مدل مانتو بارداری شیک و جدید + مدل جلو باز و بسته نخی و خفاشی

مدل مانتو بارداری

 مانتو حاملگی برای عید

یکی از سخت ترین و مشکل ترین کار ها در دوران بارداری انتخاب مانتو مناسب است. شما در دوران بارداری نیاز به مانتویی دارید که راحت، سبک، با جنس مناسب و اقتصادی باشد. سعی کنید مانتویی تهیه کنید که از الیاف طبیعی بوده و همچنین بعد از دوران بارداری نیز بتوانید از آن استفاده کنید. در این مطلب از سایت یتو قصد داریم با همراه شما به بررسی انواع مدل مانتو بارداری بپردازیم تا به شما در انتخاب یک مانتوی مناسب کمک کرده باشیم. با ما همراه شوید.

 

کانال مانتو بارداری

تصویر یک مانتو بلند خمره ای سبز رنگ، با آستین سه ربع گشاد و دارای جیب در قسمت پایین تنه، مانتو ست شده با کتونی کانورس. این مانتو یک انتخاب خیلی شیک برای خانم های باردار است.

 

مانتو حاملگی اینستا

اگر  به دنبال یک مدل به روز برای مانتوی بارداری هستید، این مدل پیشنهاد ما به شما است. مانتو مدل کیمونو به رنگ کرم همراه با حاشیه دوزی و جلو باز. این مانتو با شلوار کرمی، شال و کتونی سفید ست شده است.

 

مدل مانتو بارداری پاییزه جدید

یک مانتو با رنگ سرخابی و مدل خمره ای بسیار شیک و خوشگل. دارای لبه دوزی در آستین و قسمت روی سینه با پارچه سنتی. ست شده با کتونی سفید.

 

مانتو بارداری جلو باز

مانتو سفید رنگ بلند و آزاد با پایین تنه کلوش و دیزاین شده با پارچه سنتی آبی. این مدل مانتو با صندل تابستانی سفید رنگ ست شده. آستین های این مدل گشاد و راحت است.

 

 مانتو بارداری مشکی

یک مانتو عبایی مشکی رنگ بلند با تزیین و لبه دوزی به رنگ سفید. انتخابی عالی برای زنان باردار. ست شده با کتونی سفید.

مدل مانتو بارداری برای زنان چاق

یک مانتو کیمونو ترک فوق العاده زیبا با پارچه کرمی رنگ سنتی. این مانتو با شلوار کرمی، کیف نارنجی به رنگ طرح های روی مانتو و کتونی سفید ست شده که باعث ایجاد یک استایل خیلی راحت و زیبا برای خانم های باردار شده .

 

همچنین بخوانید:  مدل کت مجلسی شیک؛ با این مدل ها یه استایل خیره کننده داشته باش

مدل مانتو بارداری جدید

عکس مربوط به یکی از انواع مدل مانتو بارداری با پارچه از جنس لنین با دیزاین سنتی است. این مانتو مدل خمره ای و بلند است که با کفش طبی سنتی و شال زرد رنگ یک ست بسیار جذاب ایجاد کرده است.

 

مدل مانتو بارداری تابستانه

یک مانتو با پارچه نخی بلند و جلو بسته با آستین های سه ربع دیزاین شده با کش در قسمت کمر لباس و ست شده با یک جفت کتونی سفید.

مدل مانتو بارداری شیک

مانتو مجلسی مناسب برای خانم های باردار. این مانتو به رنگ طوسی همراه با لبه دوزی های سفید رنگ است، که همراه با لگ، کفش کیف و شال مشکی ست شده.

مدل مانتو بارداری و شیردهی

مانتو عبایی مشکی بلند با دیزاین پارچه سنتی در لبه آستین و قسمت سینه. این مانتو که با کیف دستی مشکی رنگ ست شده میتواند یک استایل منحصر به فرد برای خانم های باردار بسازد.

مدل مانتو بارداری مجلسی

مانتو بلند و سرمه رنگ با تزیین نوار دوزی به رنگ طلایی ست شده با کتونی سفید و شال مشکی. استایلی خاص و عالی برای خانم های باردار در فصول گرم سال.

 

مدل مانتو بارداری جنس ابر و بادی

تصویر مربوط به مانتو بارداری از جنس لنین به رنگ کرمی، بلند با آستین های سه ربع همراه با یک جیب در قسمت پایین تنه، دکمه دار و دارای کمربند. این مانتو زیبا با یک جفت صندل لژ دار قهوه ای رنگ ست شده.

 

مدل مانتو بارداری بلند

از این لباس میتوانید هم به عنوان مانتو و هم پیراهن بلند در زمان بارداری استفاده کنید. مانتو سرمه رنگ با دیزاین قلب زرد بر روی پارچه ست شده همراه با کتونی سفید.

 

همچنین بخوانید:  مدل مانتو مجلسی زنانه | شیک پوش ها عاشق این مدل ها میشن

مدل مانتو بارداری اداری

مانتو مشکی رنگ بلند و مجلسی با دیزاین سنتی. ست شده با کفش پاشنه بلند مشکی یک انتخاب عالی برای خانم های باردار خوش سلیقه.

تاریخ انتشار: پنج شنبه 1 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.