کلی مدل های شیک برای طراحی ناخن تابستانی ۱۴۰۳

طراحی ناخن تابستانی

طرح ناخن شیک و باکلاس

دوستان عزیز! امیدوارم حالتون خوب باشه و تابستونتون حسابی داغ و پرهیجان باشه! امروز می‌خوام باهاتون در مورد یه موضوع خیلی باحال صحبت کنم: طراحی ناخن تابستانی! همون طور که می‌دونید، تابستون فصل رنگ و انرژی و شادیه و این حس رو می‌تونیم به راحتی به ناخن‌هامون هم منتقل کنیم. با من همراه باشید تا یه عالمه ایده‌ی جذاب برای طراحی ناخن تابستانی بهتون بدم.

مدل ناخن مینیمال پینترست

****

طرح ناخن مینیمال تابستانی

****

طرح ناخن دخترانه کیوت

خب، اول از همه بگم که طراحی ناخن تابستانی ۲۰۲۴ واقعاً تنوع زیادی داره و می‌تونید بسته به سلیقه و استایل خودتون، طرح‌های مختلفی رو امتحان کنید. یکی از طرح‌های محبوب امسال، ناخن‌های کوتاه با رنگ‌های شاد و زنده است. مثلاً می‌تونید از رنگ‌های نئونی مثل سبز فسفری، صورتی تند، آبی روشن و زرد خورشیدی استفاده کنید. این رنگ‌ها نه تنها خیلی شاد و پرانرژی هستن، بلکه به خاطر کوتاه بودن ناخن‌ها، راحت‌تر و کاربردی‌تر هم هستن.

 

طراخی ناخن تابستانی

****

طرح ناخن مینیمال قرمز

****

طرح ناخن دخترانه تابستان

اما اگه به دنبال یه طرح ناخن تابستانی شیک هستید، حتماً به رنگ‌های پاستلی یه نگاه بندازید. رنگ‌های پاستلی مثل صورتی ملایم، آبی آسمانی، بنفش یاسی و سبز نعنایی یه حس خیلی لطیف و آرامش‌بخش دارن که برای فصل تابستون عالیه. می‌تونید این رنگ‌ها رو با هم ترکیب کنید و یه طرح ناخن خاص و شیک برای خودتون بسازید. مثلاً یه ناخن رو صورتی، یکی رو آبی و یکی دیگه رو سبز کنید. این ترکیب رنگ‌ها هم خیلی ملایم و زیباست و هم جلوه‌ی خاصی به ناخن‌هاتون می‌ده

طراخی ناخن تابستانی ساده

****

طراخی ناخن تابستانی خاص

****

طراخی ناخن تابستانی خشگل

حالا بریم سراغ مدل ناخن تابستانی ۱۴۰۳. این مدل‌ها همون طور که گفتم، بیشتر به سمت رنگ‌های شاد و زنده گرایش دارن. مثلاً یکی از مدل‌های پرطرفدار امسال، طرح‌های گرافیکی و هندسیه. می‌تونید با استفاده از نوارهای چسب و رنگ‌های مختلف، طرح‌های هندسی جالبی روی ناخن‌هاتون ایجاد کنید. مثلاً می‌تونید یه خط مورب بکشید و نصف ناخن رو یه رنگ کنید و نصف دیگه رو یه رنگ دیگه. یا می‌تونید از طرح‌های زیگزاگی و خطوط موازی استفاده کنید. این مدل‌ها هم خیلی مدرن و خاص هستن و هم به راحتی قابل اجرا هستن.

طراخی ناخن تابستانی جدید

****

طراخی ناخن تابستانی شیک

****

طراخی ناخن تابستانی جذاب

یکی دیگه از طرح‌های جذاب تابستانی، طرح ناخن رنگی پاستلی برای مجالسه. این طرح‌ها برای وقتی که می‌خواید تو یه مجلس خاص شرکت کنید، عالیه. می‌تونید از رنگ‌های پاستلی به عنوان پایه استفاده کنید و بعد روی اون‌ها با استفاده از لاک‌های براق یا اکلیلی، طرح‌های جالبی ایجاد کنید. مثلاً می‌تونید روی ناخن‌های صورتی ملایم، با لاک طلایی طرح‌های گل بکشید. یا روی ناخن‌های آبی آسمانی، با لاک نقره‌ای نقطه‌های ریز ایجاد کنید. این طرح‌ها هم خیلی شیک و جذاب هستن و هم به راحتی با لباس‌های مجلسی شما هماهنگ می‌شن.

طراخی ناخن تابستانی زیبا

****

مدل ناخن مینیمال

****

همچنین بخوانید:  15 نمونه از دکوراسیون رنگ روشن پذیرایی | تصاویر الهام‌بخش
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.