راه لاغری ران پا در یک هفته + راهکار کم کردن سریع سایز

 لاغری ران پا در یک هفته


ورزش برای لاغری ران و ساق پا
ایا دویدن باعث لاغری ران میشود
لاغری ران ها در یک هفته
دوچرخه سواری و لاغری ران
لاغری ران نی نی سایت
لاغری ران با دستگاه بدنسازی
لاغری ساق پا
پیاده روی و لاغری ران

ران ها عضوی مهم در تناسب اندام ما هستند. بسیاری از افراد خصوصا افرادی با اضافه وزن از چاقی ران های خود رنج میبرند و به دنبال راه حل مناسبی برای حل این مشکل هستند. در این مقاله ما سعی داریم راه های لاغری ران ها از طریق روش های آسان و خانگی را به شما آموزش دهیم. اگر شما هم به فکر لاغری ران ها و کاهش وزن در این ناحیه هستید با ما همراه شوید‌.

برای لاغر شدن ران ها چه بخوریم؟ لاغری ران در یک هفته

برای لاغری در ناحیه ران، راه های بسیاری وجود دارد ولی با انجام برخی فعالیت های مناسب میتوانید این پروسه را سرعت ببخشید.

🟥 پیاده روی: پیاده روی راهی بسیار مناسب برای لاغری خصوصا در ناحیه پاها است‌. پیاده روی اگر با تپه نوردی یا بالا رفتن از پله همراه باشد تاثیر چند برابری با خود به همراه خواهد داشت.  بهتر است به طور روزانه استفاده از ماشین را در طی مسیر های روزانه خود کمتر کرده و به جای آن پیاده روی کنید. پیاده روی کردن تاثیر مستقیمی بر کاهش چربی های ران و باسن دارد، همچنین می توانید با دویدن روند کاهش وزن را تسریع کنید.

🟥 بالا رفتن از پله: بالا و پایین رفتن از پله ها به طور کلی باعث فرم گیری مناسب پاها می شود. این امر با تحریک کردن عضلات همسترینگ و لگن باعث چربی سوزی بهتر پاها می شود و با بالا رفتن از پله میتوان به تقویت عضلات پا نیز کمک کرد.

🟥 دوچرخه سواری: با انجام روزی یک ساعت دوچرخه سواری میتوانید روزانه بیش از ۱۵۰۰ کالری به راحتی بسوزانید. دوچرخه سواری باعث تقویت عضلات پا و چربی سوزی در قسمت ران پا می شود. اگر دوست داشته باشید میتوانید با استفاده از دستگاه های دوچرخه خانگی تا حد زیادی سرعت و ساعات انجام این تمرین را افزایش دهید.

مواد غذایی مناسب برای لاغری ران پا

این حرف که با خوردن مواد غذایی صرفا باعث لاغری در ناحیه ران پا شویم بی اساس و غیرممکن است، اما میتوانید با مصرف برخی مواد غذایی در کنار تمرینات فیزیکی لاغری را بیشتر در این ناحیه متمرکز کنید. در ادامه چند ماده غذایی مناسب برای کاهش وزن را به شما معرفی میکنیم.

🟪 تخم مرغ: بیشتر غذاهای حاوی پروتئین برای کاهش وزن مناسب اند. تخم مرغ یکی از پر پروتئین ترین مواد غذایی است‌. البته توجه داشته باشید مصرف تخم مرغ بیش از حد میتواند خطرساز باشد و کبد شما را دچار مشکل کند. این ماده غذایی با جایگزینی پروتئین به جای چربی وضعیت عضلات را بهبود می بخشد.

🟪 کره بادام زمینی: اگر جزو افراد علاقمند به شیرینی هستید کره بادام زمینی راه نجات شما است.  با خوردن کره بادام زمینی علاوه بر دریافت مقدار زیادی پروتئین و تقویت ماهیچه های پا با افزایش تستوسترون به چربی سوزی بهتر بدن خود کمک کنید.

🟪 اسفناج: اسفناج با بالا بردن گردش جریان خون و افزایش متابولیسم بدن به سادگی سبب کاهش وزن میشود. اسفناج حاوی مقدار بسیار زیادی پتاسیم و ویتامین هایی مثل A و C است. وجود تمام این موارد در کنار هم باعث لاغری می شود.

🟪 چای سبز: چای سبز به دلیل وجود EGCG در خود تا حد خیلی زیادی متابولیسم و سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد. این چای ضمن جوانسازی، سرعت و پیشرفت روند پیری را در افراد کاهش میدهد. نوشیدن چای سبز در هر روز باعث چربی سوزی و لاغری در زمان کوتاهی خواهد شد.

🟪 کدو تنبل: کدوتبل مقدار زیادی فیبر در خود جای داده  تا حدی که یک فنجان از آن شامل ۷ گرم فیبر است. این ماده غذایی به سبب فیبر بالایی که در خود جای داده باعث احساس سیری در کل روز شده و راهکار مناسبی برای کاهش وزن شما می شود.

آیا قرص های لاغر کننده ران عملکرد درستی دارند؟ 

قرص های لاغری همیشه تاثیرات ترسناکی از خود برجای میگذارند. استفاده غیر اصولی و طولانی مدت از این قرص ها می تواند عاملی برای صدمه جدی به بدن و سلامت شما باشد.

همچنین بخوانید:  روش های طبیعی برای رفع چین و چروک صورت؛ این مطلب خوب رو حتما بخون

همچنین مکمل هایی که با عنوان لاغری سریع عرضه می شوند نیز میتوانند تاثیرات مخربی از خود برجای میگذارد. اما برخی از آنها زیر نظر پزشک و هنگام ورزش مشکل ساز نخواهند بود.

اصلی ترین شاخص های استفاده از مکمل لاغری پا چیست؟

⭕️از نوع سالم بوده باشد و در مقدار مناسب مصرف شود‌.

⭕️به طور کامل با عوارض ناشی از آنها آشنا باشید.

⭕️تجربیات مثبتی از مصرف کنندگان موجود باشد.

⭕️آزمایش شده و تایید شده باشند.

⭕️تحت نظر پزشک یا متخصص مصرف شوند.

عوامل روانی

از نظر روحی و روانی خود را در شرایط مناسبی قرار دهید. استرس و فشار روحی ضمن ایجاد تغییرات اساسی در اشتها و میل شما نسبت به غذا با بهم زدن نظم هورمون ها روند کاهش وزن را مختل می کند. به منظور کاهش استرس و افزایش آرامش روش هایی مثل مدیتیشن، تنفس عمیق، تنفس باکس و تمرین های آرامبخش را امتحان کنید.

خواب کافی

کم خوابی با برهم زدن نظم هورمون ها سبب ایجاد تغییرات بسیار منفی در اشتها شده و با ایجاد بی نظمی در ترشح هورمون لپتین و گرلین در روند لاغری شما  سنگ اندازی می کند. خواب کافی در پروسه کاهش وزن امری بسیار مهم و حیاتی است. 

در آخر این چند نکته بسیار برای شما مفید خواهند بود

⭕️لیست برنامه غذایی تهیه کرده و مطابق آن عمل کنید.

⭕️ورزش های مناسب را جدی بگیرید.

⭕️از مصرف غذاهای پرکالری دوری کنید.

⭕️در برنامه غذایی و سبک زندگی خود تغییرات مثبت ایجاد کنید.

با رعایت نکات گفته شده به سادگی به نتیجه دلخواه خود رسیده و اندامی متناسب به دست آورید. در صورت تمایل پیش از هر اقدامی با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

همچنین بخوانید:  برای رفع حالت تهوع چی خوبه؟ + درمان خانگی تهوع

 

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 خرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. ناشناس ژوئن 19, 2023 at 9:48 ب.ظ

    میخوام لاغربشم

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.