خوراکی های چاق کننده سریع صورت + چاقی صورت در یک هفته

چاق و تپل کردن صورت در یک هفته


چاق شدن صورت در یک هفته
قرص چاق کننده صورت
قرص چاقی صورت در داروخانه
دو میوه برای چاقی صورت
لیست غذاهای چاق کننده صورت
روغن چاق کننده صورت
کرم پر کننده صورت
بهترین ویتامین برای چاقی صورت

گونه های فرورفته و صورت لاغر همیشه به افراد ظاهری مسن و خسته می بخشد، برای جبران این‌ مشکل میتوانید از جراحی های زیبایی استفاده کنید اما این راه همیشه هزینه و وقت زیادی را طلب میکند. ما در این مقاله سعی داریم به شما راه حل خانگی برای حل این مشکل را ارائه دهیم.

برای چاقی صورت چی بخوریم؟ چاقی سریع و دائمی صورت

مواد خوراکی موثر در چاقی صورت

اکنون چند روش طبیعی و درمان خانگی برای برجستگی گونه هایتان به شما معرفی میکنیم:

آووکادو

⭕️ آووکادو به دلیلی وجود منبع عظیمی از انرژی در خود سبب افزایش وزن شما و چاق شدن صورت خواهد شد.

گرانولا

⭕️ این ماده غذایی منبع غنی از فیبر و پروتئین است که سبب افزایش وزن و چاقی صورت میشود.

برنج

⭕️ برنج یک ماده غذایی سالم و در دسترس است. این ماده غذایی که در هر ۱۰۰ گرم آن ۱۳۰ گرم کالری وجود دارد بسیار در امر چاقی صورت موثر است. برنج یک ماده غذایی با هضم راحت است که سبب ایجاد مشکلات گوارشی نیز نمی شود.

شیر

⭕️ شیر پرچرب یک ماده کاملا چاق کننده است. یک لیوان شیر حاوی ۱۵۰ گرم کیلوکالری است.

کره بادام زمینی

⭕️ کره بادام زمینی به سبب پروتئین بالایی که در خود دارد باعث افزایش وزن و پر شدن صورت در شما خواهد شد.

تخم مرغ

⭕️ اگر به دنبال راه سریع برای افزایش وزن هستید حتما تخم مرغ را در صدر لیست مواد غذایی مصرفی خود قرار دهید.

مواد غذایی اشتها آور

لاغری برخی افراد چه در صورت چه در اندام ریشه در بی اشتهایی آنها دارد وقتی با بی اشتهایی غذا بخورید به سرعت از خوردن آن غذا زده شده و اشتهای شما کور میشود در ادامه چند غذای اشتها آور به شما معرفی میکنیم:

دونات

⭕️ دونات ها طعم ها و انواع مختلفی دارند که شما می توانید طبق سلیقه خود از بین طعم های آنها انتخاب کنید. دونات به راحتی اشتهای شما را باز میکند و به آسانی میتوانید مواد غذایی زیادی را بعد از خوردن دونات میل کنید.

بستنی

⭕️ بستنی یک ماده غذایی پرکالری است که علاوه بر تاثیری که در افزایش وزن شما دارد به سادگی اشتهای شما را برای مصرف دیگر مواد غذایی باز میکند.

ادویه

⭕️ زنجبیل، تخم گشنیز، فلفل سیاه، دارچین و نعناع جزو بهترین ادویه ها برای باز کردن اشتها و بیشتر کردن میل شما برای خوردن مواد غذایی در نتیجه افزایش وزن و چاقی صورت است.

آب مرکبات

⭕️ آب مرکبات حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و اسیدفولیک است که ترکیب این دو ماده سبب افزایش اشتها و میل شما به غذا خوردن می شود.

پنیر پیتزا

⭕️ پنیر پیتزا با طعم لذیذی که دارد میتواند به راحتی سبب افزایش اشتهای شما شود. میتوانید از این پنیر در ماکارونی، کوکو و سیب زمینی استفاده کنید.

شکلات تلخ

⭕️ این نوع از شکلات به دلیل وجود روی باعث افزایش اشتهای شما میشوند. همچنین شکلات تلخ به دلیل وجود چربی بالا در خود تبدیل به یک راه مناسب برای افزایش وزن شما میشود.

سالاد کرفس

⭕️ کرفس یک ماده غذایی بسیار مفید همچنین تحریک کننده اشتهای فوق العاده مناسب است. بنابراین توصیه می کنیم برای افزایش اشتهای خود سالاد کرفس را همراه غذای خود میل کنید.

آب هویج

⭕️ آب هویج یه منبع مناسب از ویتامین A است و باعث افزایش اشتهای شما میشود. قبل صرف وعده غذایی یک لیوان آب هویج خام میل کنید.

روغن زیتون

⭕️ روغن زیتون به دلیل وجود اسید های چرب باعث افزایش وزن شما میشود. همچنین مصرف آن همراه غذا اشتهای شما را تا حد زیادی بالا می برد.

مصرف مواد غذایی ذکر شده در این مقاله اشتهای شما را تا حد زیادی بالا برده و سبب چاقی خصوصا در ناحیه صورت خواهد شد. البته می توانید پیش از مصرف این مواد غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

۶۰۰

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 خرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.