

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خوایم با هم یه دستبند بافتنی ساده رو یاد بگیریم که خیلی هم شیک و جذاب می‌تونه باشه. این نوع دستبندها به خاطر سادگی و زیباییشون خیلی طرفدار دارن و به راحتی هم می‌تونید با وسایل ساده‌ای که تو خونه دارید، درستشون کنید. خب، بیاید با هم شروع کنیم و قدم به قدم جلو بریم.

آموزش بافت دستبند با گره ساده

****

آموزش دستبند با کاموا

****

آموزش دستبند با کاموا آسان

برای شروع، به چند تا نخ رنگی احتیاج داریم. انتخاب رنگ‌ها به سلیقه خودتونه ولی پیشنهاد می‌کنم از رنگ‌های شاد و متنوع استفاده کنید تا دستبندتون جذاب‌تر بشه. نخ‌ها رو به طول حدود ۳۰ سانتی‌متر ببرید. برای اینکه دستبندتون محکم بشه، هر کدوم از نخ‌ها رو دوبار تا بزنید. حالا انتهای نخ‌ها رو با یه گره محکم کنید تا از هم باز نشن.

آموزش بافت دستبند با گره

****

دستبند بافتنی ساده

****

دستبند بافتنی ساده زیبا

برای درست کردن دستبند با کاموا هم تقریبا همون مراحل اولیه رو باید انجام بدید. فقط به جای نخ معمولی از کاموا استفاده می‌کنیم. کاموا به خاطر ضخامت بیشترش، دستبند محکم‌تری رو به شما میده و ظاهرش هم یه کم پفی‌تر و نرم‌تره. می‌تونید از رنگ‌های متنوع کاموا استفاده کنید تا دستبندتون رنگارنگ و جذاب بشه.

دستبند قلاب بافی با نقشه

****

آموزش بافت دستبند ساده با نخ

****

آموزش بافت دستبند ساده

یکی از روش‌های ساده برای بافتن دستبند، استفاده از گره ساده است. برای این کار، بعد از اینکه نخ‌ها یا کامواها رو به طول مناسب بریدید و انتهاشون رو گره زدید، باید شروع کنید به گره زدن نخ‌ها به دور همدیگه. یه گره ساده بزنید و بعد نخ بعدی رو به همون شکل به دور نخ اول گره بزنید. این کار رو تا انتهای نخ‌ها ادامه بدید تا دستبندتون به طول دلخواه برسه.

آموزش بافت دستبند

****

دستبند قلاب بافی دخترانه

****

آموزش دستبند بافتنی دخترانه

حالا بیاید یه مرحله پیشرفته‌تر بریم و با هم یه دستبند قلاب بافی با نقشه درست کنیم. برای این کار، به یه قلاب بافتنی و کاموا نیاز دارید. نقشه بافت دستبند رو از اینترنت می‌تونید پیدا کنید یا از یه کتاب بافتنی بگیرید. طبق نقشه، شروع به بافتن کنید. شاید اولش یه کم پیچیده به نظر برسه، ولی با تمرین و دقت، خیلی زود متوجه می‌شید که چقدر این کار لذت‌بخشه و نتیجه نهایی هم فوق‌العاده زیباست.

دستبند بافتنی ساده خاص

****

دستبند بافتنی ساده خوشگل

****

همچنین بخوانید:  انگشتر طلا بزرگ | با این ۱۵ مدل در هر مراسمی بدرخشید
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.