موثرترین دمنوش گیاهی و خوراکی سالم برای چاقی سریع

چاقی با دمنوش و گیاهان خوراکی


افزایش وزن سریع در یک ماه
پروتئین برای افزایش وزن
معجون چاق کننده سریع
پودر هفت گیاه برای چاقی
جینسینگ برای افزایش وزن
عرق های گیاهی چاق کننده
دمنوش لاغری
قرص افزایش وزن در داروخانه

در کنار افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، برخی دیگر به دنبال راهی برای افزایش وزن هستند، این افراد که اغلب از کمبود وزن رنج می برند، میتوانند از گیاهان دارویی برای افزایش وزن خود استفاده کنند. در ادامه چند گیاه دارویی برای افزایش وزن به شما معرفی میکنیم.

چه گیاهانی برای افرایش وزن خوبند؟ چاق شدن سریع کل بدن با روش سالم

هل

⭕️ هل یک گیاه به اندازه بند انگشت و به رنگ سبز است. در تهیه هل از میوه های گیاهان استفاده میشود. دمنوش هل بسیار اشتها آور است ، میتوانید آن را همراه چای نیز دم کرده و میل کنید. اما توجه داشته باشید مصرف هل بیش از حد خصوصا برای افرادی با بیماری قلبی توصیه نمیشود.

بهار نارنج

⭕️ گل بهار نارنج یک گل سفید رنگ و خوشبو است. این گل طبع گرمی دارد که به همین سبب درمانی برای بی اشتهایی و مشکلات گوارشی شما است. برای طعم بهتر دمنوش بهار نارنج هنگام خوردن به آن عسل یا نبات اضافه کنید.

میخک

⭕️ از میخک بیشتر به عنوان ادویه در غذاها استفاده می شود، این گیاه خوش عطر خواصی همچون تقویت حافظه و اشتها را در خود دارد. اگر طبع گرم و خشکی دارید زیاد از میخک استفاده نکنید زیرا سبب مشکلات روده و کلیه در شما میشود.

اسطوخودوس

⭕️ اسطوخودوس یک گیاه با خواص دارویی بی شمار است که اغلب برای درمان زخم معده استفاده میشود. از این گیاه یک دمنوش تابستانی بسیار معروف تهیه میشود. از اسطوخودوس برای رفع خستگی، استرس، بی خوابی و رفع بی اشتهایی نیز استفاده میشود.

گردو

⭕️ گردو یک میان وعده با کالری بسیار بالاست. از آن برای بهتر کردن طعم غذاها استفاده میشود و طبق توصیه متخصصان روزی یک تا دو عدد گردو سبب افزایش اشتها میشود.

جنسینگ

⭕️ مصرف گیاه جنسینگ می تواند سبب رفع خستگی، درد، استرس، افزایش انرژی و نشاط هرچه بیشتر در شما میشود. اگر به دنبال راهی برای افزایش وزن هستید، یک قاشق پودر جنسینگ به همراه یک لیوان آب ولرم و یک قاشق چایخوری کره باهم مخلوط کرده و میل کنید.

عدس

⭕️ استفاده از عدس به صورت منظم ناشتا، پیش از صبحانه به دلیل وجود میزان زیادی کربوهیدرات در آن سبب افزایش وزن شما میشود.

نان سبوس دار

⭕️ نان سبوس دار به سبب انرژی بالا و بهبود سیستم گوارش یکی از واجبات برای رژیم چاقی در افراد است. همچنین این نان نسبت به نان های سفید خواص بسیار بیشتری دارد و می تواند باعث بهبود سلامت در افراد نیز شود.

مارچوبه

⭕️ مارچوبه یک گیاه پر کالری است که میتواند سبب افزایش وزن در شما شود. مقداری شیر را بجوشانید سپس همراه کره و مارچوبه مخلوط کنید. خوردن این ترکیب برای افزایش وزن شما بسیار مفید است.

زنجبیل

⭕️ زنجبیل یک گیاه با خواص دارویی بسیار زیاد است از این گیاه در بسیاری از دارو ها به منظور درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. از زنجبیل می توانید در چایی یا به عنوان ادویه در غذاهای خود استفاده کنید. مصرف طولانی مدت زنجبیل سبب افزایش اشتها و کارکرد بهتر دستگاه گوارش می شود.

شیرین بیان

⭕️ طبق نظر متخصصان برای استفاده از شیرین بیان باید آن را همراه آب بجوشانیم و سپس میل کنیم. شیرین بیان یک‌ گیاه با خواص دارویی بسیار زیاد است که به افزایش وزن و انرژی در شما کمک بسیار زیادی میکند.

خار مریم

⭕️ گیاه خار مریم گیاهی بسیار نادر است که از جمله خواص بیشمار آن میتوان به بهبود دستگاه گوارش و افزایش وزن اشاره کرد.

چای بابونه

⭕️ چای بابونه از چای های بسیار پرطرفدار است. چای بابونه باید به طور مداوم مصرف شود تا سبب افزایش وزن در شما شود.

شیربادام

⭕️ شیر، بادام، خرما و زنجبیل را باهم بجوشانید سپس مصرف کنید. خوردن این ماده غذایی منجر به افزایش وزن در شما میشود. همچنین سعی کنید این نوشیدنی را به مدت ۳۰ روز مصرف کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

ریشه های قاصدک

⭕️ ریشه قاصدک در امر افزایش وزن مانند یک معجزه عمل میکند. از این گیاه به منظور رفع یبوست، سنگ صفرا و سوء هاضمه استفاده میشود. مزه تلخ ریشه قاصدک ممکن است برای شما آزار دهنده باشد در این صورت می توانید آن را همراه شیر یا عسل میل کنید. به منظور استفاده مقداری ریشه قاصدک را ۱۰ دقیقه همراه آب بجوشانید و روزی سه بار استفاده کنید.

لوبیا

⭕️ لوبیا به سبب پروتئین و کربوهیدرات زیادی که دارد سبب افزایش وزن در شما میشود. لوبیا چند نوع مختلف دارند و در انواع مختلفی از غذاها استفاده میشود.

انواع مختلفی از دمنوش ، گیاهان و غذاها برای افزایش وزن وجود دارد. توصیه ما به شما این است پیش از مصرف هر کدام از آنها به پزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است به برخی از آنها حساسیت یا آلرژی داشته باشید و با مشکلات جدی مواجه شوید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 خرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.