مطالب پر بازدید
مدل کتونی ورزشی دخترانه؛ مناسب باشگاه و پیاده روی

مدل کتونی ورزشی دخترانه؛ مناسب باشگاه و پیاده روی

مدل کتونی ورزشی دخترانه برای بسیاری از ما، پیدا کردن کفش ایده‌آل، چه برای باشگاه برویم، چه برای اوقات فراغت خود نیاز داریم، …

مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک؛ زیبایی و سادگی را باهم داشته باشید

مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک؛ زیبایی و سادگی را باهم داشته باشید

مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک در دنیای پر زرق و برق امروزی، انتخاب لباس مجلسی که هم شیک باشد و هم …

بهترین مدل های شلوار زنانه برای فصول گرم + راهنمای خرید

بهترین مدل های شلوار زنانه برای فصول گرم + راهنمای خرید

مدل های شلوار زنانه برای فصول گرم در گرمای سوزان تابستان، انتخاب لباس‌هایی که هم زیبایی داشته باشند و هم احساس راحتی بیشتری …

لاغر کردن شکم و پهلو در یک هفته

چربی های انباشته شده در شکم و پهلو ها همیشه ظاهر ناخوشایندی به اندام افراد میدهند، اصطلاحا به آن ها احشام گفته می شود، و دلیل اصلی ابتلا به دیابت نوع دو هستند. اگر به دنبال راهی طبیعی و سالم برای کاهش وزن خود هستید با ما همراه شوید.

 

سریع ترین راه لاغر شدن شکم و پهلو چیست؟ درمان خانگی شکم و پهلو

یکی از اصلی ترین بخش های کاهش وزن تغذیه صحیح و مناسب است. باید مواد غذایی مصرفی خود در این یک هفته را با دقت هرچه تمام انتخاب کنید، اما نگران نباشید ما در این مقاله به وضوح مواد مورد نیاز شما را ذکر میکنیم.

روز اول

🟪 روز اول حیاتی ترین بخش رژیم شماست چون همیشه قسمت سخت هر کاری شروع آن است. اکنون اولین و مهمترین قدم خود به منظور کاهش وزن را برمیدارید. در نخستین روز از رژیم میوه ماده اصلی مصرفی شما است. به هر اندازه که دوست دارید میوه بخورید، البته مصرف موز در این روز ممنوع است. در طول این‌ روز شما باید ۸ تا ۱۲ لیوان آب بخورید، و مصرف هر مواد غذایی دیگری حتی سبزیجات در این روز ممنوع است .

روز دوم

🟥 مرحله دوم، روز سبزیجات است. اما باید بدانید که نباید این سبزیجات را با روغن طبخ کنید. سیب زمینی نیز جزو این سبزیجات است و میتوانید آن را به صورت آبپز میل کنید تا کربوهیدرات کافی برای فعالیت روزانه خود ذخیره کرده باشید. در آخر مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

روز سوم

🟦 روز سوم روز آسان تری خواهد بود، شما در این‌ روز هم از سبزیجات و هم از میوه استفاده میکنید. مصرف سیب زمینی و موز در این روز برای شما ممنوع است. ترکیب و نوع استفاده از میوه و سبزیجات بر عهده خود شماست. لطفا در این روز نیز ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید.

روز‌چهارم

🟩 چهارمین روز از ساده ترین روزهای رژیم شماست.شما موظف به مصرف ۸ تا ۱۲ عدد موز و ۳ لیوان شیر هستید. جیره غذایی خود در این روز را به این شکل مصرف کنید، یک موز و یک لیوان شیر در صبح، چند عدد موز و یک لیوان شیر در ظهر و بقیه موز ها را آخر شب میل کنید. با مصرف شیر و موز شما به هیچ عنوان احساس گرسنگی نخواهید داشت.

روز پنجم

🟨 در این روز اجازه دارید ۶ تا ۷ عدد گوجه فرنگی را با یک فنجان برنج استفاده کنید. ممکن است اسید اوره در بدنتان ترشح شود پس روزانه ۱۲ تا ۵ لیوان آب مصرف کنید.

روز ششم

🟫 یک فنجان برنج برای ناهار و برای دیگر وعده ها از سبزیجات استفاده کنید. در این روز حتما باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. اکنون بهبود دستگاه گوارش و سبکی را در خود احساس میکنید.

روز هفتم

🟧 در آخرین روز یک فنجان برنج، سبزیجات و آبمیوه مصرف کنید. این روز بهترین روز شماست. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را ادامه دهید.

فواید رژیم هفت روزه

⭕️تامین انرژی لازم: مواد خوراکی ذکر شده در این رژیم منبعی غنی از مواد مغذی و ویتامین هایی نظیر C، B، A و E هستند که باعث تقویت سیستم ایمنی شما میشود. این مواد انرژی مورد نیاز شما را نیز به راحتی تامین میکنند.

⭕️ تسکین دیابت نوع دو: این برنامه غذایی به دلیل وجود فیبر و مصرف غلات کامل همچنین چربی اشباع شده بسیار کم باعث کاهش دیابت نوع دو در شما می شود.

⭕️استخوان های محکم و قوی: کلسیم و ویتامین D از جمله مواد موجود در این رژیم هستند، که باعث کاهش احتمال ابتلا به پوکی استخوان اند.

⭕️سلامت قلب: یک رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزیجات، لبنیات کم چرب و غلات باعث حفظ تعادل در فشار خون و کم شدن سطح کلسترول بدن شده و سلامت قلب را بهبود میبخشد.

در انتها پس از پایان یک هفته شما متوجه تغییرات بزرگی در تناسب اندام و سلامت بدن خود میشوید. همچنین در پی روند این رژیم چیزی جز میوه، سبزیجات و آب آشامیدنی مصرف نکرده اید در نتیجه عوارضی به دنبال نخواهد داشت.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 خرداد 1402

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.