مدل خط چشم جدید | با این مدل ها توی هر جمعی بدرخشید

مدل خط چشم جدید

مدل خط چشم نازک

خط چشم یکی از اون چیزاییه که هر خانومی حداقل یک بار تو زندگیش امتحانش کرده. اصلاً یه جورایی خط چشم می‌تونه تموم ظاهر رو تغییر بده. این روزا، مدل‌های مختلفی از خط چشم‌ها هست که هر کدومشون یه استایل خاص به چشمای آدم میده. از مدل‌های ساده و شیک گرفته تا مدل‌های پیچیده‌تر و رنگارنگ‌تر. اما بیاید اول درباره مدل‌های ساده و شیک صحبت کنیم که خیلی هم کاربردی هستن. مدلی که همیشه توی مد روزه و به همه نوع چشمی میاد، همون “مدل خط چشم جدید” هست که اخیراً خیلی محبوب شده.

 

زیباترین مدل خط چشم

****

مدل خط چشم برای چشمهای ریز

****

مدل خط چشم جدید دخترانه

یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های خط چشم، مدل کلاسیک و باریکه که همیشه مد بوده و هست. این مدل رو می‌تونی با یه حرکت سریع و ساده روی پلک بالا بکشی و تموم! واقعاً نیازی به کار خاصی نداره ولی تاثیرش روی چهره خیلی زیاده. این مدل خط چشم به همه نوع چهره و استایل میاد و می‌تونه هم برای روزمره و هم برای مجالس استفاده بشه. مثلاً وقتی می‌خوای بری سر کار یا حتی یه قرار دوستانه، این مدل خط چشم می‌تونه بهترین انتخاب باشه.

مدل خط چشم ساده و شیک

 

****

مدل خط چشم جدید

****

مدل خط چشم ساده

اما وقتی حرف از زیباترین مدل خط چشم می‌شه، مدل‌های زیادی به ذهن میاد. یکی از زیباترین مدل‌ها، مدل گربه‌ای یا همون کت‌آی هست. این مدل یه حال و هوای خاص و جذاب به چشما میده و باعث می‌شه چشما بزرگتر و کشیده‌تر به نظر برسن. برای این مدل کافیه خط چشم رو از گوشه داخلی چشم شروع کنی و به سمت بیرون و کمی بالا بکشی. این مدل برای مجالس و مهمونی‌ها عالیه و می‌تونه حسابی چشما رو تو مرکز توجه قرار بده.

مدل خط چشم

****

مدل خط چشم برای چشمهای درشت

****

مدل خط چشم جدید خوشگل

حالا بیایم درباره مدل خط چشم نازک صحبت کنیم. این مدل برای کسایی که دنبال یه استایل طبیعی‌تر و مینیمال هستن عالیه. مدل خط چشم نازک باعث می‌شه چشما طبیعی‌تر به نظر بیان ولی در عین حال یه جلوه خاص و زیبا به چهره میده. این مدل رو می‌تونی خیلی راحت و با کمترین زمان ممکن بزنی. فقط کافیه یه خط نازک و باریک روی پلک بالا بکشی. این مدل بیشتر برای روزمره و محیط‌های کاری مناسبه ولی اگه با یه آرایش ملایم ترکیب بشه، می‌تونه تو مهمونی‌ها هم جواب بده.

مدل خط چشم جدید خاص

****

مدل خط چشم جدید ساده

****

مدل خط چشم جدید زیبا

اگه چشمای ریز داری و می‌خوای با استفاده از خط چشم چشمهاتو بزرگتر نشون بدی، بهترین مدل‌ها، مدل‌هایی هستن که از خط چشم‌های نازک و کشیده استفاده می‌کنن. مدل خط چشم برای چشمای ریز باید جوری باشه که چشم‌ها رو بازتر و درشت‌تر نشون بده. برای این کار می‌تونی از خط چشم نازک استفاده کنی و کمی بیشتر از گوشه خارجی چشم بکشیش. این کار باعث می‌شه چشما درشت‌تر و بازتر به نظر بیان. همچنین می‌تونی از یه مقدار سایه روشن در گوشه داخلی چشم استفاده کنی تا چشم‌ها بیشتر جلوه کنن.

مدل خط چشم جدید

****

همچنین بخوانید:  مدل میکاپ نود؛ این میکاپ هم برای روزمره و هم مهمونی ها به دردت میخوره
تاریخ انتشار: شنبه 26 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.