مدل آرایش لایت دخترانه | با این مدل ها یه میکاپ شیک داشته باش

مدل آرایش لایت دخترانه

مدل ارایش لایت جدید

خب دوستان، امروز می‌خوام باهاتون در مورد یه چیزی صحبت کنم که این روزا خیلی تو بورس هست و تقریبا همه دنبالشن، یعنی “مدل آرایش لایت دخترانه”. اگه مثل من دوست دارین همیشه یه آرایش طبیعی و لایت داشته باشین، این مطلب دقیقا برای شماست. آرایش لایت دخترانه یه جورایی شده یکی از اصلی‌ترین ترندهای آرایشی که هم برای عروسی‌ها خیلی کاربرد داره و هم برای روزمره. خیلی از دخترها برای عروسی دنبال یه آرایش ملایم و شیک هستن که هم جذاب باشه و هم طبیعی. آرایش لایت دخترانه دقیقا همین ویژگی‌ها رو داره. توی این نوع آرایش، سعی می‌کنیم از رنگ‌های طبیعی و ملایم استفاده کنیم. مثلاً یه کرم پودر سبک، رژ لب صورتی ملایم، و یه خط چشم نازک که باعث می‌شه چهره‌مون طبیعی و در عین حال جذاب باشه. این مدل آرایش به هیچ وجه جلف و اغراق‌آمیز نیست و برای هر نوع مراسمی مناسبه.

 

آرایش لایت دخترانه ساده

****

آرایش لایت دخترانه برای عروسی

****

آرایش لایت دخترانه

حالا بریم سراغ یه نوع دیگه از آرایش لایت که خیلی هم کیوت و جذابه: آرایش لایت عروسکی. این مدل آرایش بیشتر برای کسایی خوبه که دوست دارن چهره‌شون یه حالت بچگانه و بامزه داشته باشه. توی این سبک آرایش، معمولاً از رنگ‌های روشن و پاستلی استفاده می‌شه. یه کمی رژ گونه صورتی، رژ لب براق و کمی سایه چشم نقره‌ای یا صورتی روشن، چهره‌مون رو به یه عروسک شبیه می‌کنه. این مدل آرایش برای جشن‌های تولد و مهمونی‌های دوستانه عالیه.

آرایش لایت عروسکی

****

ارایش لایت ایرانی

****

آرایش لایت ساده

توی آرایش لایت عروسکی، تاکید بیشتر روی چشم‌ها و لب‌هاست. برای اینکه چشم‌ها بزرگتر و جذاب‌تر دیده بشن، از ریمل‌های حجم‌دهنده و مژه مصنوعی‌های نازک استفاده می‌کنیم. یه خط چشم باریک هم می‌تونه کمک کنه تا چشمایی بزرگتر و گیرا داشته باشیم. برای لب‌ها هم بهتره از رژ لب‌های براق و بژ یا صورتی استفاده کنیم که لب‌ها رو برجسته‌تر نشون بده. این مدل آرایش خیلی ملایم و دوست‌داشتنیه و باعث می‌شه چهره‌مون خیلی تازه و جوان دیده بشه.

مدل آرایش لایت دخترانه

****

مدل آرایش لایت دخترانه ساده

****

مدل آرایش لایت دخترانه خوشگل

حالا بیایین یه نگاهی به مدل‌های جدید آرایش لایت بندازیم. هر ساله، ترندهای جدیدی توی دنیای آرایش ظاهر می‌شه و آرایش لایت هم از این قاعده مستثنی نیست. امسال بیشتر از رنگ‌های نود و خنثی استفاده می‌شه. مثلاً یه کرم پودر مات با پوشش سبک، رژ لب نود و سایه‌های چشمی با رنگ‌های گرم و خاکی. این نوع آرایش باعث می‌شه چهره‌مون خیلی طبیعی و در عین حال شیک دیده بشه.

مدل آرایش لایت دخترانه شیک

****

مدل آرایش لایت دخترانه باکلاس

****

مدل آرایش لایت دخترانه

اما بیایین در مورد آرایش لایت دخترانه ساده هم صحبت کنیم. این نوع آرایش برای روزهایی که می‌خوایم یه ظاهر ساده و طبیعی داشته باشیم عالیه. مثلاً برای رفتن به دانشگاه یا محل کار، این مدل آرایش خیلی مناسبه. یه کرم پودر سبک، یه کمی ریمل و یه رژ لب ملایم، تمام چیزی هست که نیاز داریم. این نوع آرایش خیلی سریع و راحت انجام می‌شه و باعث می‌شه همیشه یه ظاهر مرتب و شیک داشته باشیم.

 آرایش لایت دخترانه

****

همچنین بخوانید:  راه های جلوگیری از ماسیدن کرم پودر؛ این نکات مفید رو از دست ندین
تاریخ انتشار: جمعه 1 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.