کلی مدل خوشگل از کلیپس مو ساده برای یک دیزاین مو شیک و راحت

کلیپس مو ساده

گیره مو مشکی ساده

 

سلام دوستای خوبم! امروز می‌خوام باهاتون در مورد یه موضوع خیلی جذاب و پرکاربرد صحبت کنم. کلیپس مو ساده! آره همون گیره‌های کوچیکی که همیشه توی کیف یا روی میز آرایشمون پیداشون می‌کنیم. این کوچولوی پرکاربرد توی هر خونه‌ای یه دونه‌ش پیدا می‌شه. شاید خیلی‌ها به این موضوع فکر نکنن، ولی انتخاب درست کلیپس مو می‌تونه خیلی توی راحتی و شیک بودن ظاهر ما تاثیر بذاره. پس بیایید با هم یه نگاه به انواع کلیپس مو بندازیم و ببینیم چجوری می‌تونیم با استفاده از این اکسسوری‌های کوچیک و دوست‌داشتنی، روزمون رو بهتر کنیم.

مدل کلیپس مو جدید

****

کلیپس مو ساده خوشگل

****

کلیپس مو ساده لاکچری

خب، اولین و شاید معروف‌ترین نوع کلیپس مو، همون گیره‌های فلزی و پلاستیکی ساده هستن. این کلیپس‌ها معمولا برای بستن موهای بلند و نیمه بلند استفاده می‌شن و خیلی راحت و سریع می‌تونن موها رو مرتب کنن. خیلی از ماها از این گیره‌ها برای بستن موهامون وقتی که داریم آشپزی می‌کنیم یا توی خونه کار می‌کنیم استفاده می‌کنیم. این گیره‌ها توی رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی توی بازار پیدا می‌شن و می‌تونن به راحتی با هر نوع لباسی ست بشن.

گیره مو فلزی

****

گیره مو مشکی

****

قیمت کلیپس مو

نوع دیگه‌ای از کلیپس مو که خیلی محبوبه، کلیپس‌های دندانه‌دار هستن. این کلیپس‌ها به خاطر دندانه‌هایی که دارن، موها رو محکم‌تر نگه می‌دارن و برای موهای پرپشت و ضخیم خیلی مناسب هستن. این نوع گیره‌ها هم توی طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شن و می‌تونن به موهای شما یه جلوه‌ی خاص و زیبا بدن. مثلا می‌تونید از کلیپس‌های دندانه‌دار مشکی ساده استفاده کنید تا موهاتون رو برای یه مراسم رسمی یا حتی یه قرار دوستانه مرتب کنید.

کلیپس مو ساده

****

کلیپس مو ساده بزرگ

****

کلیپس مو ساده کوچک

حالا بریم سراغ گیره‌های کوچیک‌تر و فانتزی‌تر. این گیره‌ها بیشتر برای تزئین موها استفاده می‌شن و به راحتی می‌تونن به استایل شما یه حس شاد و بامزه بدن. مثلا گیره‌های فلزی کوچیکی که به شکل ستاره، قلب یا گل هستن، می‌تونن به موهای شما یه جلوه‌ی خاص و منحصر به فرد بدن. این گیره‌ها مخصوصا برای مهمونی‌ها و مناسبت‌های خاص خیلی مناسب هستن و می‌تونن به راحتی با لباس‌های فانتزی و رنگارنگ ست بشن.

کلیپس مو ساده شیک

****

اسم انواع گیره مو

****

انواع کلیپس موی سر

اگه دنبال یه چیزی خاص‌تر و منحصر به فردتر هستید، کلیپس‌های تزئینی با نگین و مروارید می‌تونن انتخاب خوبی باشن. این کلیپس‌ها معمولا برای مراسم‌های رسمی و مهمونی‌های بزرگ استفاده می‌شن و می‌تونن به موهای شما یه جلوه‌ی لوکس و شیک بدن. مثلا کلیپس‌هایی که با نگین‌های براق تزئین شدن، می‌تونن به راحتی توی نور برق بزنن و توجه همه رو به خودشون جلب کنن.

کلیپس مو ساده زیبا

****

کلیپس مو ساده ۱۴۰۳

****

همچنین بخوانید:  انگشتر مینیمال تک نگین | خاص‌ترین انتخاب برای خانم‌های با سلیقه + عکس های جذاب
تاریخ انتشار: یکشنبه 3 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.