طرح تاتو مردانه | طرح های زیبا و خفن برای آقایان با سلیقه

طرح تاتو مردانه

طرح تاتو مردانه برای چاپ

سلام دوستان! امروز می‌خوام باهاتون در مورد یه موضوع خیلی جذاب صحبت کنم، یعنی “طرح تاتو مردانه”. حالا چرا جذاب؟ چون این روزها تاتو کردن دیگه یه چیز عجیب و غریب نیست و خیلی از آقایون با کلی ذوق و شوق به فکر انتخاب طرح مناسب هستن. می‌خوایم بریم سراغ چند تا از این طرح‌های خفن و ببینیم کدوم‌ها بیشتر طرفدار دارن.

طرح تاتو مردانه کوچک

****

خیلی خفن طرح تاتو مردانه

****

تاتو های معنی دار مردانه

اول از همه بیایید در مورد طرح تاتو مردانه روی بازو حرف بزنیم. بازو یکی از بهترین جاها برای تاتو کردنه، چون هم فضای کافی برای طرح‌های بزرگ داره و هم به راحتی قابل دیدنه. خیلی از آقایون دوست دارن روی بازوشون طرح‌هایی مثل شیر، گرگ یا حتی دراگون بندازن که نشون‌دهنده قدرت و شجاعتشونه. بعضیا هم به طرح‌های هندسی علاقه دارن که هم شیکه و هم یه جورایی مدرنه. بازو جاییه که می‌تونید خلاقیتتون رو به نمایش بذارید و طرحی انتخاب کنید که واقعاً به شخصیتتون بخوره.

طرح تاتو مردانه ساده

****

طرح تاتو مردانه زیبا

****

طرح تاتو مردانه بزرگ

حالا بریم سراغ طرح تاتو مردانه روی دست. دست هم یه جای عالی برای تاتو کردنه، چون همیشه دیده میشه و می‌تونه یه جورایی معرف شخصیت و سلیقه شما باشه. از طرح‌های ساده مثل خط و نقطه گرفته تا طرح‌های پیچیده‌تر مثل گل و پرنده، همشون می‌تونن روی دست خوب به نظر بیان. یکی از طرح‌های محبوب روی دست، تاتوهای مچ بندیه که خیلی شیک و خاصه. بعضیا هم دوست دارن انگشتاشون رو تاتو کنن و طرح‌های کوچیک و مینیمالیستی روی انگشتاشون داشته باشن که خیلی خفن به نظر میاد.

طرح تاتو مردانه

****

طرح تاتو مردانه روی دست

****

طرح تاتو مردانه روی بازو

حالا که حرف از طرح‌های کوچیک شد، بیایید نگاهی به طرح تاتو مردانه کوچک بندازیم. این نوع تاتوها برای کسایی که نمی‌خوان تاتوی بزرگی داشته باشن یا اولین بارشونه که تاتو می‌کنن، خیلی مناسبه. طرح‌های کوچیک می‌تونن شامل سمبل‌ها، کلمات یا حتی شکل‌های ساده باشن. مثلاً یه قلب کوچیک، یه ستاره یا حتی یه حرف اول اسم کسی که دوستش دارید. این طرح‌ها هم ساده‌ان و هم معنا دار، و به راحتی قابل پنهان کردنن اگه جایی باشه که نمی‌خواید دیده بشه.

طرح تاتو مردانه شیک

****

طرح تاتو مردانه کوچک

****

طرح تاتو مردانه روی دست

حالا بریم سراغ طرح‌های خیلی خفن تاتو مردانه. این طرح‌ها معمولاً خیلی پیچیده و پرجزئیات هستن و نشون‌دهنده هنر و خلاقیت تاتوآرتیست هستن. مثلاً طرح‌های سه‌بعدی که واقعاً به نظر میاد دارن از پوستتون بیرون میزنن، یا طرح‌های ترایبال که ریشه در فرهنگ‌ها و قبایل مختلف دارن و خیلی قدرتمند و محکم به نظر میاد. این نوع تاتوها نیاز به زمان و دقت زیادی دارن و معمولاً تاتوآرتیست‌های حرفه‌ای از پسشون بر میان.

طرح تاتو مردانه زیبا

****

طرح تاتو مردانه

****

همچنین بخوانید:  مدل کلاه حصیری زنانه؛ کلاه های حصیری ساحلی مناسب فصل گرما
تاریخ انتشار: شنبه 16 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.