آموزش مرحله ای کراتینه مو در خانه + کراتینه مو فوری در منزل

کراتینه مو در خانه

 کراتین مو خانگی فوری کراتین مو در خانه نی نی سایت قویترین کراتینه طبیعی مو کراتینه مو در خانه با قرص ویتامین e مواد کراتینه مو مواد کراتینه مو قیمت کراتینه مو مردانه شامپو کراتینه مو

کراتینه و احیای موها امروزه یکی از موضوعات مورد علاقه در حوزه زیبایی است. کراتینه موها یک امر هزینه بر و زمان بر است. اما آموزش انجام آن در خانه میتواند یک راه حل مناسب برای شما باشد. در این مطلب ما سعی در آموزش کراتینه مو در خانه به شما را داریم. با ما همراه شوید.

کراتینه مو خانگی و فوری فواید کراتینه مو

🟪 صاف و لخت شدن موها

🟪 احیا و ترمیم کوتیکول ها

🟪 رفع آسیب های موها

🟪 از بین بردن وزی 

🟪 درمان خشکی موها

بهترین مواد برای کراتینه مو کدامند؟

برای خرید مواد هنگام کراتینه موها به دو مورد زیر توجه کنید.

🟥 مورد اول: در قدم اول به میزان وجود فرمالدوئید در مواد کراتینه بسیار توجه کنید. اگر این ماده در مواد کراتینه بیش از حد مجاز خود باشد سبب بیماری های مهلک خونی می شود. به منظور تشخیص میزان این ماده در مواد کراتینه حتما میزان فرمالدوئید موجود در مواد را از طریق خواندن روی بطریدحاوی مواد کراتینه اقدام کنید.

🟥 مورد دوم: در هنگام خرید حتما به میزان صاف کنندگی و میزان احیا کنندگی مواد کراتینه توجه کنید. برخی مواد فقط صاف کننده و برخی فقط احیا کننده اند هنگام خرید توجه داشته باشید هم صاف کنندگی هم احیا کنندگی در مواد موجود باشد.

مشکل رنگ و کراتینه مو

این نکته در امر کراتین کردن یک امر حیاتی و مهم است. نباید بعد از کراتینه کردن موها آنها را رنگ کنید. اگر دکلره یا رنگ مو انجام دادید انجام کراتینه باید به فاصله دوهفته از آن باشد.

رنگ موی مناسب

هنگام انجام کراتینه مو رنگ موها دو درجه روشن تر میشود. پس پیش از انجام کراتینه رنگ مویی انتخاب کنید که پس از دو درجه روشن شدن طبق سلیقه شما باشد. به طور مثال قهوه ای تیره تبدیل به قهوه ای متوسط می شود و قرمز مسی قرمز تیره می شود. همچنین از قطره آنتی دمیج و روغن آرگان در رنگ مورد نظر خود استفاده کنید‌.

مراحل انجام‌ کراتینه در منزل

🟦 برای مرحله اول شما باید موهای خود را با با یک شامپو معمولی و ضعیف مثل شامپو بچه بشویید، بعد از شست و شو موهای خود را با باد سرد خشک کنید.

🟦 موها را تقسیم کنید و به یاد داشته باشید باید از دستکش استفاده کنید. از پشت سر شروع به مواد گذاری کنید. شانه حاوی مواد را روی موهای خود بمالید و به خوبی شانه کنید.

🟦 موها را به سمت عقب بیارید و شانه بزنید تا به قسمت جلوی سر برسید البته مراقب چشم ها نیز باشید. دقت داشته باشید مو به مواد کراتینه کاملا آغشته شود.

🟦 استفاده از مواد به مقدار زیاد نتیجه عکس به همراه خواهد داشت باید موها را با مواد به حالت نمناک برسانید.

🟦 وقتی شانه کشی موها به اتمام رسید روی موهای خود را با کلاه بپوشانید تا سر شما به خوبی گرم شود. تایم مورد نظر شما ۱۵ دقیقه الی ۴۵ دقیقه است. تا به اتمام رسیدن این زمان کلاه را برداشته و موها را مجددا شانه بزنید.

🟦 اکنون زمان اتو کشی موهای شماست، اتو کشی حیاتی ترین بخش کراتینه است. از دو اتو با دمای ۲۳۰ الی ۲۰۰ استفاده کنید و مو را به صورت لایه های نازک جدا کرده و هر لایه را ۱۲ بار اتو کشی کنید.

میزان مواد مورد استفاده برای کراتینه

موهای بلند ۱۲۵ میل، برای مو تا زیر شانه ۱۰۰ میل، موها تا سر شانه ۷۰ میل و برای موهای کوتاه ۵۰ میل مورد نیاز است.

همچنین بخوانید:  زیباترین مدل ابرو شیک و قشنگ | مد امسال ۲۰۲۳

 

تاریخ انتشار: جمعه 28 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.