گلسر مرواریدی | با این مدل ها یه دیزاین مو شیک داشته باش

گلسر مرواریدی

گلسر مرواریدی خوشگل

سلام دوستان! امروز می‌خوایم یه مقاله خودمونی و دوستانه در مورد گلسر مرواریدی و انواع مختلفش بنویسیم. گلسر مرواریدی این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده و توی مجالس و مهمونی‌ها خیلی استفاده می‌شه. بیاید ببینیم چرا این‌قدر محبوب شده و چطوری می‌تونیم خودمون هم یکی از این گلسرهای خوشگل رو درست کنیم.

گلسر مرواریدی خاص

****

گلسر مرواریدی ساده

****

گلسر مرواریدی زیبا

اول از همه باید بگم که گلسر مرواریدی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین اکسسوری‌هاییه که می‌تونید به موهاتون بزنید. این گلسرها با مرواریدهای ریز و درشت تزیین شدن و حسابی به موهاتون جلوه می‌دن. توی مجالس و مهمونی‌ها وقتی یه گلسر مرواریدی می‌زنید، هم خودتون احساس شیک و مرتب بودن می‌کنید و هم نگاه‌های تحسین‌برانگیز دیگران رو به خودتون جلب می‌کنید.

گلسر مرواریدی شیک

****

آموزش گل سر مرواریدی

*****

آموزش گل سر مرواریدی جدید

حالا بریم سراغ یه مدل جدید از گلسر مرواریدی که تازه به بازار اومده و خیلی هم پرطرفداره. گلسر مرواریدی با نگین! ترکیب مرواریدهای سفید و براق با نگین‌های درخشان واقعا چشم‌نوازه. این مدل گلسرها برای مهمونی‌های رسمی و مجلسی خیلی مناسبه و می‌تونه به سادگی استایل شما رو چندین برابر زیباتر کنه.

گلسر مجلسی

****

سنجاق مرواریدی خیاطی

****

گلسر مرواریدی

خوب، حالا که در مورد گلسرهای مرواریدی صحبت کردیم، بریم سراغ سنجاق مرواریدی خیاطی. شاید براتون جالب باشه که بدونید چطور می‌تونید با دست‌های خودتون یه گلسر مرواریدی درست کنید. این کار نه تنها سرگرم‌کننده‌ست، بلکه باعث می‌شه یه اکسسوری خاص و منحصر به فرد داشته باشید که هیچ کس دیگه‌ای نداره. برای شروع، چند تا مروارید و سنجاق خیاطی لازمه. بعدش باید با دقت و حوصله مرواریدها رو به سنجاق بدوزید. شاید اولش کمی سخت باشه، ولی وقتی نتیجه کار رو ببینید، حتما خوشحال می‌شید.

گل سر مرواریدی

****

گل سر مرواریدی با نگین

یکی دیگه از انواع گلسرهای مرواریدی که خیلی محبوبه، گلسر مجلسیه. این گلسرها با طراحی‌های خاص و زیبا برای مجالس رسمی و عروسی‌ها عالی هستن. گلسر مجلسی مرواریدی معمولا بزرگتر و پرزرق و برق‌تر از گلسرهای روزمره‌ست و وقتی اونو به موهاتون می‌زنید، واقعا مثل یه شاهزاده به نظر می‌رسید.

گل سر مرواریدی جدید

****

آموزش گلسر مرواریدی

****

 

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل ماگ دخترانه برجسته جدید؛ زیباترین مدل ها برای دختران خوش سلیقه
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.