بهترین معجون های چاقی را خانه بسازید + راهکار های طبیعی برای چاقی

 معجون چاق کننده


معجون چاق کننده سریع نی نی سایت
طرز تهیه پودر چاق کننده خانگی نی نی سایت
قرص چاقی
صبحانه چاق کننده برای افراد لاغر
پودر هفت گیاه برای چاقی
بهترین قرص چاق کننده موجود در داروخانه ها
معجون بدنسازی
مکمل دست ساز برای چاقی

تناسب اندام همیشه به معنای لاغری نیست. گاهش اوقات تناسب اندام برای برخی افراد به معنی چاق شدن و افزایش وزن است. برای افزایش وزن راه های مختلفی وجود دارد راه هایی از قبیل ورزش، تغذیه مناسب و معجون های چاق کننده. معجون افزایش وزن سرشار از مقدار زیادی کالری است. در این مطلب از سایت یتو ما سعی داریم به شما راه های افرایش وزن به وسیله معجون های چاقی و روش تهیه این معجون ها را ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

معجون چاق کننده سریع در خانه / معجون دست ساز بمب افزایش وزن

دارو ها و قرص های زیادی به منظور افزایش وزن در داروخانه ها و عطاری ها به فروش می رسد. این داروها بسیار خطرناک و با عوارض بسیار زیادی همراه هستند.  معمول ترین عارضه این دارو ها ایجاد مشکلات کبدی است. علاوه بر این اصلی ترین راه افزایش وزن تغذیه سالم و تمرینات ورزشی اصولی است در این بین معجون های چاقی میتوانند همانند یک مکمل در کنار این موارد باعث افزایش وزن شما شوند. در ادامه تعدادی از این معجون ها را به شما معرفی میکنیم.

معجون چاق کننده تهیه شده با دانه های آجیلی

🟨دانه های آجیل شامل مقدار زیادی چربی سالم و بسیار پر کالری هستند. معجون آجیل برای همه افراد در تمام رده های سنی مناسب است. این معجون باعث چاقی صورت و همچنین تامین ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی بدن نیز می شود. معجون آجیل با تقویت سیستم ایمنی بدن را از بیماری های بسیاری دور میکند.

همچنین بخوانید:  آموزش نگهداری طولانی گوجه فرنگی در خانه + روش های ساده

🟨طرز تهیه : ابتدا مواد لازم را تهیه کنید. سپس آنهارا آسیاب کرده و دوقاشق از پودر آسیاب شده را با آب سرد مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید. هنگامی که حالت فرنی مانند به خود گرفت آن را میل کنید. نوشیدن این معجون هنگام صبحانه باعث افزایش وزن می شود.

معجون چاقی با شیر خشک

🟩شیر خشک یک معجون سریع برای چاق شدن است. این معجون در مدت زمان کوتاهی وزن شما را تا حد زیادی افزایش میدهد. همچنین ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای بدن شما را تامین می کند.

🟩طرز تهیه: چهار قاشق غذاخوری شیر خشک را در با یک لیوان آب گرم‌مخلوط کرده سپس همراه یک عدد موز ، دو قاشق عسل و مقداری پسته داخل میکسر ریخته و میل کنید.

معجون بمب افزایش وزن

🟥معجون هات چاکلت و کره بادام زمینی یک معجون فوق العاده خوشمزه و پرکالری است که به سادگی زمینه افزایش وزن را در شما فراهم می کند.

🟥طرز تهیه: دو قاشق شکلات ذوب شده همراه با یک قاشق کره بادام زمینی مخلوط کرده و سپس یک فنجان شیر به آن اضافه کنید. روی حرارت ملایم قرار داده و یک اسکوپ خامه را همراه کمی بستنی اضافه کنید.

پودر چاق کننده خانگی

در طب سنتی راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد. پودر های گیاهی که میتوان همانند معجون های چاقی برای افزایش وزن استفاده کرد. در ادامه تعدادی از آنها را به شما معرفی میکنیم.

 

 
 

🟦پودر جوانه گندم: پودر جوانه گندم حاوی مقادیر زیادی ویتامین E و آنتی اکسیدان است.  این پودر را با موز، شیر و عسل ترکیب کنید تا باعث افزایش وزن در شما شود.

همچنین بخوانید:  15 نمونه کیک تولد ساده و مینیمال برای ایده گرفتن در مناسبت های خاص

 

 

 
 

🟦جینسینگ: پودر جینسینگ دارای خواص بسیار زیادی برای بدن است. یکی از خواص این ماده افرایش وزن از طریق افزایش اشتها است. این پودر را همراه کره و شیر میل کنید.

 

عرقیجات چاق کننده

برخی عرقیجات تاثیر زیادی در افزایش وزن دارد. میتوانید آنها را به سادگی از عطاری ها تهیه کرده از تاثیر آنها بر افزایش وزن خود بهره ببرید. در ادامه چند مورد از آنها را به شما معرفی میکنیم.

 

 
 

🟪عرق یونجه: عرق یونجه بسیار برای افزایش اشتها کاربرد دارد‌. نوشیدن یک لیوان از این عرق نیم ساعت قبل از غذا اشتهای شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

 

 

 
 

🟪عرق شیرین بیان:  عرق شیرین بیان در صورت اصل بودن باعث تاثیرات مثبت بر دستگاه گوارش درنتیجه افزایش اشتهای شما می شود. استفاده از این عرق در مدت کوتاهی شما را به اندام ایده آلتان می رساند. روزی دو تا سه فنجان از آن را میل کنید.

 

در این مقاله ما سعی کردیم شما را با تعدادی از مواد طبیعی و راه های آسان برای افزایش وزن آشنا کنیم. توصیه ما به شما این است از مصرف قرص های چاقی و شربت های اشتها آور پرهیز کنید و پیش از هر اقدامی با پزشک خود مشورت کنید.

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 خرداد 1402

نظرات کاربران

12 دیدگاه

  1. محمد ژوئن 15, 2023 at 12:09 ب.ظ

    بسیار عالی.واموزنده.بود

  2. یاسین ژوئن 16, 2023 at 1:39 ق.ظ

    ممنونم از سایت خوب و مطالب مفیدی که ارائه می کنید🙏🙏🌹🌹

  3. ناشناس ژوئن 16, 2023 at 7:35 ق.ظ

    مطالب مفیدواموزنده بود،🙏🙏🙏

  4. ناشناس ژوئن 16, 2023 at 4:26 ب.ظ

    ممنون ازراهنمایی های مهم شما امیداوارم منکه ازلاغری بیش ازحدرنج میبرم به نتیجه برسم🙏🙏🙏

  5. ناشناس ژوئن 16, 2023 at 6:02 ب.ظ

    عالی بود

  6. ناشناس ژوئن 16, 2023 at 11:49 ب.ظ

    عالی بود سپاس فراوان

  7. شاهین ژوئن 17, 2023 at 2:34 ق.ظ

    عالی

  8. ناشناس ژوئن 17, 2023 at 11:56 ق.ظ

    فعلا چیزی مصرف نکردم نمیدونم کدوم برام مفیدترست چون من خانم شیردهی هستم

  9. ستاره ژوئن 17, 2023 at 2:34 ب.ظ

    اینارو میدونستیم یه مطلب جدید لااقل میگفتی ک به درد بخوره ..این موارد روهم بچه ها هم می‌دوننن دیگه

  10. تنها؟؟؟؟؟؟؟ ژوئن 20, 2023 at 4:58 ق.ظ

    شمامیدونی بچه ها علامه ی دهررررر……شاید. یه عزیزی واقعا بی اطلاع باشه وندونه چیکاربکنه

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.