دامن کلوش مجلسی | این دامن ها برای استایل های مجلس عالی هستند

دامن کلوش مجلسی

الگوی دامن کلوش

دامن کلوش مجلسی یه مدل دامن خیلی خوشگله که از کمر به پایین به شکل مخروطی باز میشه و یه فرم بسیار زیبا و شیک به شما می‌ده. این مدل دامن، به خاطر شکلش، هم تو مهمونی‌ها و مجالس رسمی خیلی کاربرد داره و هم می‌تونه تو روزمره استفاده بشه. مثلاً شما می‌تونید یه دامن کلوش حریر رو با یه بلوز ساده ست کنید و یه استایل شیک و راحت برای روزمره داشته باشید.

دامن کلوش حریر

****

دامن کلوش مجلسی

****

دامن کلوش مجلسی حوشگل

حالا بیاید در مورد الگوی دامن کلوش اروپایی صحبت کنیم. اگه بخواید یه دامن کلوش حرفه‌ای و بی‌نقص بدوزید، باید به الگوی اروپایی توجه کنید. این الگوها معمولاً با دقت و جزئیات بیشتری طراحی می‌شن و باعث می‌شن دامن شما فرم بهتری بگیره. تو این الگوها معمولاً به نحوه برش و دوخت پارچه توجه ویژه‌ای می‌شه تا دامن نهایتاً بهترین فرم رو داشته باشه.

دامن کلوش مجلسی زیبا

****

دامن نیم کلوش بلند مجلسی

****

دامن کلوش مجلسی

انواع دامن کلوش مجلسی هم خودش دنیای بزرگی داره. از دامن‌های کوتاه و فانتزی گرفته تا دامن‌های بلند و باوقار. هرکدوم از این مدل‌ها رو می‌تونید بسته به سلیقه و نوع مجلسی که می‌خواید توش شرکت کنید، انتخاب کنید. مثلاً اگه دنبال یه دامن شیک و ساده برای یه مهمونی شبونه هستید، یه دامن کلوش بلند با پارچه‌ای براق می‌تونه انتخاب فوق‌العاده‌ای باشه.

دامن نیم کلوش بلند

****

الگوی دامن کلوش اروپایی

****

انواع دامن کلوش مجلسی

حالا بیاید یه نگاهی به مدل دامن نیم کلوش بلند بندازیم. این مدل، همون‌طور که از اسمش پیداست، نصف یه دامن کلوشه، یعنی کمتر از دامن کامل باز میشه ولی باز هم همون فرم زیبای کلوش رو داره. این مدل معمولاً برای کسایی که نمی‌خوان دامن‌شون خیلی پف‌دار باشه ولی باز هم دوست دارن یه دامن با فرم زیبا داشته باشن، انتخاب مناسبیه.

عکس دامن نیم کلوش

****

دامن کلوش مجلسی شیک

****

مدل دامن نیم کلوش بلند

دامن‌های نیم کلوش بلند، هم تو مجالس و هم تو روزمره می‌تونن خیلی کاربردی باشن. مثلاً شما می‌تونید یه دامن نیم کلوش بلند رو با یه بلوز شیک و کفش‌های پاشنه‌بلند ست کنید و یه استایل رسمی و زیبا برای یه مهمونی یا حتی یه جلسه کاری داشته باشید. یا اینکه با یه تیشرت ساده و کفش‌های راحتی یه استایل روزمره و راحت برای خرید یا پیاده‌روی داشته باشید.

مدل دامن نیم کلوش

****

همچنین بخوانید:  مانتو کوتاه جدید زنانه برای فصل تابستان | تصاویر و نکات خرید
تاریخ انتشار: شنبه 2 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.