مدل مو با اسکارف | با این مدل ها استایلتون رو شیک تر کنید

مدل مو با اسکارف

مدل بستن مینی اسکارف

اگه دوست داری مدل موهات یه تفاوتی داشته باشه و یه ذره بهش حال و هوای تازه بدی، مدل مو با اسکارف بهترین گزینه است. این نوع مدل‌ها علاوه بر اینکه زیبایی و شیک‌پوشی خاصی بهت میدن، خیلی هم راحت و کاربردی هستن. مینی اسکارف‌ها تو رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی هستن که می‌تونی با هر لباسی که می‌پوشی ست کنی. تازه، اگه از اون دسته آدمایی هستی که همیشه عجله داری و وقت زیادی برای آرایش موهات نداری، مدل مو با اسکارف بهترین راه‌حله. اولین مدل مویی که با مینی اسکارف دخترانه می‌تونیم امتحان کنیم، مدل مو با دم‌اسبی بالاست. برای این مدل کافیه موهات رو به بالا جمع کنی و با یه کش ببندی، بعد مینی اسکارف رو دور کش ببندی و یه گره خوشگل بزنی. این مدل هم شیکه، هم ساده و سریع انجام میشه. تو مهمونیا و حتی برای یه قرار غیررسمی هم عالیه.

مدل مو با اسکارف

****

مدل مو با اسکارف زیبا

****

مدل مو با اسکارف باکلاس

اگه دنبال یه مدل مو هستی که تو مهمونی‌ها حسابی بدرخشی و همه چشما بهت خیره بشه، مدل مو با مینی اسکارف مجلسی رو امتحان کن. این مدل‌ها معمولاً با اسکارف‌هایی با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب و شیک انجام میشه. مثلاً اگه یه لباس مشکی پوشیدی، می‌تونی از یه مینی اسکارف با رنگ طلایی یا نقره‌ای استفاده کنی تا جلوه بیشتری به موهات بده.

مدل مو با اسکارف ساده

****

مدل مو با دستمال سر دخترانه

****

مدل مو با دستمال سر

یکی از مدل‌های پرطرفدار تو مهمونی‌ها، مدل مو با گره کلاسیکه. برای این مدل، موهات رو به صورت شینیون ساده جمع کن و بعد اسکارف رو دور شینیون بپیچون و یه گره شیک بزن. این مدل نه تنها خیلی شیک و مجلسیه، بلکه به موهات هم حجم و ارتفاع میده که جذابیت بیشتری داشته باشی.

مدل مو با اسکارف زیبا

****

مدل مو با اسکارف شیک

یکی از چالش‌هایی که ممکنه باهاش مواجه بشی، اینه که مدل موی مناسبی برای زیر مینی اسکارف انتخاب کنی. مهمه که موها رو به شکلی درست کنی که هم راحت باشه و هم مینی اسکارف به خوبی رو سر بمونه. یکی از بهترین مدل‌ها برای زیر مینی اسکارف، مدل بافت دوتاییه. برای این مدل، کافیه موهات رو به دو قسمت تقسیم کنی و هر قسمت رو به صورت بافت ساده ببافی. بعد بافت‌ها رو پشت سر به هم وصل کنی و با یه کش یا سنجاق محکم کنی. حالا می‌تونی مینی اسکارف رو به راحتی دور سرت ببندی و نگران باز شدن موهات نباشی

مینی اسکارف با موی کوتاه

****

مدل مو برای زیر مینی اسکارف

****

مدل مو با مینی اسکارف مجلسی

****

مدل مو با مینی اسکارف

دستمال سر هم یکی از اون اکسسوری‌هاییه که می‌تونه استایل تو رو کاملاً تغییر بده. مدل مو با دستمال سر دخترانه می‌تونه یه راه خلاقانه و جذاب برای تنوع دادن به مدل موهات باشه. یکی از مدل‌های جذاب با دستمال سر، مدل مو با گره پهلوه.

مدل مو با مینی اسکارف دخترانه

****

مدل مو با مینی اسکارف

****

همچنین بخوانید:  کرم ضد آفتاب بهتر است یا لوسیون ضد آفتاب؟ | تفاوت لوسیون و کرم ضد آفتاب چیست؟
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.