زیباترین مدل ابرو شیک و قشنگ | مد امسال ۲۰۲۳

مدل ابرو

مدل ابرو قشنگترین مدل ابرو مدل ابرو جدید ۱۴۰۲

 

همه‌ی ما می‌دانیم که یکی از المان‌های زیبایی صورت تناسب ابرو است. اینکه چه مدل ابرویی به فرم صورت شما می‌خورد خیلی مهم است. فرم ابرو‌ها تأثیر به سزایی روی زیباتر دیده شدن شما و فرم چشم‌هایتان دارد. بی‌توجهی به این موضوع ممکن است صورت شما را خسته و کسل و یا پیرتر از سن واقعیتان نشان دهد. امروزه روش‌های متعددی برای قرینه کردن و زیباتر کردن ابرو‌ها وجود دارد پس نگران نباشید چون شما می‌توانید هر فرم ابرویی که به صورت شما می‌آید را با کاشت ابرو یا فیبروز و یا میکرو به دست بیاورید.

جدیدترین مدل ابرو که مد روز هستند

جدیدترین مدل ابرو مدل ابرو اسپرت مدل ابرو پهن و کوتاه مدل ابرو شیک

 

در گذشته فرم ابرو‌ها به صورت یکنواخت بود و قرینگی برای بیشتر زنان اهمیت چندانی نداشت. اما این روز‌ها دختران جوان با جدیدترین متد‌های روز دنیا اشنایی دارند و می‌دانند برای ایجاد تغییرات مثبت باید روی تمام المان‌های صورت کار کنند.

مل ابرو برای صورت‌های کشیده

مل ابرو برای صورت‌های کشیده مدل ابرو پهن و صاف

درست است که انتخاب مدل ابرو تا حد زیادی سلیقه‌ای است. اما احتمال اینکه مدل انتخابی شما با فرم صورتتان هماهنگی داشته باشد خیلی کم است. اگر بر اساس ترکیب‌بندی استخوان‌ها و فرم‌گیری اعضای صورت مدل ابروی خود را انتخاب کنید قطعاً نتیجه بهتری دریافت می‌کنید. اگر اندازه طول صورت از عرض و پهنای صورت بیشتر باشد به این معنی است که فرم صورت کشیده است. برای صورت‌های کشیده‌ایده‌آل‌ترین ابرو مدل کشیده و بلند است به طوری که طول دم ابرو تا حد ممکن افزایش یابد. این مدل صورت را حجیم‌تر نشان می‌دهد.

مدل ابرو برای صورت‌های بیضی

مدل ابرو برای صورت‌های بیضی مدل ابرو جوان کننده قشنگترین مدل ابرو پهن

مدل ابرو برای صورت‌های بیضی شکل صاف و بدون زاویه است. البته اگر انتهای ابرو قوس ملایمی داشته باشد به تعدیل زوایا کمک می‌کند. صورت‌های بیضی شکل فرمی تخم مرغی دارند و تمام اجزا تعادل خوبی دارند از این رو انتخاب ابرو‌های صاف و پهن باعث زیباتر و جوانتر شدن آن‌ها می‌شود.

مدل ابرو برای صورت‌های مربعی شکل

مدل ابرو برای صورت‌های مربعی شکل مدل ابرو جدید ۱۴۰۲ مدل ابرو اسپرت

شاید تا حدودی انتخاب مدل ابرو برای صورت‌های مربعی شکل کمی مشکل باشد چون این صورت‌ها در قسمت چانه و فک دارای زاویه‌های متعدد هستند. برای اینکه بخواهید این زاویه‌ها را کم کنید که از نظر بیننده پنهان بماند باید فرم ابرو گرد باشد. ابرو‌های گرد و بدون زاویه می‌تواند انتخاب‌ایده الی برای این افراد باشد. البته اشتباه نکنید که ابرو‌هایی با حالت رنگین کمانی گزینه مناسبی برای این افراد نیست. مدل‌های گرد برای این فرم صورت باید در نیمه انتهایی ابرو‌ها زاویه‌های تیز نداشته باشد تا زیباتر به نظر برسد.

مدل ابرو برای فرم صورت قلبی شکل

مدل ابرو برای فرم صورت قلبی شکل مدل ابرو پهن و کوتاه مدل ابرو ساده

 

برای افرادی که صورت آن‌ها به شکل قلب است بهتر است مدل ابرو باید پهن و تیره باشد. صورت‌های قلبی چانه کشیده دارند برای اینکه تمرکز از قسمت چانه برداشته شود باید در انتهای ابرو زاویه ایجاد کرد. برای اینکه چشمان شما در معرض دید باشد انتخاب رنگ‌های تیره برای ابرو فوق‌العاده جذاب است.

مدل ابرو برای صورت گرد

مدل ابرو برای صورت گرد مدل ابرو اسپرت پهن مدل ابرو هشتی دم کوتاه

بهترین و‌ایده ال‌ترین مدل ابرو برای صورت‌های گرد، مدل هشتی یا زاویه دار است. از آنجا که صورت‌های گرد هیچ گونه زاویه‌ای ندارند در نتیجه باید مدل ابرو زاویه دار انتخاب شود. ابرو‌های زاویه دار و تیز باعث می‌شود تا کمی حالت صورت استخوانی شود. در برخی افراد با فرم صورت گرد که گونه‌های گوشتی بزرگی دارند باید در قسمت انتهایی ابرو یک زاویه تیز یا یک شکستگی کوچک ایجاد کرد. این کار سبب می‌شود صورت هم کمی زاویه دار دیده شود.

پرطرفدارترین مدل‌های ابرو در بین دختران جوان

پرطرفدارترین مدل‌های ابرو مدل ابرو جوان کننده مدل ابرو پهن و صاف

مدل ابرو پهن چند سالی است که در بین بیشتر دختران جوان و زنان ترند شده است. محبوبیت این مدل به این دلیل است که فرم صورت را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد و یکی از مدل‌های پر طرفدار است که می‌توان هر مدل ابرویی را به صورت پهن پیاده کرد.

شما با توجه به فرم صورت خود می‌توانید مدل مناسب را انتخاب کنید و فقط سایز آن را به صورت پهن در‌آورید. قرار نیست ابرو‌های حالت دار همیشه نازک باشد. شما به راحتی می‌توانید به ابرو‌های پهن هم حالت دهید. البته افرادی که ذاتاً مدل ابروی باریکی دارند می‌تواند با هاشور یا فیبروز و یا حتی با کاشت ابرو آن را تغییر حالت دهند. برای تمیز کردن و اصلاح ابرو‌های پهن فقط یک یا چند ردیف زیر ابرو مرتب می‌شود تا فرم طبیعی ابرو بهم نریزد. ابرو‌های پهن این روز‌ها با استفاده از لیفت ابرو به صورت موقت حالت داده می‌شوند که باعث جذابیت دو چندان آن‌ها می‌شود. شما نیازی نیست نگران بهم ریختگی ابروی خود باشید چون بهم ریختی هم به نوعی مد محسوب می‌شود و می‌تواند چهره طبیعی شما را جذاب‌تر کند.

کدام فرم ابرو نازک یا پهن؟

مدل ابرو نازک

برای دختران جوان مدل ابرو کلفت و شلوغ ترند شده است. اما این مدل ابرو برای همه‌ی افراد زیبا نیست. اگر پیرو مد نیستید حتماً فرم ابرو را متناسب با فرم صورت انتخاب کنید. اگر بخواهید در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنید باید به فرم ابرو‌ها دقت کنید چون ابرو‌ها قاب چشم‌ها هستند و اگر تغییرات اعمال شده در ان‌ها به درستی انجام نشود می‌تواند روی فرم چشم‌ها تأثیر بگذارد. ابرو‌های پهن، کوتاه، اسپرت، شمشیری، هشتی و… همگی مدل‌های زیبایی هستند. دختران جوان هر مدلی را انتخاب کنند آن را باریک نمی‌کنند و فرم ابروی پهن را بیشتر می‌پسندند. اما برای خانم‌ها کمی فرم ابرو باریک‌تر شود زیباتر است. ابرو‌های نازک سن افراد را بیشتر نشان می‌دهد پس اگر بیبی فیس هستید و می‌خواهید ظاهرتان کمی تغییر کند می‌توانید مدل ابروی مناسب با فرم صورت خود را نازک کنید.

آیا رنگ ابرو روی تناسب آن با فرم صورت تأثیر می‌گذارد؟

مدل ابرو پهن

فرقی نمی‌کند مدل ابروی شما چگونه است. رنگ ابرو به اندازه‌ی مدل آن اهمیت دارد. در چند سال اخیر رنگ‌های روشن و غیر همرنگ برای ابرو خز شده است و بیشتر دختران جوان ترجیح می‌دهند ابرو‌ها رنگ طبیعی داشته باشند. رنگ‌های کنفی، نسکافه‌ای و یا قرمز به کلی از صنعت مد خارج شده است. فرقی نمی‌کند ابروی شما کلفت یا نازک باشد به هر حال یک رنگ که با رنگ مژه و رنگ مو‌هایتان تناسب داشته باشد انتخاب‌ایده‌آل و زیبایی است.

استفاده از مداد ابرو غیر همرنگ هم به کلی خز شده است. اگر قسمت‌هایی از ابرو کم پشت است حتماً از مداد‌های هم رنگ با تار ابرؤیتان استفاده کنید. شما می‌توانید برای پهن کردن ابرو خود از ریمل‌های ابرو همرنگ تار مو‌های ابرو استفاده کنید. این ریمل‌ها در برابر آب و تعریق مقاوم هستند و فرم ابرو ثابت و بدون تغییر باقی می‌ماند.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 22 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.