آبنما خانگی | جذاب ترین مدل ها برای ایجاد یک فضای دلنشین و آرامش بخش

آبنما خانگی

قیمت آبنما خانگی

آبنماهای خانگی، چیزی که شاید خیلی‌ها دنبالش نباشن ولی وقتی یکیشو تو خونشون ببینن، عاشقش میشن. این روزا که زندگی ماشینی و پر از استرس شده، داشتن یه گوشه‌ی آرامش‌بخش تو خونه خیلی به کار میاد. آبنما خانگی، با صدای آرامش‌بخش آب و زیبایی منحصر به فردشون، می‌تونن همون گوشه‌ی آروم رو برامون فراهم کنن.

قیمت آبنما خانگی دیجی کالا

****

مرکز فروش آبنمای خانگی در تهران

****

قیمت آبنما خانگی بزرگ

خب، حالا بیایم راجع به قیمت آبنماهای خانگی کوچک صحبت کنیم. این مدل‌ها معمولا قیمتشون مناسب‌تره و برای خونه‌های کوچیک یا حتی آپارتمان‌ها ایده‌آل هستن. البته قیمت‌ها بسته به متریال و طراحی آبنما فرق می‌کنه. برای مثال، آبنماهای پلاستیکی و فایبرگلاس معمولا ارزون‌تر از آبنماهای سنگی یا فلزی هستن. یه آبنمای خانگی کوچک می‌تونه از چند صد هزار تومن شروع بشه و تا چند میلیون تومن هم برسه. البته، اگر یه مدل شیک‌تر و با کیفیت‌تر بخواین، باید یکم بیشتر دست به جیب بشین.

حوض آبنما خانگی

****

قیمت آبنما خانگی رومیزی

****

آبنما خانگی سنگی

برای خرید آبنمای خانگی، انتخاب‌های زیادی دارین. می‌تونین به فروشگاه‌های مربوط به دکوراسیون خونه و باغچه سر بزنین یا از طریق سایت‌های آنلاین خرید کنین. بیشتر فروشگاه‌های آنلاین، تنوع بیشتری از مدل‌ها و قیمت‌ها رو دارن و شما می‌تونین با مقایسه بین چندین گزینه، بهترین آبنما رو برای خونه‌تون انتخاب کنین. ضمنا، بعضی از این فروشگاه‌ها خدمات نصب هم ارائه می‌دن که می‌تونه کار شما رو خیلی راحت‌تر کنه.

 آبنما خانگی

****

 آبنما خانگی شیک

****

 آبنما خانگی زیبا

اگه یه حیاط بزرگ دارین و دوست دارین یه آبنمای بزرگ و شیک داشته باشین، باید بدونین که قیمت آبنماهای بزرگ معمولاً بالاتره. این آبنماها اغلب از متریال‌های با کیفیت‌تری ساخته می‌شن و طراحی‌های پیچیده‌تری دارن. قیمت یه آبنمای بزرگ می‌تونه از چند میلیون تومن شروع بشه و تا ده‌ها میلیون تومن هم برسه. البته، اینجور آبنماها یه حس لوکس و خاص به فضای شما می‌دن و می‌تونن به عنوان نقطه‌ی کانونی حیاط یا باغ شما عمل کنن.

 آبنما خانگی باکلاس

****

 آبنما خانگی جذاب

****

مرکز فروش آبنمای خانگی

یکی دیگه از گزینه‌های جذاب برای خونه‌ها، حوض آبنما خانگی هست. این مدل‌ها معمولا یه ترکیب از آبنما و حوضچه هستن و می‌تونن یه فضای خیلی زیبا و آرامش‌بخش رو ایجاد کنن. حوض آبنماها می‌تونن اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی داشته باشن و بسته به سلیقه شما، می‌تونین یه مدل مناسب انتخاب کنین. این مدل‌ها هم می‌تونن قیمت‌های متفاوتی داشته باشن ولی به طور کلی، از آبنماهای بزرگ ارزون‌تر هستن.

آبنمای خانگی دست دوم

****

قیمت آبنما خانگی کوچک

****

همچنین بخوانید:  مدل مبل ال جدید و شیک؛ خوشگل ترین مدل ها برای دکوراسیون مدرن
تاریخ انتشار: شنبه 16 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.