مطالب پر بازدید
کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ | تکنیک‌ های اتوکشی برای پارچه‌ های سخت

کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ | تکنیک‌ های اتوکشی برای پارچه‌ های سخت

کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ اتو کردن لباس‌ها یکی از کارهایی است که برای داشتن ظاهری آراسته و مرتب اجتناب‌ناپذیر است. این …

مدل لباس مجلسی مشکی ساده؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل لباس مجلسی مشکی ساده؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل لباس مجلسی مشکی ساده لباس مجلسی مشکی ساده می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای کسانی باشد که دوست دارند ظاهری شیک و بی‌دردسر داشته …

مدل لباس مجلسی دخترانه برای عروسی؛ مناسب شیک پوش ها

مدل لباس مجلسی دخترانه برای عروسی؛ مناسب شیک پوش ها

مدل لباس مجلسی دخترانه برای عروسی هنگامی که دعوتنامه‌ی یک عروسی به دستت می‌رسد، اولین فکری که به ذهنت خطور می‌کند این است …

آموزش لیفت ابرو + لیفت ابرو طبیعی در خانه مرحله به مرحله

لیفت ابرو در خانه


آموزش لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن
لیفت ابرو با مواد
بهترین مواد لیفت ابرو
مواد لیفت ابرو دیجی کالا
لیفت مژه در خانه با مواد طبیعی
لیفت ابرو با نخ
لیفت ابرو در آرایشگاه
مراحل لیفت ابرو

فرقی نمیکند ابرو های شما پر باشد یا خالی کم‌ پشت یا پر پشت لیفت ابرو برای شما مناسب است. لیفت ابرو یک روش بسیار مناسب برای مرتب، پرپشت و ضخیم تر نشان دادن ابرو ها است که امروزه محبوبیت بسیاری در بین بانوان پیدا کرده است. لیفت به تغذیه، تیره تر و ضخیم تر شدن ابروهای شما کمک بسیاری می کند.  البته لیفت ابرو اغلب در آرایشگاه ها یا مراکز زیبایی انجام میشود. امروز در این مطلب از سایت یتو ما قصد داریم روش های لیفت ابرو در خانه را به شما آموزش دهیم. با ما همراه شوید.

نکات لیفت ابرو ساده  | لیفت ابرو در خانه مواد طبیعی و سالم

مواد مورد نیاز برای لیفت ابرو در خانه

⭕️فوم شست و شوی صورت

⭕️لوسیون فر کننده لیفت ابرو

⭕️لوسیون فیکس کننده لیفت ابرو

⭕️شاین ریپر

⭕️حلقه کریستالی

⭕️پنبه یا بد

⭕️ایزی لیفت

⭕️ابزار مخصوص زدن مواد لیفت

⭕️برس سیلیکونی

⭕️رنگ ابرو در صورت تمایل

آموزش لیفت مرحله به مرحله در خانه

مرحله اول

در ابتدا ابروهای خود را تمیز کنید. از چند روز قبل از لیفت به هیچ عنوان اسکراب نکنید. برای پاک کردن ناحیه ابرو از یک پاک کننده خیلی خیلی ملایم مخصوص پوست های بسیار حساس استفاده کنید.

مرحله دوم

فوم شست و شو را بر روی حلقه کریستالی بریزید و ابروها و پوست اطراف آنها را تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که ابروی شما از هر آلاینده یا لوازم آزایشی پاک شده باشد. باقی مانده فوم را به وسیله یک پد یا پنبه پاک کنید.

مرحله سوم

از ایزی لیفت برای نرم کردن ابرو ها به عنوان یک محصول درمانی استفاده می شود. این محصول ابروهای ضخیم حتی ابروهایی که نرم کردن آن ها کار دشواری است را به خوبی حالت می دهد. همچنین با باز کردن کوتیکول های مو ثاثیر مواد لیفت را بر ابرو ها افزایش می دهد. از ایزی لیفت به میزان دو قطره برای هر ابرو استفاده کنید تا مواد به خوبی به ریشه ابرو برسد.

مرحله چهارم

از حلقه کریستالی به عنوان یک وسیله نگهداری استفاده کنید و مواد لیفت ابرو برای ابرو های معمولی دو پمپ و ابروهای پر و ضخیم دو و نیم پمپ استفاده کنید. با یک حرکت دایره ای به سرعت روی ابرو بپوشانید تا کراتینه موهای ابرو از ریشه شروع به نرم شدن بکند. زمان تاثیر لوسیون فر کننده ابرو پنح الی شش دقیقه است بعد از گذشت این زمان به سرعت آن را از روی ابرو ها پاک کنید.

مرحله پنجم

اکنون نوبت به لوسین تثبیت کننده می رسد. به سرعت بعد از پاک کردن لوسین فر کننده از لوسیون فیکس کننده استفاده کنید. برای هر ابرو از یک پمپ استفاده کنید. تار های ابرو را به سمت بالا برس بکشید و روی آن را بپوشانید. بعد از گذشت هفت دقیقه آن را با یک پد پنبه ای پاک کنید.

مرحله آخر

اکنون زمان استفاده از شاین ریپر است. شاین ریپر به ترمیم ابرو و موهای آسیب دیده آن کمک میکند. برای هر دو ابرو از دو پمپ استفاده کنید و بعد از گذشت شش دقیقه تن را با استفاده از یک پد پاک کنید.

لیفت ابرو با مواد طبیعی در خانه

اکنون شما را با برخی مواد طبیعی برای لیفت ابرو ها استفاده میشود آشنا میکنیم.

لیفت ابرو با عسل

عسل چسبندگی بسیار بالایی دارد به همین دلیل می توان از آن برای لیفت ابرو ها استفاده کرد. برای لیفت ابرو با عسل یک برس تمیز را به آن آغشته کنید و ابرو ها را به سمت بالا شانه بزنید تا ظاهری لیفت شده به ابروهای شما بدهد.

لیفت ابرو با کتیرا

کتیرا یک ماده کاملا در دسترس است آن را از عطاری ها تهیه کنید و با کمی آب مخلوط کنید سپس با استفاده از برس شانه ابرو ها را با آن به سمت بالا شانه بزنید.

لیفت ابرو در خانه با وازلین

کمی وازلین بر روی ابروهای خود بمالید سپس با یک برس آن را به سمت بالا مرتب کنید.

توجه داشته باشید لیفت های خانگی تنها تا زمان شستن آنها دوام دارند.

مراقبت های بعد از لیفت ابرو

⭕️در ۲۴ ساعت اول ابرو های شما باید خشک باشند.

⭕️ابروهای خود را لمس نکنید.

⭕️تا ۲۴ساعت چشم ها را آرایش نکنید.

⭕️تا دوروز از شست و شوی صورت خود پرهیز کنید.

⭕️از شنا، شست و شو و استحمام پرهیز کنید.

⭕️به پشت بخوابید.

⭕️تا سه روز لایه برداری نکنید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 25 خرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.