مجموعه از انواع مدل های مزونی مانتو زنانه ۱۴۰۳ را اینجا ببینید

مانتو زنانه ۱۴۰۳

مدل مانتو ۱۴۰۳ بلند

خب دوستان عزیز، اگه بخوام براتون از مدل‌های جدید مانتو زنانه ۱۴۰۳ بگم، باید بگم که امسال هم طراحان با خلاقیت‌های جدیدی اومدن و کلی مدل‌های جذاب و شیک طراحی کردن که می‌تونه سلیقه‌ی هر کسی رو راضی کنه. تو این مقاله قراره به چند تا از این مدل‌ها نگاهی بندازیم و ببینیم امسال چه مدل‌هایی تو بازار داغ شدن و چه رنگ‌هایی قراره بیشتر مورد توجه قرار بگیرن. پس اگه به دنبال یه راهنمای جامع برای خرید مانتوهای جدید هستید، با من همراه باشید!

مدل مانتو 1403 لاکچری

****

مدل مانتو ۱۴۰۳ اینستاگرام

****

مدل مانتو ۱۴۰۳

اول از همه، بریم سراغ مدل مانتو ۱۴۰۳ اینستاگرام. اگه اهل اینستاگرام گردی هستید، حتما دیدید که چقدر مدل‌های مختلفی از مانتو تو این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شه. از مانتوهای ساده و کلاسیک گرفته تا مدل‌های خیلی خاص و متفاوت که توجه هر کسی رو جلب می‌کنه. یکی از ترندهای اصلی امسال مانتوهایی با برش‌های خاص و نامتقارن هستن. این مدل‌ها به خاطر طراحی منحصر به فردشون خیلی سریع مورد توجه قرار گرفتن و تو اینستاگرام هم کلی لایک و کامنت می‌گیرن. از طرف دیگه، استفاده از پارچه‌های مختلف مثل کتان، لینن و حتی حریر تو این مدل‌ها خیلی دیده می‌شه.

مانتو عید دخترانه

****

مدل مانتو تابستانی

****

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۳

حالا اگه دنبال مدل مانتو ۱۴۰۳ لاکچری هستید، باید بگم که طراحان امسال هم سنگ تموم گذاشتن و مدل‌های فوق‌العاده شیکی طراحی کردن که هر کسی رو وسوسه می‌کنه یکی از این مانتوها رو بخره. از مانتوهای تمام کارشده با سنگ و مروارید گرفته تا مدل‌هایی با گلدوزی‌های خاص و ظریف. این مانتوها بیشتر برای مجالس و مهمانی‌ها طراحی شدن و با پوشیدن اون‌ها قطعا تو هر جمعی می‌تونید بدرخشید. رنگ‌های مورد استفاده در این مانتوها بیشتر رنگ‌های خنثی و کلاسیک مثل مشکی، سفید و طلایی هستن که حس شیک بودن و جذابیت رو دوچندان می‌کنن.

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۳ جدید

****

مانتو زنانه ۱۴۰۳

****

مانتو زنانه ۱۴۰۳شیک

اگه به مدل مانتو ۱۴۰۳ بلند علاقه دارید، خبر خوب اینه که امسال هم مانتوهای بلند تو ترندها جایگاه ویژه‌ای دارن. این مانتوها نه تنها برای فصل‌های خنک‌تر سال مثل پاییز و زمستون مناسب هستن، بلکه تو بهار و تابستون هم با انتخاب پارچه‌های سبک‌تر می‌تونید ازشون استفاده کنید. مدل‌های بلند بیشتر به سبک‌های کلاسیک و مینیمال نزدیک هستن و به راحتی می‌تونید با انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها ستشون کنید. از رنگ‌های تیره و کلاسیک گرفته تا رنگ‌های روشن و شاد، همه جور رنگی تو این مدل‌ها دیده می‌شه.

مانتو زنانه ۱۴۰۳ زیبا

****

مانتو زنانه ۱۴۰۳ ساده

****

مانتو زنانه ۱۴۰۳ خاص

****

مانتو زنانه ۱۴۰۳ خوشگل

یکی از سوالاتی که همیشه موقع خرید مانتو ذهنمون رو مشغول می‌کنه، اینه که رنگ مانتو سال ۱۴۰۳ چیه؟ خب باید بگم که امسال هم رنگ‌های خیلی متنوعی مد شدن. از رنگ‌های پاستلی و ملایم مثل صورتی و آبی آسمانی گرفته تا رنگ‌های جسورانه‌تر مثل زرد، سبز و حتی نارنجی. هر کدوم از این رنگ‌ها می‌تونه یه استایل خاص و جذاب رو برای شما بسازه. اگه می‌خواید همیشه تو ترند باشید و از مد عقب نمونید، حتما یه مانتوی با رنگ سال رو تو کمدتون داشته باشید.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۳

****

همچنین بخوانید:  جدیدترین مدل شومیز مانتویی زنانه و دخترانه 1402 + تصاویر
تاریخ انتشار: سه شنبه 5 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.