طراحی ناخن جدید | مدل های مناسب برای انواع سلیقه ها

طراحی ناخن جدید

طراحی ناخن جدید ساده

چقدر خوبه که این روزها طراحی ناخن به یک هنر واقعی تبدیل شده و هر روز مدل‌ها و طرح‌های جدیدی وارد بازار میشه. تو این مقاله می‌خوایم در مورد طرح ناخن شیک و باکلاس، طراحی ناخن اسپرت شیک، مدل ناخن جدید ۱۴۰۳، طرح ناخن مجلسی، طرح ناخن ساده و شیک، و طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی صحبت کنیم که می‌تونید به راحتی در روزمره ازشون استفاده کنید. پس اگه دنبال طراحی ناخن جدید هستید، این مقاله رو از دست ندید!

طراحی ناخن جدید زیبا

****

طراحی ناخن جدید شیک

****

طراحی ناخن جدید

وقتی صحبت از ناخن‌های شیک و باکلاس میشه، باید بگم که همیشه جزئیات کوچک خیلی مهمن. مثلا استفاده از رنگ‌های خنثی و ملایم مثل نود، کرم، سفید و خاکستری می‌تونه به ناخن‌ها یک حالت بسیار شیک و باکلاس بده. البته استفاده از نگین‌ها و سنگ‌های کوچک هم می‌تونه جلوه خاصی به ناخن‌ها بده. این روزها، طرح‌های مینیمال با خطوط نازک و طراحی‌های هندسی خیلی مد شده و اکثر خانم‌ها این سبک رو می‌پسندن.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

****

طرح ناخن مجلسی

****

مدل ناخن جدید ۱۴۰۲

برای اونایی که سبک اسپرت رو دوست دارن، طراحی ناخن اسپرت شیک یه گزینه عالیه. رنگ‌های زنده و پر انرژی مثل قرمز، آبی، سبز و نارنجی انتخاب‌های خوبی هستن. شما می‌تونید از طرح‌های هندسی و اشکال مختلف استفاده کنید یا حتی طراحی‌هایی با تم ورزش‌های مختلف مثل فوتبال، بسکتبال یا تنیس داشته باشید. خطوط صاف و تمیز و همچنین استفاده از رنگ‌های نئونی هم می‌تونه به اسپرت بودن ناخن‌ها کمک کنه.

طراحی ناخن اسپرت شیک

****

طرح ناخن ساده و شیک

****

طرح ناخن شیک و تابستانی

مدل‌های ناخن جدید ۱۴۰۳ بیشتر به سمت طرح‌های ساده و در عین حال شیک میرن. استفاده از رنگ‌های پاستلی، طرح‌های گل‌دار و همچنین طراحی‌های مینیمال با خطوط نازک و شکسته از ترندهای این سال هستن. البته استفاده از تکنیک‌های جدید مثل آبرنگی کردن ناخن‌ها یا طراحی با فویل‌های رنگی هم خیلی مد شده و طرفداران زیادی پیدا کرده. اگر می‌خواهید ناخن‌هاتون به‌روز و مدرن باشه، حتما به این مدل‌ها نگاهی بندازید.

طراحی ناخن اسپرت

*****

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

طرح‌های ناخن مجلسی معمولاً پر از جزئیات و تزئینات هستن. استفاده از رنگ‌های براق مثل طلایی، نقره‌ای و مشکی خیلی رایجه. همچنین اضافه کردن نگین‌ها، سنگ‌های کوچک، و حتی استفاده از ورق طلا و نقره روی ناخن‌ها می‌تونه به زیبایی و جلوه بیشتری بده. طراحی‌هایی با الهام از جواهرات و گل‌های زیبا هم می‌تونن انتخاب‌های خوبی برای مجالس و مهمانی‌های رسمی باشن.

همچنین بخوانید:  مدل شینیون مو جدید زنانه؛ خوشگل ترین مدل ها برای خانم های جوان

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

*****

طرح ناخن شیک

*****

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.