مدل های متنوع از رنگ مو شرابی | با این رنگ مو حسابی خاص باش

رنگ مو شرابی

رنگ موی شرابی ماهاگونی

آره دختر، امروز می‌خوام برات از رنگ‌های مختلف مو صحبت کنم. یه وقتایی پیش میاد که حس می‌کنی وقت تغییر رسیده و اولین چیزی که به ذهنت می‌رسه، تغییر رنگ مو هست. خب حالا بریم سراغ رنگ‌هایی که حسابی دلتو می‌برن. تو این مقاله می‌خوایم درباره چند نوع رنگ مو شرابی حرف بزنیم که هم برای روزمره و هم مهمونی‌ها عالی هستن.

رنگ مو شرابی یاقوتی

****

ترکیب رنگ شرابی و دودی

****

رنگ موی شرابی مخملی تیره

رنگ مو شرابی یه انتخاب عالیه که به هر رنگ پوستی میاد. این رنگ از اون رنگ‌های خاصیه که هم شیکه و هم به شدت جذاب. وقتی می‌گیم شرابی، منظورمون یه رنگ بین قرمز و بنفشه که بسته به ترکیب و شدت، می‌تونه کلی متفاوت باشه. اگه تا حالا به رنگ مو شرابی فکر نکردی، شاید وقتشه که یه بار امتحانش کنی.

رنگ موی شرابی

****

رنگ موی شرابی مخملی

حالا بیایم درباره ترکیب رنگ شرابی و دودی حرف بزنیم. این ترکیب یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین رنگ‌هاست. وقتی شرابی با دودی قاطی میشه، یه حالت خاص و منحصر به فرد پیدا می‌کنه که خیلی به چشم میاد. این ترکیب برای افرادی که دوست دارن هم کلاسیک باشن و هم یه ذره جسارت به خرج بدن، عالیه. همچنین برای مهمونی‌ها که می‌خوای یه رنگ متفاوت داشته باشی ولی نه خیلی تابلو، انتخاب بی‌نظیریه.

رنگ موی شرابی ارغوانی

****

رنگ موی شرابی انگوری

****

رنگ مو شرابی شیک

رنگ موی شرابی ارغوانی هم یکی دیگه از اون رنگ‌هایی هست که نباید از دستش بدی. این رنگ یه حالت سلطنتی و لوکس داره که می‌تونه هر کسی رو مجذوب خودش کنه. ارغوانی توی این رنگ مو، بیشتر به سمت بنفش متمایل هست و باعث میشه موها خیلی زیبا و درخشان به نظر بیان. اگه دوست داری توی مهمونی‌ها مثل یه ستاره بدرخشی، این رنگ می‌تونه بهت کمک کنه.

رنگ مو شرابی زیبا

****

رنگ مو شرابی ساده

****

رنگ مو شرابی خاص

اما اگه از اون دسته افرادی هستی که رنگ‌های تیره‌تر رو بیشتر می‌پسندن، رنگ موی شرابی مخملی تیره رو امتحان کن. این رنگ یه حالت کلاسیک و در عین حال رازآلود داره که می‌تونه هر نگاهی رو به سمت خودش جلب کنه. مخملی تیره یه جورایی همون شرابی عمیق و غنیه که وقتی به موها می‌زنی، حس می‌کنی یه قدم به دنیای مد نزدیک‌تر شدی. برای روزمره هم عالیه چون نه خیلی جیغ و نه خیلی ساده‌ست.

رنگ مو شرابی خوشگل

****

رنگ مو شرابی

****

رنگ مو شرابی

رنگ موی شرابی انگوری هم یکی دیگه از اون رنگ‌های جذابه که هم برای روزمره و هم مهمونی‌ها مناسبه. این رنگ یه ترکیب فوق‌العاده از شرابی و یه ته‌مایه انگوری هست که موها رو خیلی زنده و شاداب نشون میده. اگه به دنبال یه رنگ متفاوت هستی که هم شیک باشه و هم خاص، شرابی انگوری رو امتحان کن.

همچنین بخوانید:  15 دیزاین ناخن شاینی برای هر سلیقه و استایل | همراه با تصاویر الهام‌بخش
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.