دیزاین ناخن خوشگل زنانه | طرح های خوشگل و کیوت برای خانم های اهل مد

دیزاین ناخن خوشگل زنانه

طرح ناخن شیک و باکلاس

آهای دخترها! امروز می‌خوام در مورد یه چیز خیلی جذاب و دخترونه صحبت کنیم: دیزاین ناخن خوشگل زنانه! می‌دونید که ناخن‌ها هم مثل لباس و آرایش می‌تونن استایل و شخصیت ما رو نشون بدن. طرح ناخن شیک و باکلاس یکی از اون چیزهاییه که هر دختری باید حداقل یک‌بار امتحان کنه. اصلاً مگه میشه وقتی توی یه مهمونی یا قرار خاص هستیم، ناخن‌هامون شیک و جذاب نباشه؟ پس بیایید با هم یه گشتی تو دنیای طرح‌های ناخن بزنیم و ببینیم چه مدل‌هایی الان مد شدن و چی به درد ما می‌خوره.

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

طراحی ناخن اسپرت

****

مدل ناخن جدید ۱۴۰۲

خب، بریم سراغ طرح ناخن شیک و باکلاس. اول از همه باید بگم که طرح‌های کلاسیک همیشه طرفدارهای خودشون رو دارن. مثلاً فرنچ کلاسیک که یه خط نازک سفید روی لبه ناخن داره، هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. یا طرح‌های نود که با رنگ‌های طبیعی و ساده مثل بژ، صورتی کمرنگ یا سفید طراحی می‌شن، واقعاً شیک و باکلاس به نظر میان. این طرح‌ها به‌خصوص برای مراسم رسمی یا جلسات کاری خیلی مناسبن و باعث می‌شن دستاتون تمیز و مرتب به نظر بیاد. اگه دوست دارید همیشه یه استایل کلاسیک و باکلاس داشته باشید، این طرح‌ها رو حتماً امتحان کنید.

مدل ناخن جدید

****

طراحی ناخن اسپرت شیک

****

طرح ناخن مجلسی

اما اگه اهل اسپرت و استایل‌های راحتی هستید، طرح ناخن اسپرت شیک رو از دست ندید. این نوع طرح‌ها بیشتر از رنگ‌های زنده و جذاب استفاده می‌کنن و بعضی وقت‌ها حتی شامل طرح‌های گرافیکی یا شکل‌های هندسی هم می‌شن. مثلاً یه ناخن با رنگ زمینه آبی و خطوط سفید نازک یا استفاده از رنگ‌های نئونی مثل سبز فسفری یا نارنجی، می‌تونه خیلی جذاب باشه. طرح‌های اسپرت برای وقتی که می‌خواید یه استایل غیررسمی و دوستانه داشته باشید، عالی هستن. حتی می‌تونید با این طرح‌ها توی باشگاه یا پیاده‌روی هم حسابی بدرخشید.

طرح ناخن ساده و شیک

****

دیزاین ناخن خوشگل زنانه

****

دیزاین ناخن خوشگل زنانه شیک

حالا برسیم به طرح ناخن مجلسی. این نوع طرح‌ها معمولاً پر زرق و برق و با استفاده از نگین‌ها، گل‌های مصنوعی و حتی تورهای ریز طراحی می‌شن. رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مشکی بیشترین کاربرد رو توی این طرح‌ها دارن. مثلاً می‌تونید یه ناخن مشکی با نگین‌های طلایی یا یه ناخن قرمز با گل‌های ریز سفید داشته باشید. این نوع طرح‌ها برای مراسم‌های خاص مثل عروسی، جشن تولد یا مهمونی‌های شبانه خیلی مناسبن و می‌تونن یه جلوه خاص به استایلتون بدن. اگه دوست دارید همیشه توی مهمونی‌ها چشم‌ها به سمت شما باشه، طرح‌های مجلسی رو فراموش نکنید.

دیزاین ناخن خوشگل زنانه زیبا

****

دیزاین ناخن خوشگل زنانه خاص

****

دیزاین ناخن خوشگل زنانه جذاب

اما شاید شما از اون دسته‌ای باشید که طرح ناخن ساده و شیک رو بیشتر می‌پسندید. این طرح‌ها بیشتر روی زیبایی طبیعی ناخن‌ها تمرکز دارن و از رنگ‌های ملایم و خطوط ساده استفاده می‌کنن. مثلاً یه ناخن با رنگ پایه صورتی ملایم و یه خط نازک سفید روی لبه ناخن یا استفاده از رنگ‌های پاستلی مثل آبی کمرنگ یا سبز نعنایی، می‌تونه خیلی ساده و در عین حال شیک باشه. این طرح‌ها برای استفاده روزمره خیلی مناسبن و به‌خصوص برای کسایی که دوست دارن ناخن‌هاشون همیشه تمیز و مرتب به نظر بیاد، عالی هستن.

طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه

****

طرح ناخن شیک

****

همچنین بخوانید:  میکاپ زنانه شیک | بهترین مدل‌های آرایش که باید امتحان کنی + تصاویر
تاریخ انتشار: شنبه 16 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.