مدل های شومیز زنانه نخی | یک انتخاب عالی برای خانم های اهل مد

شومیز زنانه نخی

شومیز زنانه نخی باکلاس

شومیز زنانه نخی یکی از اون لباس‌هاییه که هر خانمی باید تو کمدش داشته باشه. این مدل شومیزا به خاطر جنس نخی‌شون خیلی راحت و خنکن و تو روزای گرم تابستون حسابی به کار میان. شومیزای نخی نه تنها برای استفاده روزمره عالی هستن، بلکه می‌تونن به عنوان یه لباس شیک و مجلسی هم استفاده بشن. اگه دنبال یه لباس خنک و راحت برای تابستون هستی، شومیز زنانه نخی یه انتخاب بی‌نظیره.

 

شومیز زنانه نخی خوشگل

****

شومیز زنانه نخی شیک

****

مدل شومیز نخی

یکی از بهترین مدل‌های شومیز نخی تابستونه که خیلی طرفدار داره، شومیز نخی جلو بسته‌ست. این مدل شومیزا خیلی شیک و مرتب به نظر میان و می‌تونن با انواع شلوار و دامن ست بشن. شومیز نخی جلو بسته برای مواقعی که می‌خوای یه تیپ ساده ولی شیک داشته باشی خیلی مناسبه. می‌تونی این مدل شومیز رو با یه شلوار جین یا یه دامن کوتاه ست کنی و یه تیپ خنک و راحت برای روزای گرم تابستون داشته باشی.

شومیز زنانه نخی

****

شومیز نخی دیجی کالا

****

شومیز زنانه نخی خاص

شومیز نخی ساده هم یکی دیگه از مدل‌هایی هست که خیلی محبوبه. این مدل شومیزا خیلی ساده و بی‌تکلف هستن و می‌تونی اونا رو با هر چیزی ست کنی. شومیز نخی ساده برای استفاده روزمره خیلی مناسبه و می‌تونی اونو با انواع شلوار و دامن ست کنی. اگه دنبال یه لباس راحت و ساده برای روزای گرم تابستون هستی، شومیز نخی ساده یه انتخاب عالیه.

شومیز نخی بلند

****

شومیز زنانه نخی زیبا

****

شومیز نخی گلدار

شومیز نخی بلند هم یکی دیگه از مدل‌هاییه که خیلی طرفدار داره. این مدل شومیزا خیلی راحت و خنک هستن و می‌تونن به عنوان یه لباس پوشیده برای مواقعی که می‌خوای یه تیپ مرتب و شیک داشته باشی استفاده بشن. شومیز نخی بلند رو می‌تونی با یه شلوار جذب یا یه دامن بلند ست کنی و یه تیپ خنک و شیک برای روزای گرم تابستون داشته باشی.

شومیز زنانه نخی ساده

****

شومیز نخی ساده

****

مدل شومیز نخی جلو بسته

یکی دیگه از مدل‌های شومیز نخی که خیلی جذابه، شومیز نخی گلدار هست. این مدل شومیزا با طرح‌های گلدار و رنگارنگشون خیلی شیک و دخترونه‌ان و می‌تونن یه تیپ شاد و تابستونی برات بسازن. شومیز نخی گلدار رو می‌تونی با یه شلوار جین یا یه دامن کوتاه ست کنی و یه تیپ خنک و جذاب برای روزای گرم تابستون داشته باشی.

مدل شومیز نخی

****

مدل شومیز نخی تابستانه

****

همچنین بخوانید:  مدل مانتو بارداری شیک و جدید + مدل جلو باز و بسته نخی و خفاشی
تاریخ انتشار: جمعه 1 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.