جذاب ترین مدل های مانتو بلند تابستانی | مدل های مزوتی بسیار شیک

مانتو بلند تابستانی

مانتو بلند تابستانی زیبا

اول از همه، می‌خوام از مدل مانتو بلند تابستانی شروع کنم. این مدل‌ها به خاطر طراحی خاص و طولانی‌شون، هم خیلی شیک به نظر میان و هم خنکی خوبی دارن. مانتو بلند تابستانی خیلی مناسب مجالس رسمی و نیمه‌رسمی هست. اگه دنبال یه مانتو هستین که هم خنک باشه و هم شیک، این مدل رو حتما امتحان کنین. پارچه‌های نخی سبک و خنک که تو دوخت این مانتوها استفاده می‌شه، باعث می‌شه که تو تابستون هم حس راحتی داشته باشین و هم استایل جذابی داشته باشین.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

****

مدل مانتو تابستانی

****

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

حالا بریم سراغ مدل‌های مانتو تابستانی با پارچه نخی. پارچه نخی به خاطر خنکی و راحتی که داره، همیشه یکی از انتخاب‌های اول تو تابستونه. این مدل مانتوها معمولاً طراحی ساده‌ای دارن ولی همون سادگی باعث می‌شه که خیلی شیک و جذاب به نظر برسن. تو مجالس دوستانه و خانوادگی، مانتوهای نخی می‌تونن انتخاب خیلی خوبی باشن. رنگ‌های روشن و شاد تو این مدل‌ها خیلی طرفدار داره و می‌تونه روحیه‌تون رو تو تابستون بالا ببره.

مدل مانتو تابستانی ابروبادی

****

مانتو بلند تابستانی جلو بسته

****

مانتو بلند تابستانی ساده

اگه دنبال یه مدل مانتو هستین که علاوه بر شیک بودن، پوشیدگی بیشتری هم داشته باشه، مدل مانتو تابستانی جلو بسته رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. این مدل مانتوها معمولاً طراحی‌های خاص و زیبایی دارن که می‌تونه استایل شما رو خیلی منحصر به فرد کنه. استفاده از پارچه‌های خنک مثل نخی یا لنین تو این مدل‌ها باعث می‌شه که حتی تو روزای خیلی گرم هم احساس راحتی کنین. این مدل مانتوها تو مجالس رسمی و حتی مهمونی‌های خانوادگی خیلی مورد استقبال قرار می‌گیرن.

مانتو بلند تابستانی خاص

****

مانتو بلند تابستانی زنانه

****

مانتو بلند تابستانی جذاب

حالا بریم سراغ مدل مانتو تابستانی ابروبادی. این مدل‌ها به خاطر طرح‌های جالب و متفاوتشون، خیلی مورد توجه قرار گرفتن. پارچه‌های ابروبادی با طرح‌های خاصشون، ظاهر خیلی شیکی به مانتو می‌دن. این مدل‌ها معمولاً برای مجالس رسمی و نیمه‌رسمی مناسب هستن و می‌تونن شما رو مرکز توجه قرار بدن. اگه دنبال یه مانتو هستین که هم خنک باشه و هم طرح‌های جذابی داشته باشه، مدل‌های ابروبادی رو حتماً امتحان کنین.

مانتو بلند تابستانی شیک

****

مانتو بلند تابستانی

****

مدل مانتو تابستانی امسال

یه مدل دیگه که خیلی جذابه و می‌خوام بهتون معرفی کنم، مانتو بلند تابستانی جلو بسته هست. این مدل مانتوها با طراحی بلند و جلو بسته، هم پوشش مناسبی دارن و هم خیلی شیک به نظر میان. استفاده از پارچه‌های خنک و سبک تو این مدل‌ها باعث می‌شه که تو تابستون هم حس خوبی داشته باشین و هم ظاهر جذابی داشته باشین. این مدل مانتوها برای مجالس رسمی و نیمه‌رسمی خیلی مناسبن و می‌تونن استایل شما رو کامل کنن.

مدل مانتو تابستانی اسپرت

****

مانتو بلند تابستانی جدید

*****

همچنین بخوانید:  مدل شلوار لی جذب زنانه؛ به روز ترین مدل ها را از دست ندهید
تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.