مدل های متنوع و دوست داشتی شومیز سنتی زنانه را اینجا ببینید

شومیز سنتی

شومیز سنتی دخترانه

شومیز سنتی، یکی از اون لباس‌های خوشگل و پرطرفداره که این روزا حسابی بین خانم‌ها جاش رو باز کرده. شومیز سنتی نه تنها حس و حال قدیمی و نوستالژیک داره، بلکه با طراحی‌های جدید و مدرنش دل خیلی‌ها رو برده. وقتی از شومیز سنتی حرف می‌زنیم، در واقع داریم از یه تیکه لباس حرف می‌زنیم که ریشه‌اش توی فرهنگ و هنرهای دستی قدیمی‌مونه، ولی با یه نگاه جدید و امروزی بهش پرداخته شده. این ترکیب جادویی از سنت و مدرنیته، شومیز سنتی رو به یکی از انتخاب‌های اصلی برای مجالس و مهمونی‌ها تبدیل کرده.

شومیز سنتی خاص زنانه

****

شومیز سنتی جذاب

****

شومیز سنتی خوشگل

اگه شما هم جزو اون دسته از آدمایی هستید که دنبال یه لباس خاص و منحصر به فرد برای مهمونی‌ها و مجالس می‌گردید، شومیز سنتی یه انتخاب فوق‌العاده است. شومیز سنتی به خاطر طراحی‌ها و نقش و نگارهای خاصی که داره، همیشه توی چشم میاد و همه رو به خودش جلب می‌کنه. این شومیزها معمولاً با پارچه‌های باکیفیت و نقش‌های اصیل ایرانی مثل بته‌جقه، گل‌های شاه‌عباسی و طرح‌های مینیاتوری تزئین می‌شن که هر کدومشون داستانی برای گفتن دارن.

شومیز سنتی جدید

****

شومیز سنتی لاکچری

****

سنتی خوشگل

یکی از انواع محبوب شومیز سنتی، شومیز سنتی اینستاگرامه. این روزا با گسترش شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، خیلی از خانم‌ها به دنبال لباس‌هایی هستن که توی عکس‌ها خوب بیفته و به قول معروف “اینستاگرام‌پذیر” باشه. شومیز سنتی اینستاگرام دقیقاً همون چیزیه که دنبالشین. این شومیزها با رنگ‌های جذاب و طراحی‌های خلاقانه، علاوه بر این که بهتون یه ظاهر شیک و خاص می‌ده، توی عکس‌ها هم فوق‌العاده به چشم میان.

شومیز سنتی زیبا

****

شومیز سنتی باکلاس

****

شومیز مجلسی

شومیز طرح سنتی هم از اون دسته لباس‌هاییه که هیچ وقت از مد نمی‌افته. این نوع شومیز با طرح‌ها و نقش‌های سنتی خودش، همیشه جذابیت خاصی داره و توی هر فصلی از سال می‌تونید ازش استفاده کنید. شومیز طرح سنتی به خاطر نقش‌های زیبا و اصیلش، یه حس خوبی رو به آدم منتقل می‌کنه و باعث می‌شه حس کنید یه تیکه از هنر و فرهنگ ایران رو با خودتون حمل می‌کنید.

شومیز طرح سنتی

****

سنتی شیک

****

شومیز سنتی اینستاگرام

برای مجالس و مهمونی‌های خاص، شومیز مجلسی یه انتخاب عالیه. شومیز مجلسی معمولاً با پارچه‌های لوکس‌تر و جزئیات بیشتر طراحی می‌شه که بهتون یه ظاهر شیک و باکلاس می‌ده. شومیز مجلسی می‌تونه با تزئینات دستی مثل پولک‌دوزی، ملیله‌دوزی و سنگ‌دوزی همراه باشه که جلوه‌ی خاصی بهش می‌ده. این شومیزها به خاطر طراحی‌ها و جزئیات دقیقشون، همیشه توی مجالس جلب توجه می‌کنن.

شومیز سنتی جدید

****

شومیز سنتی

****

همچنین بخوانید:  کت کوتاه زنونه | ایده‌های جذاب برای ست کردن کت مجلسی کوتاه با لباس‌های رسمی
تاریخ انتشار: سه شنبه 5 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.