مجموعه مدل های شومیز دامن مجلسی زنانه برای شیک پوش ها

شومیز دامن مجلسی زنانه

شومیز دامن بیرونی

چیزی که همیشه تو ذهن همه‌ی ما وقتی حرف از لباس مجلسی میاد، خود به خود جا می‌گیره، یک شومیز دامن مجلسی زنانه است. واقعاً چیزی به زیبایی و جذابیت شومیز دامن مجلسی زنانه نمی‌تونه تو رو خاص‌تر کنه. شومیز دامن‌های دخترانه برای عروسی یکی از انتخاب‌های عالی برای مراسم‌هایی مثل عروسی، نامزدی و حتی جشن‌های خانوادگی است. شومیز دامن‌ها ترکیبی از شومیز و دامن هستن که هم شیک و هم راحت هستند. تو یه شومیز دامن، تو هم می‌تونی خیلی شیک به نظر بیای و هم خیلی راحت باشی و از مراسم لذت ببری.

مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰

****

شومیز دامن مجلسی اینستاگرام

****

شومیز دامن خواستگاری

وقتی صحبت از شومیز دامن مشکی میشه، باید بگم که این انتخاب همیشه مطمئنه. شومیز دامن مشکی یکی از اون لباس‌هایی هست که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته و همیشه می‌تونی باهاش شیک و خاص به نظر بیای. این لباس‌ها رو می‌تونی هم برای مراسم‌های رسمی و هم غیررسمی استفاده کنی. مثلاً یه شومیز دامن مشکی رو می‌تونی با یه جفت کفش پاشنه بلند بپوشی و یه کیف دستی شیک هم برداری و دیگه همه جا مثل یه ستاره بدرخشی.

شومیز دامن مجلسی زنانه ساده

****

شومیز دامن مجلسی زنانه زیبا

****

شومیز دامن مجلسی زنانه خاص

این روزا همه تو اینستاگرام دنبال جدیدترین مدل‌های شومیز دامن مجلسی می‌گردن. این شبکه اجتماعی پر شده از ایده‌های جدید و جذاب برای شومیز دامن‌های مجلسی. از مدل‌های ساده و کلاسیک گرفته تا مدل‌های پر زرق و برق و مدرن، همه رو می‌تونی تو اینستاگرام پیدا کنی. فقط کافیه که یه سرچی بزنی و با دیدن مدل‌های مختلف، ایده بگیری که برای مراسم بعدی چی بپوشی.

شومیز دامن مجلسی زنانه

****

شومیز دامن مشکی

****

شومیز دامن دخترانه برای عروسی

حالا اگه دوست داری بدونی که تو سال ۱۴۰۳ چه مدل شومیز دامن مجلسی مد میشه، باید بگم که طراحی‌های جدیدتر بیشتر به سمت سادگی و شیک بودن میرن. مدل‌هایی که هم کاربردی باشن و هم خیلی شیک. دیگه اون مدل‌های خیلی پیچیده و پر از تزئینات کمتر مد میشه و بیشتر مدل‌های ساده‌تر و مینیمالیستی مد شدن. اینجوری هم راحت‌تری و هم همیشه شیک و مد روز به نظر میای.

شومیز دامن مجلسی زنانه شیک

****

شومیز دامن مجلسی زنانه خوشگل

****

شومیز دامن مجلسی زنانه جذاب

وقتی صحبت از خواستگاری میشه، همه به فکر این هستن که چی بپوشن که هم زیبا باشه و هم خیلی رسمی. شومیز دامن برای خواستگاری یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این لباس‌ها هم خیلی شیکن و هم خیلی رسمی و مناسبه. با یه شومیز دامن شیک می‌تونی هم زیبا به نظر بیای و هم احترام خانواده طرف مقابل رو جلب کنی. پس حتماً برای خواستگاری یکی از این مدل‌ها رو تو ذهن داشته باش.

****

 شومیز دامن دخترانه

****

همچنین بخوانید:  مدل بلوز مجلسی؛ با این مدل ها یه استایل خاص داشته باش
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.