عکاسی ماهگرد نوزاد | کلی ایده های دوست داشتنی برای عکاسی

عکاسی ماهگرد نوزاد

عکاسی ماهگرد نوزاد خاص

عکاسی ماهگرد نوزاد یکی از اون کارهای باحالیه که به خانواده‌ها این امکان رو می‌ده تا رشد و تغییرات نوزاد کوچولوشون رو ماه به ماه ثبت کنن. این عکس‌ها می‌تونن خاطره‌ای زیبا و ماندگار باشن که بعدها با دیدنشون کلی ذوق‌زده بشین و بگین “یادش بخیر”. حالا اگه نوزاد پسر دارین و دنبال ایده‌های خلاقانه برای عکاسی ماهگردش هستین، این مقاله رو تا آخر بخونین.

عکاسی ماهگرد نوزاد جذاب

****

عکاسی ماهگرد نوزاد جدید

****

عکاسی ماهگرد نوزاد لاکچری

یکی از ایده‌های جالب و بامزه برای عکاسی ماهگرد نوزاد، استفاده از حبوباته. شما می‌تونین با استفاده از حبوبات مختلف مثل لوبیا، نخود، عدس و حتی برنج، اعداد و حروف رو درست کنین و کنار نوزادتون قرار بدین. مثلا عدد ماه رو با حبوبات درست کنین و بذارین کنار نوزاد. این کار هم ارزونه و هم خلاقانه. تازه، می‌تونین با رنگ‌های مختلف حبوبات، ترکیب‌های جذابی بسازین که عکس‌هاتون رو خاص‌تر کنه.

ماهگرد نوزاد پسر در اینستا

****

عکس ماهگرد نوزاد

****

عکس ماهگرد نوزاد با پوشک

خب، کیه که شکلات دوست نداشته باشه؟ استفاده از شکلات برای عکس ماهگرد نوزاد هم یکی دیگه از ایده‌های خوشمزه و جذابه. شما می‌تونین از شکلات‌های رنگی و شکلات‌های مختلف با شکل‌های بامزه استفاده کنین. مثلا با شکلات‌های رنگی عدد ماه رو بنویسین و بذارین کنار نوزاد. یا حتی می‌تونین شکلات‌ها رو دور تا دور نوزاد بچینین و عکس بگیرین. مطمئن باشین این عکس‌ها هم خودتون و هم بقیه رو کلی خوشحال می‌کنه.

عکاسی ماهگرد نوزاد

****

عکاسی ماهگرد نوزاد زیبا

****

عکس ماهگرد نوزاد پسر با بادکنک

هیچ‌چیزی مثل بادکنک نمی‌تونه به عکساتون حال و هوای جشن و شادی بده. استفاده از بادکنک برای عکاسی ماهگرد نوزاد پسر یه ایده عالیه. می‌تونین از بادکنک‌های هلیومی با رنگ‌های مختلف استفاده کنین و عدد ماه رو روی بادکنک‌ها بنویسین. یا حتی می‌تونین بادکنک‌ها رو به شکل عدد ماه بچینین. بادکنک‌ها به عکس‌هاتون یه حس جشن و سرور می‌ده و باعث می‌شه عکس‌ها خیلی شاد و رنگارنگ باشن.

ماهگرد نوزاد با شکلات

****

عکس ماهگرد نوزاد با حبوبات

****

ایده عکس ماهگرد نوزاد پسر

امروزه اکثر ما عکس‌های نوزادامون رو توی اینستاگرام به اشتراک می‌ذاریم. برای اینکه عکس ماهگرد نوزادتون توی اینستا حسابی بدرخشه، باید به جزئیات توجه کنین. مثلا می‌تونین از تم‌های مختلف برای هر ماه استفاده کنین. یک ماه با تم حیوانات، ماه بعد با تم فضا، ماه بعدتر با تم دریایی و … . همچنین استفاده از هشتگ‌های مناسب مثل #ماهگرد_نوزاد، #عکس_نوزاد و #عکس_ماهگرد می‌تونه عکس‌هاتون رو بیشتر در معرض دید قرار بده.

ایده عکس ماهگرد نوزاد

****

عکاسی ماهگرد نوزاد شیک

****

همچنین بخوانید:  مدل کاغذ دیواری رنگی؛ انتخابی جذاب برای دیوارهای خانه
تاریخ انتشار: جمعه 15 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.