آباژور کنار سالنی مدرن | با این مدل های جذاب یه دکوراسیون شیک داشته باش

آباژور کنار سالنی مدرن

آباژور کنار سالنی مدرن خوشگل

آباژور کنار سالنی مدرن چی هست؟ آباژورهای کنار سالنی مدرن در واقع همون چراغ‌های زیبا و شیکی هستن که تو خونه‌ها، کنار مبل یا گوشه‌ی سالن پذیرایی می‌ذارن تا نور ملایم و دلنشینی به فضا بدن. این آباژورها علاوه بر این که کاربری نوردهی دارن، یه جورایی دکوراسیون خونه رو هم خیلی شیک و خاص می‌کنن. وقتی یکی از اینا رو تو خونه داری، می‌تونی مطمئن باشی که مهمونات همیشه از دکور خونه‌ات تعریف می‌کنن.

آباژور کنار سالنی مدرن خاص

****

آباژور کنار سالنی مدرن ساده

****

آباژور کنار سالنی مدرن شیک

حالا اگه بخوای قیمت کنار سالنی شیک رو بدونی، باید بدونی که این قیمت‌ها خیلی متغیر هستن. بستگی داره به برند، جنس، طراحی و خیلی چیزای دیگه. معمولاً آباژورهای کنار سالنی شیک از متریال‌های با کیفیتی مثل چوب، فلز و شیشه ساخته می‌شن و طراحی‌های منحصر به فردی دارن که قیمتشون رو بالا می‌بره. اینجوری بگم که اگه دنبال یه چیزی خیلی شیک و لاکچری هستی، باید یه ذره بیشتر دست تو جیبت کنی و خرج کنی. ولی خب همیشه اینجوری نیست و می‌تونی با یه گشت و گذار تو بازار، مدل‌های خوب و مقرون به صرفه هم پیدا کنی.

آباژور کنار سالنی مدرن جدید

****

آباژور کنار سالنی مدرن

****

آباژور کنار سالنی مدرن جذاب

وقتی از آباژور کنار سالنی مدرن صحبت می‌کنیم، نمی‌تونیم از آباژورهای کنار مبلی هم غافل بشیم. این آباژورها مخصوصاً برای استفاده کنار مبل طراحی شدن و خیلی خوب با فضای نشیمن هماهنگ می‌شن. قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی هم مثل بقیه آباژورها خیلی متفاوت هست. مدل‌های ارزون‌ترش معمولاً طراحی‌های ساده‌تری دارن و از مواد ارزون‌تری ساخته شدن. ولی اگه دنبال یه چیزی خاص و منحصر به فرد هستی، باید بیشتر خرج کنی. مثلاً آباژورهای دست‌ساز یا مدل‌هایی که طراحی‌های هنری دارن معمولاً گرون‌تر هستن.

آباژور ایستاده مدرن

****

آباژور کنار سالنی جدید

****

قیمت آباژور ایستاده

حالا بیایم در مورد آباژور کنار سالنی طوسی صحبت کنیم. طوسی یه رنگ خیلی محبوب و پرطرفدار تو دکوراسیون‌های مدرنه. این رنگ به خاطر خنثی بودنش با خیلی از رنگ‌ها و دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شه. وقتی یه آباژور کنار سالنی طوسی تو خونه داری، می‌تونی مطمئن باشی که با هر دکوراسیونی ست می‌شه و همیشه شیک و به روز می‌مونه. این آباژورها معمولاً طراحی‌های مینیمال دارن و خیلی ساده و شیک هستن. قیمتشون هم بسته به مواد و طراحی متفاوت هست ولی معمولاً چون رنگ طوسی یه رنگ پایه و ساده هست، این آباژورها نسبت به بقیه ارزون‌ترن.

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

****

آباژور کنار سالنی طوسی

****

آباژور کنار سالنی مدرن دیجی کالا

آباژور ایستاده مدرن یه گزینه خیلی خوب برای کساییه که دنبال یه دکوراسیون خاص و شیک هستن. این آباژورها با طراحی‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌شون می‌تونن خیلی خوب به فضای خونه جلوه بدن. معمولاً این آباژورها از متریال‌های خاص و با کیفیت ساخته می‌شن و طراحی‌های مینیمال و شیکی دارن. قیمتشون هم بسته به برند و طراحی خیلی متفاوت هست. ولی خب اگه دنبال یه چیزی خاص و منحصر به فرد هستی، قطعاً ارزش خرج کردن رو دارن.

 قیمت کنار سالنی شیک

****

 قیمت کنار سالنی

****

همچنین بخوانید:  مدل تابلو های دکوری خاص؛ هنری که خانه شما را زیبا می کند
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.