راه های سفت کردن سینه + راه های خانگی سفت کننده سینه

روش سفت کردن سینه ها


سفت شدن سینه نی نی سایت
روغن سفت کننده سینه
ورزش برای سفت شدن سینه
بالا کشیدن سینه ها بدون جراحی
علت سفت شدن سینه زنان
بالا بردن سینه های افتاده نی نی سایت
دمنوش برای بزرگ شدن سینه
برای سفت شدن سینه چه بخوریم

سینه ها مهم ترین بخش بدن بانوان در تناسب اندام آن ها هستند. بعد از ۳۰ سالگی، بارداری، شیردهی و چاقی یا لاغری سینه های بانوان حالت شل و افتاده به خود می گیرند. تغییرات در سایز سینه ها و عوامل دیگر به مرور با تاثیر بر خاصیت ارتجاعی پوست سینه ها و همچنین رباط نگه دارنده سینه باعث افتادگی آن ها می شود. افتادگی سینه بانوان می تواند باعث کاهش اعتماد بنفس آن ها در روابط جنسی و در نتیجه آسیب های شدید روحی روانی و اختلال در زندگی مشترک شود. در این مطلب ما سعی داریم راه های سفت شدن سینه ها را به شما آموزش دهیم. با ما همراه شوید.

 

برای سفت شدن سینه چه بخوریم؟ سربالا و سفت کردن سینه ها

سن یکی از اصلی ترین دلایل افتادگی سینه در بانوان است. پس از رسیدن به دهه ۳۰ از طول عمر زنان نشانه های پیری زودرس در آنها بروز پیدا می کند و باعث افتادگی و شل شدن بافت سینه خصوصا در بانوانی با سابقه بارداری و شیردهی می شود.

بعضی از بیماری ها نظیر سرطان سینه، مشکلات تنفسی یا سل میتواند تا حد زیادی بر سلول ها و ارگان های داخلی سینه تاثیر گذاشته و سبب افتادگی یا شل شدن آنها شود.

بیشتر مواقع افتادگی سینه ها نتیجه مراقب نادرست از آنها است. بیشتر فعالیت های روزمره نظیر نشستن، دویدن، خوابیدن و حتی ورزش کردن میتواند با وارد کردن فشار های اشتباه زمینه تغییر حالت و شل شدگی سینه ها را فراهم سازد. برای جلوگیری از این اتفاق  ما راه های کنترل این مشکلات را در اختیار شما قرار میدهیم.

همچنین بخوانید:  راهکار های موثر برای درمان تیرگی لب؛ برای همیشه از شر تیرگی لب خلاص شو

اصلاح وضعیت بدن

برای به دست آوردن سینه های سفت و متناسب باید فرم بدن خود را به درستی اصلاح کنید. در هنگام دویدن و ورزش کردن حتما از سوتین های سفت ورزشی استفاده کنید تا سینه ها را محکم نگه دارند و از تکان بی مورد آنها جلوگیری کنید. در هنگام نشستن، راه رفتن و ایستادن حتما از صاف بودن پشت و شانه هایتان اطمینان حاصل کنید. همچنین در هنگام خوابیدن بهتر است در حالتی استراحت کنید که سینه های شما تحت فشار نباشد.

تغذیه مناسب

تغدیه مناسب خصوصا استفاده از پروتئین تاثیر بسیاری بر حفظ حالت و سفت شدن سینه های شما دارد. گوجه‌فرنگی، کلم، گل کلم، کلم بروکلی و هویج از جمله مواد غذایی هستند که خوردن آنها ویتامین، کلسیم و مواد معدنی لازم برای پوست شما را تامین میکند. پرهیز از الکل، کافئین و سیگار نیز باعث سفت شدن سینه ها می شود.

ورزش سینه

انجام تمرینات ورزشی از ابتدای سن بلوغ میتواند باعث حفظ باف سینه ها و فردهی مناسب آنها شود. انجام حرکات تمرینی با دمبل، شنای سوئدی و حرکات ورزشی دست و بازو باعث سفت تر شدن سینه ها می شوند. بلند کردن وزنه در سه مرحله ابتدا تا آرنج سپس سر شانه و در آخر تا بالای سر یکی از مهم ترین تمرینات به منظور سفت شدن سینه ها است. این تمرین را ۳۰ بار در روز انجام دهید.

سوتین مناسب

استفاده از سوتین اشتباه یکی از اصلی ترین دلایل افتادگی سینه ها است. استفاده از سوتین تنگ یا گشاد می تواند به شدت خطر افتادگی سینه ها را افزایش دهد. اطمینان حاصل کنید که سوتین شما کاملا مناسب و سایز شما است. همچنین هر سه ماه یکبار سوتین حود را تعویض کنید.

ماساژ سینه

ماساژ دادن باعث جریان بهتر خون در بافت های سینه می شود. بهتر است دو یا سه بار در هفته سینه های خود را با استفاده از روغن یا اسانس های مناسب ماساژ دهید. ماساژ سینه باید با فشار نرم و ملایم و از سمت بیرون به داخل سینه ها باشد. برخی از روغن های مناسب ماساژ سینه عبارت اند از:

همچنین بخوانید:  روش‌ های عملی و موثر برای برجسته کردن گونه؛ این روش های طبیعی رو از دست نده

🟢روغن سویا

🟢ماساژ یخ

🟢آلوئه ورا

🟢پوست انار

🟢دانه شنبلیله

🟢روغن زیتون

کاهش چربی بدن

با کاهش وزن و چربی بدن پوست سینه طی چند ماه جمع شده و کوچک تر و سفت تر از قبل خواهد شد. چربی بیش از حد در بدن از دلایل افتادگی سینه ها است.

امروزه علاوه بر راهای خانگی و ورزش برخی عمل ها و تزریق ها برای سفت شدن سینه ها به وجود آمده است، که می توانید با انجام آنها به فرم دلخواه خود برسید. البته توجه داشته باشید بیشتر این روش ها دائمی نبوده و شما را با عوارض جدی رو به رو می کنند.

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 خرداد 1402

نظرات کاربران

16 دیدگاه

  1. ناشناس ژوئن 14, 2023 at 2:00 ق.ظ

    سلام منو۳۲ ساله هستم یک بچه ۷ ساله دارم هما نمیدانم چرا سینه هاین شل شده خیلی میشه راهنمایی کنید ممنونم نخیر

  2. مریم ژوئن 14, 2023 at 3:01 ق.ظ

    چند وقت یکبار سوتین عوص بشه

  3. لا ژوئن 14, 2023 at 9:53 ق.ظ

    با ورزش مشکل حل میشه

  4. ناشناس ژوئن 14, 2023 at 11:01 ق.ظ

    من یک سینه ام کوچکتر از دیگری است چکار کن م که اونهم مثل سینه دیگری بزرگ شود

  5. بلو ژوئن 14, 2023 at 3:03 ب.ظ

    سلام خسته نباشی ورزش تنها راه برای بهترین اندام است

  6. شهلا ژوئن 14, 2023 at 8:26 ب.ظ

    برای کوجک تر شدن سینه ها چه پیشنهادی دارید

  7. ورزشکار ژوئن 15, 2023 at 1:55 ق.ظ

    داشتن سینه های بزرگ اگر همراه با تناسب شکم و کمر و باسن باشه خیلی هم جذابه. یعنی سینه ها و باسن بزرگ و کمر باریک،😍
    بنابراین بهترین کار برای رسیدن به این تناسب، ورزش مرتب همراه با برنامه غذایی مناسب هست.

  8. داود طنوریان ژوئن 15, 2023 at 6:05 ب.ظ

    خوب بانوان تغذیه درست و سوتین وورزش میتوانند موفق باشند

  9. بانو زیبا ژوئن 16, 2023 at 12:12 ب.ظ

    سلام چرا به نظرتون سینه وباسن بزرگ قشنگه؟ خانمها هرچی ظریف تر زیباتر هستن، این روزها می‌بینیم همه چاق شدن میپرسی چرا میگن مد هست!! من خودم 40 کیلو وزن کم کردم با رژیم و ورزش الان خودم با گذشته مقایسه میکنم واقعا الانم خیلی بیشتر دوست دارم و همه هم تایید میکنن… بعد میبینم خانمها همه چاق یا میرن عمل میکنن باسن وسینه بزرگ… چرا واقعا چرا؟!

  10. ناشناس ژوئن 16, 2023 at 12:59 ب.ظ

    سلام یخ پودر کنید بردارید بغل واطراف سینه و ماساژ دورانی خون جریان باید قشنگ و نرم اگر از یک نفر دیگری استفاده کمک بگیرید بهتر است آرم لطیف ملایم با کف وپنجه دست.

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.