تصاویر دیزاین ناخن بلند؛ دیزاین های تازه ترند شده را اینجا ببینید

تصاویر دیزاین ناخن بلند

طرح ناخن شیک

دیزاین ناخن یه چیزی بیشتر از رنگ کردن ساده‌ی ناخن‌هاست. اگه دنبال یه طرح ناخن شیک و باکلاس برای مهمونی بعدی هستید، وقتشه به تصاویر دیزاین ناخن بلند یه نگاه بندازید. ناخن بلند، ظرافت و جذابیت خاصی به دست‌ها می‌ده و انتخاب‌های زیادی رو برای دیزاین فراهم می‌کنه. از ناخن‌های کروم براق گرفته تا مات‌های مرموز، هر کدوم می‌تونن استایل شما رو کامل کنن.

مدل ناخن بلند خفن

****

طرح ناخن شیک و خاص

****

عکس ناخن بلند زیبا

وقتی صحبت از ناخن‌های بلند طبیعی می‌شه، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها اینه که ناخن‌هاتون رو به شکل‌های مختلف مثل بادامی، مربعی یا تیز دربیارید. ناخن بلند طبیعی، هم زیبایی خاصی داره و هم می‌تونید روش طرح‌های مختلفی بزنید. این مدل ناخن‌ها با یه لایه براق یا حتی بدون هیچ رنگی، همیشه جذاب و شیک به نظر میان. تصاویر ناخن بلند طبیعی نشون می‌ده که چقدر می‌تونن دست‌ها رو زیبا و ظریف جلوه بدن.

عکس ناخن بلند خوشگل

****

طرح ناخن خاص

****

مدل کاشت ناخن بلند 2024

ناخن‌های کروم یه انتخاب دیگه‌ست که می‌تونه خیلی چشمگیر باشه. این نوع ناخن‌ها براقیت خاصی دارن که توی نور مهمونی‌ها واقعاً به چشم میان. با یه رنگ کروم نقره‌ای یا طلایی، می‌تونید استایل خفن و مدرنی رو به دست‌هاتون بدید. عکس‌های ناخن بلند دخترانه کروم معمولاً نشون می‌دن که چطور این نوع دیزاین می‌تونه هر استایلی رو به یه سطح جدید ببره. اگه می‌خواید توی مهمونی‌ها بیشتر به چشم بیاید، کروم رو حتماً امتحان کنید.

دیزاین کروم ناخن

****

دیزاین مات ناخن

****

عکس کاشت ناخن بلند

برای کسانی که دوست دارن کمی خلاقیت و فانتزی به ناخن‌هاشون اضافه کنن، کاشت ناخن فانتزی یه انتخاب فوق‌العاده‌ست. این نوع ناخن‌ها به شما این امکان رو می‌ده که هر طرحی که دوست دارید رو پیاده کنید. از نقش‌های کارتونی و گرافیکی گرفته تا طرح‌های سه‌بعدی و جواهرکاری شده، همه چیز امکان‌پذیره. عکس‌های کاشت ناخن فانتزی به خوبی نشون می‌ده که چطور می‌شه با یه طراحی خاص، ناخن‌هایی داشت که نه تنها زیبا، بلکه منحصر به فرد هم باشن.

دیزاین لاکچری ناخن جدید

****

عکس ناخن بلند دخترانه لوکس

****

عکس ناخن بلند دخترانه شیک

طرح ناخن مات هم یه گزینه عالی برای اوناییه که دنبال یه دیزاین خاص و مدرن هستن. ناخن‌های مات به طور کلی ظاهر شیکی دارن و می‌تونید از رنگ‌های تیره و مرموز مثل مشکی، خاکستری یا سرمه‌ای استفاده کنید. این نوع دیزاین به خصوص توی فصول سرد سال و توی مهمونی‌های شبانه خیلی جذاب به نظر میاد. مات بودن ناخن‌ها به اون‌ها یه جلوه متفاوت می‌ده که با براقیت ناخن‌های معمولی خیلی فرق داره و همین تفاوت باعث می‌شه بیشتر به چشم بیاد.

عکس ناخن بلند طبیعی

****

طرح ناخن شیک و باکلاس

****

همچنین بخوانید:  کلی ایده های خوشگل برای یک مدل آرایش صورت ساده و شیک
تاریخ انتشار: جمعه 1 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.