مدل لباس های استین بلند زنانه؛ کالکشن 2024

مدل لباس های استین بلند زنانه

لباس استین بلند حریر

خب دوستان، بیایین یکم با هم گپ بزنیم درباره‌ی لباس آستین بلند به انگلیسی. حتما براتون پیش اومده که دنبال یه مدل لباس شیک و مناسب برای مجالس و مهمونی‌ها بگردین. مدل لباس‌های آستین بلند زنانه یکی از اون گزینه‌هاییه که همیشه شیک و جذابه. این مدل لباس‌ها نه تنها تو فصل‌های گرم سال به کار میان، بلکه تو مجالس و مهمونی‌ها هم می‌تونن خیلی باکلاس و شیک به نظر بیان.

پیراهن استین بلند ساتن

****

لباس آستین بلند خارجی

****

بلوز آستین بلند خارجی

حالا بیایین در مورد مدل پیراهن زنانه صحبت کنیم. این روزها تنوع مدل‌های پیراهن زنانه اونقدر زیاده که واقعا میشه گفت برای هر سلیقه و هر موقعیتی یه گزینه پیدا میشه. از مدل‌های کژوال و روزمره که برای استفاده‌ی روزانه و محیط‌های غیر رسمی مناسبه، گرفته تا مدل‌های رسمی و شیک که تو مهمونی‌ها و مجالس به کار میان. پیراهن‌های زنانه می‌تونن با جنس‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه بشن. مثلا پیراهن‌های نخی برای روزهای گرم تابستونی عالی هستن، در حالی که مدل‌های مخملی یا ساتن برای مجالس شبونه بی‌نظیرن.

بلوز آستین بلند دخترانه

****

لباس راحتی زنانه 1403

****

شومیز مجلسی زنانه

شاید شما هم مثل من باشین که عاشق پیراهن‌های بلند خانگی هستین. مدل پیراهن بلند خانگی یکی از بهترین گزینه‌ها برای وقتیه که می‌خواین تو خونه راحت باشین ولی همچنان شیک و مرتب به نظر برسین. این مدل پیراهن‌ها معمولا از جنس‌های نرم و لطیف دوخته میشن که حس راحتی فوق‌العاده‌ای دارن. از طرف دیگه، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که دارن باعث میشه که هرگز تکراری نشن و همیشه یه انتخاب جدید برای پوشیدن داشته باشین.

ست لباس راحتی زنانه

****

شومیز استین بلند زنانه

****

مدل پیراهن زنانه بلند

ست لباس راحتی زنانه هم یکی دیگه از اون چیزهاییه که تو کمد هر خانمی باید پیدا بشه. این ست‌ها معمولا شامل بلوز و شلوار یا شورتک هستن که از جنس‌های نرم و کشی دوخته شدن و برای استراحت تو خونه یا حتی خوابیدن خیلی مناسبن. اما این روزها ست‌های راحتی زنانه به قدری شیک و جذاب طراحی میشن که می‌تونین با همون لباس‌ها هم تو خونه و هم تو مهمونی‌های دوستانه حاضر بشین. ست‌های راحتی زنانه معمولاً با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه میشن که هر سلیقه‌ای رو پوشش میدن.

لباس استین بلند نخی

****

مدل پیراهن بلند شمعی

****

مدل پیراهن بلند خانگی

و اما بریم سراغ بلوز آستین بلند زنانه. این نوع بلوزها یکی از پرکاربردترین لباس‌ها برای مجالس و مهمونی‌ها هستن. بلوز آستین بلند می‌تونه با طرح‌های ساده یا پیچیده، رنگ‌های متنوع و جنس‌های مختلف عرضه بشه. از بلوزهای نخی و خنک برای تابستون گرفته تا مدل‌های پشمی و گرم برای زمستون. بلوز آستین بلند زنانه به راحتی می‌تونه با شلوار یا دامن ست بشه و یه استایل شیک و باکلاس بهتون بده. مخصوصا اگر بلوزتون یه طرح خاص و جذاب داشته باشه، تو مهمونی‌ها حتما می‌درخشین.

مدل پیراهن زنانه

****

لباس آستین بلند به انگلیسی

****

همچنین بخوانید:  جدیدترین مدل لباس سنتی زنانه و دخترانه + عکس
تاریخ انتشار: سه شنبه 5 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.