خانم های با سلیقه این مدل های مانتو مجلسی لاکچری را از دست ندهید

مانتو مجلسی لاکچری

مانتو مجلسی لاکچری اینستا

سلام دوستان! امروز می‌خوام درباره موضوعی صحبت کنم که این روزها توی دنیای مد و فشن حسابی داغه. درست حدس زدین، داریم درباره “مانتو مجلسی لاکچری” حرف می‌زنیم. اگر مثل من اهل پوشیدن مانتو باشین، حتما می‌دونین که انتخاب یه مانتو درست و حسابی می‌تونه کلی تو استایل و اعتماد به نفس آدم تاثیر بذاره. حالا بیاین بیشتر درباره مدل‌های مختلف مانتو که می‌تونین تو موقعیت‌های مختلف بپوشین صحبت کنیم.

مدل مانتو شیک و باکلاس ساده

****

مدل مانتو شیک و باکلاس

****

مانتو مجلسی لاکچری مشکی

اما اگه دنبال یه گزینه خاص‌تر برای مراسم‌ها و مهمونی‌های رسمی هستین، “مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ” رو پیشنهاد می‌دم. پارچه کرپ به خاطر بافت و جنس خاصی که داره، همیشه یه حالت شیک و مجلسی به لباس‌ها میده. مانتوهای کرپ معمولا طراحی‌های متنوعی دارن، از مدل‌های ساده تا مدل‌های پرزرق و برق که بسته به سلیقه‌تون می‌تونین انتخاب کنین. این مدل مانتوها معمولا تو مراسم‌هایی مثل عروسی، مهمونی‌های رسمی و حتی جشن‌های خانوادگی کلی به کار میاد.

مانتو مجلسی لاکچری

****

مدل مانتو شیک و باکلاس

****

مدل مانتو شیک

حالا بریم سراغ چیزی که این روزها توی اینستاگرام حسابی ترکونده، یعنی “مانتو مجلسی لاکچری اینستا”. این مدل مانتوها معمولا طراحی‌های خیلی خاص و منحصر به فردی دارن و بیشتر توسط طراحان معروف و برندهای لاکچری ارائه می‌شن. وقتی یه مانتو لاکچری می‌پوشین، انگار یه اثر هنری رو به تن دارین. این مدل مانتوها معمولا با جزئیات زیادی مثل سنگ‌دوزی، گلدوزی و استفاده از پارچه‌های خاص و کمیاب همراه هستن که هر کدومشون یه داستان خاص پشتش داره. اگه می‌خواین توی هر مهمونی و مجلسی بدرخشین، این مدل مانتوها بهترین انتخاب هستن.

مانتو مجلسی لاکچری ۱۴۰۳

****

مانتو مجلسی لاکچری خوشگل

****

مانتو مجلسی لاکچری خاص

یکی از رنگ‌هایی که هیچ وقت از مد نمی‌افته و همیشه توی دنیای مد و فشن جایگاه خودش رو داره، رنگ مشکیه. “مانتو مجلسی لاکچری مشکی” یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو مجلسیه که همیشه شیک و برازنده به نظر می‌رسه. مشکی یه رنگ کلاسیک و همه‌کاره‌ست که با هر رنگ و استایلی ست میشه. وقتی یه مانتو مشکی لاکچری می‌پوشین، همیشه احساس می‌کنین که قدرتمند و جذاب هستین. این مدل مانتوها هم برای مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی مناسبه و هم برای یه قرار خاص و مهم.

 مانتو مجلسی لاکچری زیبا

****

مانتو مجلسی لاکچری شیک

****

مانتو مجلسی لاکچری

حالا اگه دوست دارین بدونین تو سال جدید چه مدل‌های مانتویی مد شده، باید بگم که “مانتو مجلسی لاکچری ۱۴۰۳” حسابی پرطرفداره. تو این سال جدید، طراحان مد سعی کردن که با ترکیب مدل‌های کلاسیک و مدرن، مانتوهایی طراحی کنن که هم شیک و باکلاس باشه و هم حس تازگی و خلاقیت رو به همراه داشته باشه. از مدل‌های پرچین و پرزرق و برق گرفته تا مدل‌های مینیمال و ساده، هر کدومشون یه جذابیت خاص دارن که مطمئنا دل هر کسی رو می‌بره.

مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ

*****

همچنین بخوانید:  مدل شلوار مام استایل دخترانه و زنانه + مدل شلوار جین استایل
تاریخ انتشار: جمعه 1 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.