مدل شومیز مجلسی زنانه شیک؛ برای خانم های اهل مد و امروزی

مدل شومیز مجلسی زنانه شیک

مزون شومیز مجلسی

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خوایم یه گپ دوستانه در مورد شومیز داشته باشیم. اصلا نمی‌دونم شماها هم مثل من عاشق شومیزای جدید و خوشگل هستین یا نه، ولی من هر وقت یه مدل شومیز مجلسی زنانه شیک می‌بینم، دلم می‌خواد سریعاً اون رو بخرم و بپوشم. شومیزا از اون لباسایی هستن که تو هر موقعیتی می‌تونین ازشون استفاده کنین، از مهمونی گرفته تا یه دورهمی دوستانه. تازه تو اینستاگرام هم هر روز مدلای جدیدی میاد که آدم رو حسابی وسوسه می‌کنه.

مدل شومیز مجلسی زنانه شیک زیبا

****

مدل شومیز مجلسی زنانه شیک

****

زیباترین مدل شومیز حریر

حالا بیاین یه نگاهی به شومیزای بلند مجلسی بندازیم. این شومیزا واقعا یه چیز دیگه‌ان. بلندی‌شون باعث می‌شه یه استایل خیلی شیک و مجلسی داشته باشین. مثلا فرض کنین یه مهمونی رسمی دعوت شدین و نمی‌دونین چی بپوشین. یه شومیز بلند مجلسی با یه شلوار یا دامن می‌تونه انتخاب فوق‌العاده‌ای باشه. اینجوری هم راحتین و هم شیک به نظر می‌رسین. تازه، اگر از جنس‌های لطیف و لخت مثل حریر باشه که دیگه چی بهتر از این؟

مدل شومیز بلند مجلسی

****

مدل شومیز بلند

****

مدل شومیز بلند خانگی

حالا که حرف از حریر شد، باید بگم که شومیزای حریر واقعا زیباترین مدلا هستن. این مدل‌ها به خاطر بافت لطیف و شفافشون یه حس خیلی خاص و لوکس به آدم می‌دن. وقتی یه شومیز حریر می‌پوشین، انگار یه پرنسس شدین. این شومیزا تو رنگای مختلفی هستن، از رنگای روشن و ملایم مثل سفید و صورتی گرفته تا رنگای تیره و جدی مثل مشکی و آبی تیره. هر کدومشون رو که انتخاب کنین، مطمئن باشین که حسابی چشم‌نواز خواهید بود.

مدل شومیز مجلسی زنانه شیک ساده

****

مدل شومیز مجلسی زنانه شیک خوشگل

****

مدل شومیز جدید

حالا اگر دنبال یه جای مطمئن برای خرید شومیزای مجلسی هستین، باید یه سر به مزونای مختلف بزنین. تو این مزونا می‌تونین مدلای مختلف رو از نزدیک ببینین و حتی پرو کنین. اینجوری مطمئن می‌شین که شومیزی که انتخاب می‌کنین دقیقا همونیه که دنبالش بودین. خیلی از این مزونا هم تو اینستاگرام فعالیت دارن و می‌تونین قبل از رفتن به فروشگاه، مدلای مختلف رو تو پیجشون ببینین. تازه، خیلی از مزونا کارای دست‌دوز و خاص دارن که مطمئن باشین مثل اونا رو جای دیگه پیدا نمی‌کنین.

مدل شومیز جدید

****

مدل شومیز جدید اینستا

****

مدل شومیز جدید ۱۴۰۳۲

و اما برسیم به شومیزای جدید سال ۱۴۰۳. هر سال طراحای مد مدلای جدیدی از شومیزا رو ارائه می‌دن که با ترندای جهانی هماهنگی دارن. امسال هم شاهد مدلای فوق‌العاده جذاب و جدیدی هستیم. شومیزای امسال با ترکیب رنگای تازه و طرحای خاص، واقعا دلبری می‌کنن. یکی از ترندای امسال، استفاده از رنگای پاستلی و طرحای مینیماله. این مدل‌ها هم برای مهمونی و هم برای استفاده روزمره خیلی مناسبن.

مدل شومیز مجلسی زنانه شیک جدید

*****

همچنین بخوانید:  خانم های با سلیقه این مدل های مانتو مجلسی لاکچری را از دست ندهید
تاریخ انتشار: پنج شنبه 3 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.